AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Neste uke starter «Vi er samfunnet» igjen. Jeg liker dette initiativet. Samfunnet trenger dette. Jeg tror jeg skal delta i år. Er det flere her som skal delta? https://kaiehuset.no/oppslagstavle/samfunnet.html Anonymkode: b32a3...d4a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Næh. Jeg tror ikke robotstøvsugeren fører til et kaldere samfunn. Anonymkode: 9ae5a...728
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Det handler om å gjøre en innsats for ting. Folk vil ha alt raskt og enkelt. Det går ikke. Anonymkode: b32a3...d4a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Jeg er solid introvert, så det får bli med tanken. Anonymkode: e38ce...322
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Gi det en sjanse. Bare gjør oppgavene du kan gjøre. Det høres ikke ut om det blir veldig vanskelig. Anonymkode: b32a3...d4a
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Det har begynt! Oppgavene er enkle. Jeg gjorde 1 og 3. Dere? Anonymkode: b32a3...d4a
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Ingen her på KG som vil gjøre en liten innsats for samfunnet? Alle tenker bare på seg selv? Egoister. Anonymkode: b32a3...d4a
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:58 #8 Skrevet søndag kl 09:58 5, 7, 8 da jeg gikk tur i morges og jobber med 9 det føles godt Anonymkode: b32a3...d4a
Honey Dew Skrevet søndag kl 12:10 #9 Skrevet søndag kl 12:10 (endret) Hadde aldri blitt med på det der. Har mer enn nok med meg selv og familie. Endret søndag kl 12:13 av Honey Dew
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:27 #10 Skrevet søndag kl 14:27 Har du vurdert å være åpen for det og prøve det for å se hva det kan gi deg? Kanskje har du mer enn nok med deg selv og familien fordi døren mellom deg/familien din og samfunnet er lukket. Men samfunnet kan gjøre livet deres enklere og bedre. Du er ikke alene her. Det er lett å dømme, si nei, komme med unnskyldninger og bare ignorere det. Men noen har stått opp for å hjelpe hele samfunnet. For å hjelpe fem millioner mennesker i Norge med å bygge et godt samfunn. Aktivitetene er enkle, gratis og krever veldig lite tid og innsats. Men hele KG er for feige til å delta. Dere bare klager og klager. Men bare fortsett å klage her på KG over alt alle andre gjør galt, mens dere selv nekter å gjøre noe. Anonymkode: b32a3...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå