Gå til innhold

Er han interessert eller later han bare som?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men hvis man er oppriktig interessert, er det også normalt å ville spikre en dato tydelig, og å vise entusiasme. Det her var jo bare triste saker. 

Ts, hvor godt kjenner dere hverandre? Fra livet, eller fra datingapp? 

Anonymkode: 89460...290

Jeg er en av dem som foretrekker komne meg hjem fra reise, før jeg spikrer planer om date... 

Jeg viser også betraktelig mindre interesse for potensielle dater, når jeg er ute å reiser, fordi jeg faktisk er opptatt. Jeg sitter ikke like mye med telefonen når jeg ikke er hjemme, uansett om jeg er veldig nysgjerrig på en potensiell date. 

Anonymkode: 59418...c10

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det ikke lov å ha planer i disse ferietider? Skal menn kaste alt hvis en kvinne har tid?

Anonymkode: 65811...5c0

De skal ikke, men de gjør det om de er interessert nok. Ikke kaste alt, men i dette tilfelle være mer konkret.

TS: det er en grunn for at du må spør her. Magefølelsen din sier at han ikke er så keen. Lev livet som han ikke fantes. Tar han kontakt, så ta det derfra. Ikke lag problemer for deg selv med å kontakte han igjen. Du får bare mer hodebry 

Anonymkode: 33dcd...7cf

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Må være lov å spørre. 

Anonymkode: 592a2...b37

Men tror du det er så klokt, å hele tiden stille spørsmål ved egne følelser og la andre ha input? 
Det gjør at du tviler mer og mer på deg selv og til slutt mister du deg selv helt. Dette er såpass rett fram at du burde kunne stole på deg selv.

Anonymkode: 15806...7e1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er snakk om under 1 uke igjen av juli. Er han på ferie? Han har garantert planer. 

Og: hvor godt kjenner dere hverandre? Utvekslet meldinger skriver du - på datingapp? Man kan ikke forvente at en mann skal være hodestups før dere engang har møttes i virkeligheten.

Til sist: nå har du spurt og vist initiativ. Nå er ballen hos han. Du skal ikke gjøre mer. Du skal heller ikke spørre mer om å treffes. Hører du ikke mer om treffet, lar du det gå. Du er ikke forpliktet til han og han er heller ikke forpliktet til deg. Date andre og ta det med ro.

Anonymkode: 83f30...79e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her, fikk melding av ham, han ønsket å treffes til helga. 

Det må jæ være et bra tegn?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her, fikk melding av ham, han ønsket å treffes til helga. 

Det må jæ være et bra tegn?

Åff kårs!! 😅

Anonymkode: 7d5a6...106

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Åff kårs!! 😅

Det var så mange som var negative i tråden, så...derfor ble jeg litt usikker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var så mange som var negative i tråden, så...derfor ble jeg litt usikker.

Detvar jo fordi DU var fortvilet over ikke å ha hørt fra han, det har du nå! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde svart : Det hadde vært hyggelig det.  
Hvis du fremdeles er interessert når august kommer så send dato , tid og sted 😍🤗

Anonymkode: 120e2...8a4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (På 26.7.2025 den 11.27):

Interessert som i mulig kjærlighetsgreier? Nei. Du tok kontakt med han angående dette og en mann ville feid unna det meste om han var interessert. 

Nå betyr jo ikke det at interessen ikke kan komme, men jeg tror ikke du skal ha for mye forhåpninger.

Det er en illusjon som lever i beste velgående hos flere av dere her på kg. At en mann umiddelbart er villig til å skyve bort hele livet sitt for å treffe en dame, interessert eller ikke. 
Slik fungerer det dessverre ikke. Dette er noe han er villig til mer og mer ettersom relasjonen vokser seg sterkere og tryggere. 
Om noe så har Tinder og nett/app dating vist at det sitter langt inne for de fleste av oss å gå fra meldinger til å møtes, selv om det er en interesse tilstedet.

Timingen har fortsatt veldig mye å si. Noen ganger passer det å møtes, andre ganger ikke. Så får damer som deg heller miste interessen, om mannen ikke er i stand til å følge dine premisser

Anonymkode: 96b1a...db7

AnonymBruker
Skrevet

Du tar på vei over at han ikke kan møtes før i neste mnd når det er kun 5 dager igjen av måneden, og han sier at han er på farten ut mnd? Ok, han kunne avtalt en dag fram i tid, men mange av oss vet ikke helt hvordan status er når vi er tilbake til hverdag og jobb etter ferien. Gi han litt slakk. 

Anonymkode: 25e23...e52

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den siste som skrev no sånt til meg var på tyr i utlandet med en annen dame. Dvs dater flere som han kanskje ikke er i noe seriøst forhold med ennå…

Anonymkode: d4d3e...d03

AnonymBruker
Skrevet

visp skrev (På 26.7.2025 den 11.27):

Interessert som i mulig kjærlighetsgreier? Nei. Du tok kontakt med han angående dette og en mann ville feid unna det meste om han var interessert. 

Nå betyr jo ikke det at interessen ikke kan komme, men jeg tror ikke du skal ha for mye forhåpninger.

Så dersom en mann (eller kvinne) er på jakt etter en kjæreste så kan han (eller hun) ikke bestille seg reiser, ikke dra på ferie, ikke besøke mor og far i en annen landsdel, kort sagt: ikke drive med helt vanlige ting som tilsier vedkommende faktisk har - et liv?

Ts: folk er «på farten» i juli. Og du ønsker at mennesket du eventuelt velger å etablere et liv med har evnen til å fylle et liv med mening uten at det er behov for deg til å ta den oppgaven. En partner er et menneske som ikke behøver deg på noe vis. Men som ønsker deg i livet sitt. Null behov - kun ønske.

Igjen: et menneske som ikke har et liv som enslig utgjør en elendig partner.

AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 17.39):

Det er normalt å holde kontakten, selv om man ikke har anledning til å møtes i løpet av førstkommende uke... 

Anonymkode: 59418...c10

Med en man har utvekslet meldinger med? Man utvikler ikke følelser av meldinger. Ts snakker om potensialet for en date. Ingen av dem har investert noe som helst i relasjonen til nå. Det er normalen.

Anonymkode: bcde5...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...