AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Hei. Har en fantastisk fin kjæreste, vært så heldig og møtt noen med 3 barn (ironisk ment..) Men i tillegg har han vært gift før selvfølgelig. Nå er vi en fin ferie, men alt jeg tenker på er alle ferier han har hatt med eks Kona, og ikke minst - bryllupet. Jeg tenker på alt fra han så henne gå ned kirkegulvet, til talen han holdt til henne. Og så er jeg her.. som er nr. 2 - en han aldri kan gifte seg med. Og ikke vil jeg det heller med han, han har jo hatt sitt bryllup og sitt liv. Nå er der bare å kose seg med meg for han, seile innover i 40/50 åra.. I tillegg har facebook bilde av den j..bruden hans. Tar meg i å se på det hele tida. Dritt.. Anonymkode: 0bc87...ee6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I tillegg har facebook bilde av den j..bruden hans. Tar meg i å se på det hele tida. Dritt.. Du bør logge av FB. Anonymkode: a3fd5...57b 8 6
Hmmmmmm Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei. Har en fantastisk fin kjæreste, vært så heldig og møtt noen med 3 barn (ironisk ment..) Men i tillegg har han vært gift før selvfølgelig. Nå er vi en fin ferie, men alt jeg tenker på er alle ferier han har hatt med eks Kona, og ikke minst - bryllupet. Jeg tenker på alt fra han så henne gå ned kirkegulvet, til talen han holdt til henne. Og så er jeg her.. som er nr. 2 - en han aldri kan gifte seg med. Og ikke vil jeg det heller med han, han har jo hatt sitt bryllup og sitt liv. Nå er der bare å kose seg med meg for han, seile innover i 40/50 åra.. I tillegg har facebook bilde av den j..bruden hans. Tar meg i å se på det hele tida. Dritt.. Anonymkode: 0bc87...ee6 Du må slutte å dvele over fortiden hans. Du saboterer forholdet. Ikke tillatt deg selv å tenke slike tanker. Før du aner ordet av det, så tenker du ikke på det lengre 13 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Nå vil han snart reise hjem tidlig, jeg klarer ikke tenke på noe annet. Tenk på de som går inn i nye forhold og kanskje venter spent på en forlovelse etc. Og han her har hatt verdens beste bryllup, ser at folk skriver " for et bryllup", og de danser til core (love song) I will always love you.. så ja.. dra tilbake til hun du giftet deg med og som du alltid vil elske tenker nå jeg! Anonymkode: 0bc87...ee6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Ja men herlighet, du kan da vel gifte deg selv om han har vært gift før? Er du ikke glad i ham, egentlig? Du kommer i kontakt med sorg og bitterhet ved å gruble over disse tingene, dette ligger utelukkende i deg selv og ikke hos han. Gå noen timer til psykolog, kanskje? Høres ut som livssorg over at ditt liv ikke ble som du trodde. Det går an å snu på det og nyte tiden som ligger foran deg, sørge for et godt forhold, gifte dere og leve sammen i mange tiår. Er vel ikke så verst, det? Må du være den eneste for ham, noen sinne? Da må du finne deg en ungkar fra bygda uten erfaring. Ikke sikkert du vil ha det, heller. Anonymkode: 0c86f...add 5 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli Å herregud dette her igjen! Til dere som ikke takler folks fortid: finn hverandre!! Jeg synes det var fint å se brudebilder til mannens eks. Det vitner om at han ikke har levd under en stein. Det vitner om at han er en fin fyr noen andre ville ha i livet sitt og få barn med. Herregud, hvorfor lages det ikke bare en gruppe her for folk som er sjalu på andres levde liv? Det er tydeligvis en del av dere. Eller er det en person som holder på å gå opp i limingen og lager nye innlegg hele tiden..? Anonymkode: 19493...4e8 8 10
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå vil han snart reise hjem tidlig, jeg klarer ikke tenke på noe annet. Tenk på de som går inn i nye forhold og kanskje venter spent på en forlovelse etc. Og han her har hatt verdens beste bryllup, ser at folk skriver " for et bryllup", og de danser til core (love song) I will always love you.. så ja.. dra tilbake til hun du giftet deg med og som du alltid vil elske tenker nå jeg! Anonymkode: 0bc87...ee6 Hvorfor i all verden dro du på ferie med noen du har disse tankene om? Hvor gammel er du? Anonymkode: 19493...4e8 5 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Wow. Hvis du fortsetter å være så psyko får du ingen, selv om du er over 40 år. Anonymkode: b6846...fdb 13 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Er det du som er bikket 40 og ikke blitt fridd til ? Du må seriøst ta tak i deg selv, før du ender opp singel og enda mer bitter. Kjæresten er fantastisk sier du, nyt det... Anonymkode: 29b59...5ee 2 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Hvorfor ble du sammen med han egentlig? Er du virkelig i 40-årene? Du virker ekstremt umoden, ureflektert og ustabil... Anonymkode: 5203d...d1e 5 8
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Har en fantastisk fin kjæreste, vært så heldig og møtt noen med 3 barn (ironisk ment..) Men i tillegg har han vært gift før selvfølgelig. Nå er vi en fin ferie, men alt jeg tenker på er alle ferier han har hatt med eks Kona, og ikke minst - bryllupet. Jeg tenker på alt fra han så henne gå ned kirkegulvet, til talen han holdt til henne. Og så er jeg her.. som er nr. 2 - en han aldri kan gifte seg med. Og ikke vil jeg det heller med han, han har jo hatt sitt bryllup og sitt liv. Nå er der bare å kose seg med meg for han, seile innover i 40/50 åra.. I tillegg har facebook bilde av den j..bruden hans. Tar meg i å se på det hele tida. Dritt.. Anonymkode: 0bc87...ee6 Logg av nettet, SLÅ OPP, gå i terapi for ditt elendige selvbilde. Anonymkode: 8addc...12d 3 8
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det du som er bikket 40 og ikke blitt fridd til ? Du må seriøst ta tak i deg selv, før du ender opp singel og enda mer bitter. Kjæresten er fantastisk sier du, nyt det... Anonymkode: 29b59...5ee Ender opp som singel? Og hva er feil med det? Er vel sånne holdninger som dette som gjør at folk presser seg inn i forhold, frykten for å ende som... singel omg!! Anonymkode: 8addc...12d 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Har en fantastisk fin kjæreste, vært så heldig og møtt noen med 3 barn (ironisk ment..) Men i tillegg har han vært gift før selvfølgelig. Nå er vi en fin ferie, men alt jeg tenker på er alle ferier han har hatt med eks Kona, og ikke minst - bryllupet. Jeg tenker på alt fra han så henne gå ned kirkegulvet, til talen han holdt til henne. Og så er jeg her.. som er nr. 2 - en han aldri kan gifte seg med. Og ikke vil jeg det heller med han, han har jo hatt sitt bryllup og sitt liv. Nå er der bare å kose seg med meg for han, seile innover i 40/50 åra.. I tillegg har facebook bilde av den j..bruden hans. Tar meg i å se på det hele tida. Dritt.. Anonymkode: 0bc87...ee6 1. Han er skilt. Det sier sitt om hvor lykkelig det ekteskapet egentlig var. 2. At han nå har falt for deg betyr at han anser deg som mye bedre og tryggere enn den han giftet seg med. Anonymkode: c1ab2...cf2 2 5
Virrevirrevapp Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli Jeg har vært gift før, det ble slutt av en grunn. Det er ingenting å være sjalu for, bryllupet er gode men også vonde minner der jeg håpte på ei framtid som ikke ble. Det positive med at jeg har vært gift, er at jeg liker langvarige forhold, er seriøs og takler "hele livet" med en person. Ja, du får ikke den opplevelsen av å gifte deg første gang med en du skal dele hele livet med, men dette fikk ikke den skilte heller.... Hvordan er forholdet deres? Fungerer det bra? Tror du dere på sikt skal få et barn sammen? 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Skrevet 26. juli Jeg mener ikke dette på en ufin måte i det hele tatt, men har du vurdert å snakke med psykolog om dette? Jeg synes det skinner igjennom mye sinne, bitterhet og sjalusi i innlegget ditt. Jeg tror du kommer til å sabotere forholdet om du ikke tar et oppgjør med dette og velger å tenke annerledes. Hvorfor er det et problem at han har vært gift før? Du sier jo at han er fantastisk fin, så hva er galt? "vært så heldig og møtt noen med 3 barn (ironisk ment..)" - dette høres ut som om du misliker barna hans/at han har barn fra før. Hvis det er tilfellet, er det ikke lurt å fortsette forholdet. Anonymkode: a3403...869 6 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #16 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ender opp som singel? Og hva er feil med det? Er vel sånne holdninger som dette som gjør at folk presser seg inn i forhold, frykten for å ende som... singel omg!! Anonymkode: 8addc...12d Leser du det slik at TS er en person som føler seg presset inn i forhold, og som ville trivdes bra hvis hun ble dumpet på grunn av sjalusien sin? "Du ender opp singel hvis du ikke skjerper deg" betyr ikke at det er feil være singel, men at TS kommer til å bli dumpet om hun ikke skjerper seg. Anonymkode: 8d20a...5d6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #17 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er vi en fin ferie, men alt jeg tenker på er alle ferier han har hatt med eks Kona, og ikke minst - bryllupet. Anonymkode: 0bc87...ee6 Du bør ikke være i forhold med noen som har hatt noen før deg. Anonymkode: 84333...fc7 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #18 Skrevet 26. juli Kjæresten min kom med eks og barn på lasset i 40-årene. Jeg kan bli sjalu og usikker da de har mye kontakt. Men dette handler jo om irrasjonelle følelser inni meg som jeg blir utfordret på. Jeg syns det er spennende og ser på det som mulighet til å lære å takle ukjente sider i meg selv og prøver å unngå å trekke han inn i mine personlige kamper i den grad jeg greier. Det drypper gjennom innimellom, men så krangler vi litt, snakker om ting og legger det bort. Han er på ferie med eks og barn. Det gjorde vondt i fjor, men i år syns jeg det er litt deilig jeg og nyter dagene alene🤭 Syns det er luksus at vi fant hverandre sent og har mye tid til hverandre siden vi ikke har felles barn osv. Anonymkode: a7369...39d 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Leser du det slik at TS er en person som føler seg presset inn i forhold, og som ville trivdes bra hvis hun ble dumpet på grunn av sjalusien sin? "Du ender opp singel hvis du ikke skjerper deg" betyr ikke at det er feil være singel, men at TS kommer til å bli dumpet om hun ikke skjerper seg. Anonymkode: 8d20a...5d6 Jeg føler hun presser seg selv inn i et forhold, slik hun beskriver fyren så er det i allefall ikke kjærlighet som holder henne der. Dårlig selvfølelse og selvbilde tipper jeg Anonymkode: 8addc...12d 1 1
makkapakka Skrevet 26. juli #20 Skrevet 26. juli Har de barn sammen er du egentlig sammen med mannen og eksen, og det for resten av livet, lik det eller forsvinn! 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå