AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Vi har fått beskjed om at barna må ha innesko på skolen. Uten såle som lager merker i gulvene. Hva bruker deres barn til det? Joggesko? Eller mer tøffelaktig? Anonymkode: 0cc24...22e
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Mine bruker happyflops. Lett å sparke av og på, og gode å gå i. Tette sko er ubehagelig inne en hel dag. Anonymkode: 9cb81...5f2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli De brukte Crocs de første årene, så Adidas slippers. Anonymkode: fc637...79e
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Min erfaring er at noe som sitter litt på foten er praktisk, for slippers e.l. blir fort liggende igjen mange rare steder. Det er likevel mange som bruker det, eller type crocs. Sandaler kan være fint. Joggesko blir for mange litt varmt og klamt, selv om noen også bruker det. Anonymkode: 9de5a...75a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Har ofte brukt vårsko( tynne ,lette joggesko), som jeg kjøpte til vår og sommer, så vasker jeg de bare når sesongener over, og så er de klare for bruk som innesko. Anonymkode: 0b410...00c
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Joggesko. Bruker skoa i gymmen også. Blir berre rot viss hen skal ha to par. Anonymkode: ca71f...271 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli Mine har bare brukt slippers av forskjellige slag.. Anonymkode: b0e06...56f
Lillibetha Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli Mine jenter har brukt sandaler gjennom året. Gjerne noen litt gode. Når det blir sommer, bruker de de samme som sommersandaler. Så kjøper jeg som oftest nye om høsten igjen, siden de ofte er utslitt og jentene har vokst.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli Jeg er lærer. Har samme erfaring aom en som skriver lengre opp, at happyflops og sånt fort blir liggende igjen overalt. De blir også fort ødelagte. Det er jo bare plastikk. Har ikke telling på hvor mange halve happyflops og slippers jeg har kasta i søpla... Kjøp noen tynne sneakers eller sandaler. Gjerne slip on eller med borrelås som er enkle å ta på. Anonymkode: 8fb48...e04
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli Det viktigste er jo at det er noe ingen liker å gå i.Her var det Crocs og ikke sandaler som falt i smak så da ble det det. Anonymkode: 86a7e...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå