Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste som søker denne utdanningen ønsker seg ofte en ren dagstilling. Men for min del er det en av de tingene som gjør at jeg tviler litt. Liker å ha noen dager her og der hvor jeg har fri før kveldsvakt for å få gjort unna litt ting og tang jeg ellers har dårlig med tid til. 

Er det mulig å jobbe kombinert på skole/helsestasjon + helsestasjon for ungdom noen kvelder her og der? Eller kommer de kveldene bare i tillegg til dagvakter man har hatt på helsestasjonen/skole? Hva med evt flyktningemottak, hvordan ser "turnusen" ut der? helsesykepleiere kan jobbe der og såvidt jeg har hørt? Evt kanskje krisesenter?

Anonymkode: 7a2b3...274

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ikke du vil få lønn som helsesykepleier med master hvis du begynner å jobbe på krisesenter, i hvert fall ikke i min kommune. Mottak kjenner jeg ikke til. Her jeg jobber går helsestasjon for ungdom-vaktene fra klokken 13 til 19.30. Fin avveksling i blant. 

Anonymkode: f61bd...7ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror nok ikke du vil få lønn som helsesykepleier med master hvis du begynner å jobbe på krisesenter, i hvert fall ikke i min kommune. Mottak kjenner jeg ikke til. Her jeg jobber går helsestasjon for ungdom-vaktene fra klokken 13 til 19.30. Fin avveksling i blant. 

Hvor ofte jobber man på helsestasjonen for ungdom ca? For de som vil det 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De fleste som søker denne utdanningen ønsker seg ofte en ren dagstilling. Men for min del er det en av de tingene som gjør at jeg tviler litt. Liker å ha noen dager her og der hvor jeg har fri før kveldsvakt for å få gjort unna litt ting og tang jeg ellers har dårlig med tid til. 

Er det mulig å jobbe kombinert på skole/helsestasjon + helsestasjon for ungdom noen kvelder her og der? Eller kommer de kveldene bare i tillegg til dagvakter man har hatt på helsestasjonen/skole? Hva med evt flyktningemottak, hvordan ser "turnusen" ut der? helsesykepleiere kan jobbe der og såvidt jeg har hørt? Evt kanskje krisesenter?

Se nå litt på arbeidsmarkedet der du bor. Helsestasjon for ungdom er en begrenset post med få stillinger. De med lang ansiennitet ender gjerne opp på helsestasjon. Alle andre må ta de jobbene som er ledige. 

Anonymkode: 96b30...fe9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvor ofte jobber man på helsestasjonen for ungdom ca? For de som vil det 

I min kommune får de som ønsker gå i turnus på HFU. De har typisk en vakt annenhver uke (bor i en liten kommune med kun to åpningsdager i uken). Dette kan variere. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Se nå litt på arbeidsmarkedet der du bor. Helsestasjon for ungdom er en begrenset post med få stillinger. De med lang ansiennitet ender gjerne opp på helsestasjon. Alle andre må ta de jobbene som er ledige. 

Anonymkode: 96b30...fe9

Er det så mange som vil jobbe på hfu? Ser for meg det er mer populært med helsestasjon for småbarn osv. Men kan hende jeg tar feil. Mangler uansett helsesykepleiere der jeg bor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...