Gå til innhold

Innafor å spørre folk om de vil ha barn mot stort barnebidrag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg antar jeg må bruke noen millioner på barn, men vil ikke holde på med de surrogat-greiene. Hva med å spørre eks folk i utlandet som vil ha barn, men uansett ikke kommer til å skaffe seg mann med det første? Tenker eks på Japan hvor kvinner er opptatt av karriere til de blir for gamle. Med generøst barnebidrag og evt perioder med barnefri blir det kanskje lettere? Evt filippinere som risikerer å bli med en gammel gris til Norge fordi de lever i fattigdom?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange innlegg skal du skrive om dette?

Anonymkode: 10bdb...147

• Liker 3
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem, rent praktisk, å kjøoe det verken en kone eller en fødemaskin i et fattig land. 

Etikken i det er selvsagt problematisk. 

Anonymkode: 8bd40...8b0

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Jeg antar jeg må bruke noen millioner på barn, men vil ikke holde på med de surrogat-greiene. Hva med å spørre eks folk i utlandet som vil ha barn, men uansett ikke kommer til å skaffe seg mann med det første? Tenker eks på Japan hvor kvinner er opptatt av karriere til de blir for gamle. Med generøst barnebidrag og evt perioder med barnefri blir det kanskje lettere? Evt filippinere som risikerer å bli med en gammel gris til Norge fordi de lever i fattigdom?

Hvilken glede har du av et barn som vokser opp i Japan eller på Filippinene?

Er det ideen av å vite at du har et avkom det ute som lokker, eller hva er greia?

Er vel bedre å bare bli med damer hjem fra byen, eller skrive på Tinder at du kan stille som donor..?

Anonymkode: ca058...213

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Det første som slår meg er at det ikke er barnas behov som settes høyest når man bevisst går inn for å føde barn med sånne betingelser.

Skal man ha barn, så bør det være med bakgrunn i barnets behov først. 

Anonymkode: 82517...ce2

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at du ikke har et fast forhold med en dame du kan få barn med?

Anonymkode: 48323...e4b

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor mange innlegg skal du skrive om dette?

Anonymkode: 10bdb...147

De er ulike. Jeg har innsett at ikke tidligere ideer har vært så godt 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke noe problem, rent praktisk, å kjøoe det verken en kone eller en fødemaskin i et fattig land. 

Etikken i det er selvsagt problematisk. 

Anonymkode: 8bd40...8b0

Ja, det er derfor jeg tenker at det må gjøres på en moralsk best mulig måte. Det er eks sikkert mange fattige lesbiske i andre land som gjerne vil ha barn. Da blir det på en måte vinn-vinn. Men jeg blir kvalm av tanken på å be noen gå rundt gravide kun for penger 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilken glede har du av et barn som vokser opp i Japan eller på Filippinene?

Er det ideen av å vite at du har et avkom det ute som lokker, eller hva er greia?

Er vel bedre å bare bli med damer hjem fra byen, eller skrive på Tinder at du kan stille som donor..?

Anonymkode: ca058...213

En sånn tinderkonto hadde vel blitt fjernet? Jeg har ikke møtt kvinner på byen som har ønsket det- har faktisk spurt en gang så "snilt" jeg klarte, men hun trodde jeg var ute etter sex. Ikke lett å forklare til fulle folk 

Det første som slår meg er at det ikke er barnas behov som settes høyest når man bevisst går inn for å føde barn med sånne betingelser.

Skal man ha barn, så bør det være med bakgrunn i barnets behov først. 

Anonymkode: 82517...ce2

Ja, jeg forstår det. Og derfor føler jeg eks at å dra på Riksen og donere sperm blir for dumt. For da vet jeg ingenting om de som mottar. Men alle som får barn gjør det jo av en slags egoisme. Tenker eks på alle de barna som blir født i Gaza selv om det bombes, og alle de som fører i fattigdom i Norge 

Hva er det som gjør at du ikke har et fast forhold med en dame du kan få barn med?

Anonymkode: 48323...e4b

Jeg var sammen med en dame i et tosifret antall år uten at det ledet til barn. Vil ikke ta den sjansen igjen. Da blir jeg så gammel at foreldrene mine kanskje er døde uten å vite at det er barnebarn der ute 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker du deg et barn som vokser opp i et annet land/kultur og anser deg som en fremmed?

De som får barn med en surrogat, gjør det jo fordi de ønsker å leve SAMMEN med et barn, som ser på dem som mamma/pappa. Kan ikke sammenlignes.

Anonymkode: 844c9...b60

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor ønsker du deg et barn som vokser opp i et annet land/kultur og anser deg som en fremmed?

De som får barn med en surrogat, gjør det jo fordi de ønsker å leve SAMMEN med et barn, som ser på dem som mamma/pappa. Kan ikke sammenlignes.

Nei, jeg vil helst ha i Norge, men orker ikke å prøve mer. Det ser jo på som idioti å prøve på det samme gjentatte ganger og forvente et annet resultat 

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg vil helst ha i Norge, men orker ikke å prøve mer. Det ser jo på som idioti å prøve på det samme gjentatte ganger og forvente et annet resultat 

Men hvordan er det bedre å ha et barn du aldri ser, og som ikke ser på deg som far, enn å ikke ha barn?

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo klin gærn.

Anonymkode: 47288...8ab

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt. Er det at genene din som skal videre du tenker eller vil du ha et barn sammen med deg? For det finnes mange damer som lurer menn på byen for å skaffe seg barn. Så du kan jo spille med åpne kort når du er ute. Spør du 100 stk så vil jeg tru det er en som sier ja altså. 

Anonymkode: edf3a...ce3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er vel å finne en dame fra Thailand eller lignende, og være ærlig på at ditt fokus er å få barn. Til gjengjeld kan hun bo komfortabelt sammen med deg i  Norge, i et vennskap, og dere oppdrar barnet sammen. Kanskje blir det noe mer mellom dere, kanskje ikke. Det finnes nok mange damer som synes dette er en veldig god del hvis du bor greit og er en grei person.

Anonymkode: b8631...bff

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men hvordan er det bedre å ha et barn du aldri ser, og som ikke ser på deg som far, enn å ikke ha barn?

Det er vel en ulogisk og emosjonell greie. Folk får fremdeles barn selv om jorda er overbefolket 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt. Er det at genene din som skal videre du tenker eller vil du ha et barn sammen med deg? For det finnes mange damer som lurer menn på byen for å skaffe seg barn. Så du kan jo spille med åpne kort når du er ute. Spør du 100 stk så vil jeg tru det er en som sier ja altså. 

Anonymkode: edf3a...ce3

Jeg spurte en på byen. Hun trodde jeg var ute etter sex og ble irritert fordi jeg var så direkte. Følte det var litt ubehagelig mot henne 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det beste er vel å finne en dame fra Thailand eller lignende, og være ærlig på at ditt fokus er å få barn. Til gjengjeld kan hun bo komfortabelt sammen med deg i  Norge, i et vennskap, og dere oppdrar barnet sammen. Kanskje blir det noe mer mellom dere, kanskje ikke. Det finnes nok mange damer som synes dette er en veldig god del hvis du bor greit og er en grei person.

Ja, det er kanskje en god idé. Må jo være bedre enn at hun ender opp med en mye eldre gærning som presser henne til sex osv

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (3 minutter siden):

Det er vel en ulogisk og emosjonell greie. Folk får fremdeles barn selv om jorda er overbefolket 

Jeg spurte en på byen. Hun trodde jeg var ute etter sex og ble irritert fordi jeg var så direkte. Følte det var litt ubehagelig mot henne 

Ja, det er kanskje en god idé. Må jo være bedre enn at hun ender opp med en mye eldre gærning som presser henne til sex osv

Ja det vil jeg tro. De fleste av disse damene har sikkert mye pliktsex, så en sånn deal må jo være gull verdt 😊 Kjør på! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ordne deg profil på medforeldre.no da vel!

Anonymkode: f56c0...540

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (19 minutter siden):

Men det har ingen relevans. Folk får barn fordi de ønsker å være forelder. Du svarte ikke på spørsmålet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Husomvarderfør
Skrevet
Majer skrev (17 timer siden):

Altså , jeg vet ikke hvilken planet du kommer fra. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du seriøst spurt fulle folk på byen om de ville føde ungen din?

Anonymkode: c7abe...d4b

• Liker 5
Skrevet

Det finnes vel de som er ute etter en personlig donor.

Er det sånn at du har gode gener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...