AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli En gutt fyller 14 år snart. Tenker å gi han gavekort fra en klesbutikk på 1000 kr. Men jeg vet ikke hvor ungdommer kjøper klær fra når for tiden?? Hvor burde jeg kjøpe gavekortet fra? Anonymkode: 47ee5...261
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Mye spørs hvor en bor Våres da han var i den alderen så var det gensere fra h&m, dressmann og en lokal butikk Bukser- felleskjøpet, Jack andre Jones,jula, bekken og strøm, dressmann Men mest ble det brukt en del arbeidsbukser og reklame gensere fra firmaer Anonymkode: cc79d...232
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Det bør hans foreldre vite med sikkerhet. Det er sikkert de som vasker klærne hans. Anonymkode: 5634e...8b6 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mye spørs hvor en bor Våres da han var i den alderen så var det gensere fra h&m, dressmann og en lokal butikk Bukser- felleskjøpet, Jack andre Jones,jula, bekken og strøm, dressmann Men mest ble det brukt en del arbeidsbukser og reklame gensere fra firmaer Anonymkode: cc79d...232 Oslo Anonymkode: 47ee5...261
Thyra Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Temu og Scine. Anonymkode: 732f4...31d Hva er Scine?🤔 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Kommer helt an på stilen. Ene sønnen min handler klær på bruktbutikker, elsker retrostilen. Den andre handler dyre merkeklær. Anonymkode: d8795...b8f 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Det er bedre å vippse. Gavekort er noe herk. Det binder deg til en butikk, du føler deg presset til å bruke det, du mister det, du glemmer det, du får et lite restbeløp og bruker mer enn du hadde tenkt... Anonymkode: 0c7af...773 6 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Broren min handler på carlings. Anonymkode: 88d8d...e34
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bedre å vippse. Gavekort er noe herk. Det binder deg til en butikk, du føler deg presset til å bruke det, du mister det, du glemmer det, du får et lite restbeløp og bruker mer enn du hadde tenkt... Anonymkode: 0c7af...773 Evt et sentergavekort kan være bedre. Anonymkode: 88d8d...e34 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Oslo Anonymkode: 47ee5...261 Da tipper jeg H&M, Jack andre jons, carlings , evnt andre herre/guttebutikker Anonymkode: cc79d...232
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Evt et sentergavekort kan være bedre. Anonymkode: 88d8d...e34 Personlig har jeg et hat-forhold til gavekort, uansett form og farge. Så lenge man kan gi en vipps-gave. Anonymkode: 0c7af...773 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli Thyra skrev (42 minutter siden): Hva er Scine?🤔 Sikkert Shein vedkommende mener. Anonymkode: 349a0...98f 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Personlig har jeg et hat-forhold til gavekort, uansett form og farge. Så lenge man kan gi en vipps-gave. Anonymkode: 0c7af...773 Samme her. Anonymkode: d8795...b8f
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Skrevet 26. juli Jeg har to, begge gutter. Den ene hater å handle klær, mener at han ikke trenger noe. Et gavekort hadde bare blitt liggende. Den andre liker å kjøpe klær på kidsbrandstore. Anonymkode: c8596...c2c
AnonymBruker Skrevet 26. juli #16 Skrevet 26. juli Min handler stort sett på Mango og Zara. Så hør med foreldrene, ja, om du ikke vil gi penger. Men penger er det beste han får, da han alltid sparer til noe (halvveis) fornuftig. Anonymkode: e25cc...671 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #18 Skrevet 26. juli Kanskje lurt med et gavekort på et senter. Evt en sportsbutikk hvis du vet om han er idrettsgutt. Merker avhenger mye av hvor man bor. Anonymkode: 739a6...84b 1
Queen94 Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli Mye fra lager157, spesielt bukser og joggebukser derfra. Overdeler kjøpes fra zalando og kidsbrandstore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå