Gå til innhold

Er han interessert eller later han bare som?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jeg har hatt kontakt med via meldinger, skrev til ham i går at det ville være hyggelig å treffes en dag, fikk svar tilbake at han , det vil bare være hyggelig å treffes, men hadde ikke tid før neste måned, han var på farten i hele juli....skrev tilbake, da sier vi det..og han skrev helt supert.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 592a2...b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessert som i mulig kjærlighetsgreier? Nei. Du tok kontakt med han angående dette og en mann ville feid unna det meste om han var interessert. 

Nå betyr jo ikke det at interessen ikke kan komme, men jeg tror ikke du skal ha for mye forhåpninger.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, definitivt ikke interessert på seriøst vis. Kaaaaanskje for sex, men selv det er slettes ikke sikkert. Laber respons.

Gå videre. 

Hvordan kjenner du han? Er du oppriktig interessert ts?

Anonymkode: 89460...290

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Interessert som i mulig kjærlighetsgreier? Nei. Du tok kontakt med han angående dette og en mann ville feid unna det meste om han var interessert. 

Nå betyr jo ikke det at interessen ikke kan komme, men jeg tror ikke du skal ha for mye forhåpninger.

Men så tenker jeg, det er jo ikke så lenge til neste måned..

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er en jeg har hatt kontakt med via meldinger, skrev til ham i går at det ville være hyggelig å treffes en dag, fikk svar tilbake at han , det vil bare være hyggelig å treffes, men hadde ikke tid før neste måned, han var på farten i hele juli....skrev tilbake, da sier vi det..og han skrev helt supert.

Hva tenker dere? 

Hahaha jeg skrev til en fyr jeg liker "skal vi treffes og ta en kaffe en dag?" Han skrev "ja, hva med om 2 dager??"

Hvis det ikke er et HELL YES, er det et nei. 

Jeg hadde ikke gått på den kaffen og jeg tipper 100% at han har glemt det når august nærmer seg. 

Var han interessert så hadde han møtt deg asap med mindre han ferierer på månen. 

Anonymkode: 73929...f4c

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Dette er jo bare en helt normal utveksling som kan skje mellom folk som er romantisk interessert i hverandre og folk som ikke er det. Jeg er enig med de andre her i at det nok er litt laber respons, men nå vet jeg ikke hvordan tonen er mellom dere generelt. 

Svaret får du vel når dere møtes.. eller kanskje før, om han etter juli tar initiativ til å sette dato f.eks., så er det et godt tegn.

Men jeg har selv mange ganger kjørt den "jeg er opptatt nå, men gjerne en annen gang", og så har det aldri blitt en annen gang, for jeg har bare latt det ebbe ut, med fullt overlegg.

Folk er jo forskjellige i forhold til avtaler, jeg er en planlegger, så hadde JEG vært han i dette tilfellet og vært interessert, så hadde jeg svart at jeg er mye på farten nå, men hva med første uka i august, passer for eksempel torsdag da? E.l.

Anonymkode: df6c8...553

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

men hadde ikke tid før neste måned, han var på farten i hele juli....

Er det ikke lov å ha planer i disse ferietider? Skal menn kaste alt hvis en kvinne har tid?

Anonymkode: 65811...5c0

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (30 minutter siden):

Spennende ytring i lys av at du ikke vet noe om hva denne mannen har fore seg i den tiden. Han kan ha avtaler og planer han ikke kommer seg unna. Han kan være bortreist.

Anonymkode: d15b0...d2e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Spennende ytring i lys av at du ikke vet noe om hva denne mannen har fore seg i den tiden. Han kan ha avtaler og planer han ikke kommer seg unna. Han kan være bortreist.

Anonymkode: d15b0...d2e

Jada, men som en over her sa så hadde han spikret en fast dato om interessen var tilstede. Garantert.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er det ikke lov å ha planer i disse ferietider? Skal menn kaste alt hvis en kvinne har tid?

Det handler ikke om det, han kom ikke tilbake med en dato eller dag, bare at han er på farten hele juli og neste måned. Det er ikke spesielt stort tegn på interesse. 

Anonymkode: 73929...f4c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke det det handler om, ble usikker siden han viste laber interesse. 

AnonymBruker
Skrevet

Men så tenker jeg, det er jo ikke så lenge til neste måned..

Hvis du synes den slags er nok, så er det jo helt greit for deg. Jeg har sett nok forskjell på seriøse menn og useriøse menn til å ønske en høyere standard. Husk at du selv setter standarden for hva du fortjener og ønsker. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mindre enn en uke tilbake av juli.. 

Anonymkode: abf4e...e45

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det det handler om, ble usikker siden han viste laber interesse. 

Det ER laber interesse, er du virkelig usikker på dette?

Anonymkode: 15806...7e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det ER laber interesse, er du virkelig usikker på dette?

Anonymkode: 15806...7e1

Må være lov å spørre. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ganske vanlig at juli måned er fylt opp for folk, så det er ingen indikasjon på noe annet enn at han har et liv. Ettersom dere ikke har møttes før er det vel grenser for hvor entusiastisk man er, annet enn at man ønsker å møtes. Jeg ville ha ventet med å vurdere graden av interesse til etter dere har møttes. Det er jo heller ikke sikkert du føler for noe mer da. Møtes og oppsummer status etter det. 

Anonymkode: b7a67...bea

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får bare vente å se om han tar kontakt,  i august da.  Om det tar for lang tid,  kan jeg ta kontakt da?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får bare vente å se om han tar kontakt,  i august da.  Om det tar for lang tid,  kan jeg ta kontakt da?

Det er normalt å holde kontakten, selv om man ikke har anledning til å møtes i løpet av førstkommende uke... 

Anonymkode: 59418...c10

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er normalt å holde kontakten, selv om man ikke har anledning til å møtes i løpet av førstkommende uke... 

Anonymkode: 59418...c10

Ja, men hvis man er oppriktig interessert, er det også normalt å ville spikre en dato tydelig, og å vise entusiasme. Det her var jo bare triste saker. 

Ts, hvor godt kjenner dere hverandre? Fra livet, eller fra datingapp? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du ville det, hvis han ikke tar kontakt...? Da vet du jo med sikkerhet at han ikke er interessert. 

Har du lav selvfølelse siden du tenker du ikke fortjener bedre enn dette..? 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...