AnonymBruker Skrevet 28. juli #21 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 11.00): Som mann så har du imotsetning til kvinner mulighet å se meget attraktiv ut selv i 40-årene. Kreves høyt aktivitetsnivå, solid styrketrening og fokus på hva du putter i kroppen. Anonymkode: a4b98...564 Dette gjelder vel både kvinner også..kjenner flere kvinner i 40-årene som ser utrolig bra ut. Felles for dem er at de er aktive, trener tung styrketrening, spiser mest råvarer og bruker god hudpleie. Anonymkode: 773ee...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #22 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette gjelder vel både kvinner også..kjenner flere kvinner i 40-årene som ser utrolig bra ut. Felles for dem er at de er aktive, trener tung styrketrening, spiser mest råvarer og bruker god hudpleie. Anonymkode: 773ee...dfc De kan se bedre ift andre på egen alder ja. Men de vil aldri kunne se bedre ut enn ei på 20 som gjør det samme. Udiskutabelt empirisk biologisk faktum. Anonymkode: a4b98...564
Bimbo Skrevet 28. juli #23 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan du ønsker å rettferdiggjøre ovenfor deg selv at du må velge mindre attraktive sexpartnere står du helt fritt til. Som oppegående mann i 40-årene er det heldigvis ganske problemfritt å fortsatt utelukkende ha sex med attraktive jenter i 20-årene. Anser ikke damer i 40-årene som jevnbyrdige all den tid man kan velge bedre. Anonymkode: a4b98...564 Ikke tenk på meg, jeg har aldri hatt sex med noen uten å tenke at han var den eneste her og nå i hele verden jeg ville ha 😊 går langt forbi å være «attraktiv» det 🙄 1 1
Trolltunge Skrevet 29. juli #24 Skrevet 29. juli (endret) For min del er det god tone, flørt, moro sammen, kos og stemning som gir meg lyst på sex, i tillegg til mitt normale behov, som også kan være det eneste som må til. At det normale behovet vedvarer kommer også an på ovennevnte, samt at sex bestandig er deilig og tilfredsstillende. Har vi litt laber sex kan selve behovet for sex dempes, og økes etter veldig god sex. Kjip, egoistisk, kjedelig, furt, gretten eller urimelig mann har jeg ikke lyst på. Da "sovner" behovet. Går i dvale liksom. Eventuelt onanerer jeg heller enn å ha sex med guffen mann, som sprer dårlig stemning. Min mann er veldig klar over dette, så han forventer ikke sex om det er dårlig stemning. Han kan være litt humørsyk i perioder, og da blir det lite sex, men straks han da letter letter stemningen, og da blir det. Jeg synes min mann har fin kropp, men i løpet av forholdet har han både lagt på seg og gått ned i vekt. Akkurat det påvirket meg ingenting. Mulig dersom det ble ekstremt. Endret 29. juli av Trolltunge
Flintis Skrevet 30. juli #25 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 10.55): Hei. Jeg er i 40 årene, forholdsvis normal kropp, men begynner å få litt mage. Jeg og fruen har litt lite sex synes jeg. Så lurer jeg på, hvis hun skulle hatt et mer tenningsmønster på meg, og det hjelper å begynne å holde seg mer i form? Så kroppen ser litt bedre ut? Anonymkode: a97b2...1b5 Tren litt du, men ikke forvent sex av den grunn. Jeg gikk opp fikk beskjed om at det ble observert og at jeg ikke tente henne lenger. Gikk endel ned for egen del og fikk ikke veskjed om det motsatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå