AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Ønsker å søke på en jobb som saksbehandler i inkasso. Har lang erfaring innen administrasjon og kundeservice. Du som jobber som dette, kan du fortelle litt om hva din arbeidsdag kan bestå av? Er det mest via telefon og mail, eller har du også fysiske møter? Hvem er hovedsaklig kundene? Hvem jobber du mest opp mot, private eller bedrifter? Krever det at du kan mye juss? Er du ofte utenfor bedriften også? Hva ligger ca lønnen din på? Anonymkode: 9e142...09d
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ønsker å søke på en jobb som saksbehandler i inkasso. Har lang erfaring innen administrasjon og kundeservice. Du som jobber som dette, kan du fortelle litt om hva din arbeidsdag kan bestå av? Er det mest via telefon og mail, eller har du også fysiske møter? Hvem er hovedsaklig kundene? Hvem jobber du mest opp mot, private eller bedrifter? Krever det at du kan mye juss? Er du ofte utenfor bedriften også? Hva ligger ca lønnen din på? Anonymkode: 9e142...09d Forskjellige avdelinger gjør forskjellige ting og det varierer fra selskap til selskap hvor overlappende div. oppgaver er. Noen jobber mer med kundeservice, andre mer med saksbehandling. Fysiske møter er stort sett internt og angår ting innad i selskapet/teamene. Det er salgsavdelingen og ledere som evnt. er på møter utenfor bedriften, om det så i det hele tatt er så mye eksternt pga. hjemmekontor og mye Teams/Zoom-møter etter pandemi. Trenger ikke kunne mye juss. Mange der jeg jobber har ikke noe juss-utdannelse, men en del har type økonomiske og administrative fag og erfaring fra kundeservice tidligere i andre bransjer. Jobben er vel i kategorien ''enkel'' når du først kan den, så det er ikke et så vanskelig fag egentlig. Lønn varierer fra selskap til selskap og stilling til stilling og din evne til å forhandle startlønn. Anonymkode: 484e8...f23
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Forskjellige avdelinger gjør forskjellige ting og det varierer fra selskap til selskap hvor overlappende div. oppgaver er. Noen jobber mer med kundeservice, andre mer med saksbehandling. Fysiske møter er stort sett internt og angår ting innad i selskapet/teamene. Det er salgsavdelingen og ledere som evnt. er på møter utenfor bedriften, om det så i det hele tatt er så mye eksternt pga. hjemmekontor og mye Teams/Zoom-møter etter pandemi. Trenger ikke kunne mye juss. Mange der jeg jobber har ikke noe juss-utdannelse, men en del har type økonomiske og administrative fag og erfaring fra kundeservice tidligere i andre bransjer. Jobben er vel i kategorien ''enkel'' når du først kan den, så det er ikke et så vanskelig fag egentlig. Lønn varierer fra selskap til selskap og stilling til stilling og din evne til å forhandle startlønn. Anonymkode: 484e8...f23 Takk for svar ☺️ Hvordan kan en gjennomsnittlig arbeidsdag se ut, hva er dine typiske oppgaver? Er det mulig å få en lønn på f.eks. 650.000? Anonymkode: 9e142...09d
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar ☺️ Hvordan kan en gjennomsnittlig arbeidsdag se ut, hva er dine typiske oppgaver? Er det mulig å få en lønn på f.eks. 650.000? Anonymkode: 9e142...09d https://www.finn.no/job/salary/explore?srsltid=AfmBOoqJb9njyjRQ5pWs5rqAug0dxNLlweAFjaBzAE4a8258rzbgnMHe Lønnskalkulator på Finn der du kan prøve å se hva forskjellige stillinger i snitt gir i lønn. Lønn for en med bare grunnskole vs. en CEO er jo forskjellig. Vanskelig å svare på hva du får i lønn. Igjen er det forskjellige oppgaver basert på avdeling du jobber i og hvordan organisasjonen er strukturert. Og forskjellige selskaper jobber forskjellig, og likt, med overlappende ''likhet''/forskjeller. Men du kan nok se frem til kontakt med folk som skylder penger via chatt, mail, og telefon. Arbeidsmengden vil kanskje overraske litt, da det er merkelig hvor mange som ringer inn til enhver tid hele tiden. At det går så dårlig med samfunnet økonomisk visste jeg ikke før jeg begynte i denne bransjen, og nå bare antar jeg når jeg ser folk bruke penger i offentligheten, at alt er på ubetalte kredittkort og folk som har masse gjeld. Men det er kanskje bare yrkesskadet. Anonymkode: 484e8...f23
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (54 minutter siden): https://www.finn.no/job/salary/explore?srsltid=AfmBOoqJb9njyjRQ5pWs5rqAug0dxNLlweAFjaBzAE4a8258rzbgnMHe Lønnskalkulator på Finn der du kan prøve å se hva forskjellige stillinger i snitt gir i lønn. Lønn for en med bare grunnskole vs. en CEO er jo forskjellig. Vanskelig å svare på hva du får i lønn. Igjen er det forskjellige oppgaver basert på avdeling du jobber i og hvordan organisasjonen er strukturert. Og forskjellige selskaper jobber forskjellig, og likt, med overlappende ''likhet''/forskjeller. Men du kan nok se frem til kontakt med folk som skylder penger via chatt, mail, og telefon. Arbeidsmengden vil kanskje overraske litt, da det er merkelig hvor mange som ringer inn til enhver tid hele tiden. At det går så dårlig med samfunnet økonomisk visste jeg ikke før jeg begynte i denne bransjen, og nå bare antar jeg når jeg ser folk bruke penger i offentligheten, at alt er på ubetalte kredittkort og folk som har masse gjeld. Men det er kanskje bare yrkesskadet. Anonymkode: 484e8...f23 Takk igjen ☺️ Vil du si at du trives med oppgavene dine? Eller blir du sliten av å snakke med kundene og hjelpe dem, sliter situasjonen deres deg ut f.eks.? Er kundene vanskelige eller sinte, eller sliter veldig? De private, mener jeg. Kommer fra en annen bransje som er ekstremt travel, og har mye kundekontakt med krevende kunder nå, så det er jeg vant til. Er snakk om et mindre firma her som tar alle deler av prosessene. Anonymkode: 9e142...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå