AnonymBruker Skrevet i går, 00:35 #1 Skrevet i går, 00:35 Noen som forstår seg på de ulike prosentene her mtp at det står både 15 % og 20 %? Vet ikke hva som skjuler seg bak "+2". Har trykket på dette og skjønner at det handler om medlemskap, men noen som vet mer om disse prosentene? Står også en tekst om 100 kr i rabatt. Det er ikke så mye på sko til 2000 kr, men om jeg for eksempel får 15 % rabatt og betaler 1700 kr, så begynner det å ligne på noe. https://www.boozt.com/no/no/new-balance/new-balance-freshfoam-more-v6_32804091/229426929 Anonymkode: eea76...c12
newman01 Skrevet i går, 07:38 #2 Skrevet i går, 07:38 Hvis du laster ned appen finner du ut av det. Som klubbmedlem får du flere rabattkuponger. Mener å huske at det er 5 stk (dameklær, herreklær, barn, interiør, velvære) på 15%. Og så har de kampanjer i ny og ne. Trykk på +2 og se 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #3 Skrevet i går, 09:00 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som forstår seg på de ulike prosentene her mtp at det står både 15 % og 20 %? Vet ikke hva som skjuler seg bak "+2". Har trykket på dette og skjønner at det handler om medlemskap, men noen som vet mer om disse prosentene? Står også en tekst om 100 kr i rabatt. Det er ikke så mye på sko til 2000 kr, men om jeg for eksempel får 15 % rabatt og betaler 1700 kr, så begynner det å ligne på noe. https://www.boozt.com/no/no/new-balance/new-balance-freshfoam-more-v6_32804091/229426929 Anonymkode: eea76...c12 Står veldig godt forklart inne på sidene til denne nettbutikken. Du kan skrive, da klarer d7 nok og å lese. Anonymkode: a95fc...33d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:05 #4 Skrevet i går, 10:05 Jeg har handlet fra Boozt i flere år, og har alltid irritert meg over det rotete rabattsystemet deres. Jeg liker selvfølgelig rabatt som alle andre, men det er slitsomt å måtte finregne på hvilken rabatt som gir lavest pris. Så forstår godt at TS blir forvirret. Anonymkode: f56aa...b6c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:35 #5 Skrevet i går, 11:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har handlet fra Boozt i flere år, og har alltid irritert meg over det rotete rabattsystemet deres. Jeg liker selvfølgelig rabatt som alle andre, men det er slitsomt å måtte finregne på hvilken rabatt som gir lavest pris. Så forstår godt at TS blir forvirret. Anonymkode: f56aa...b6c Trenger da ikke finregnet på det, den beste rabatten kommer automatisk Anonymkode: 66f4f...133
AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #6 Skrevet i går, 12:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har handlet fra Boozt i flere år, og har alltid irritert meg over det rotete rabattsystemet deres. Jeg liker selvfølgelig rabatt som alle andre, men det er slitsomt å måtte finregne på hvilken rabatt som gir lavest pris. Så forstår godt at TS blir forvirret. Anonymkode: f56aa...b6c Ja, det er rotete og jeg endte opp med to rabatter som også gir et rotete inntrykk. Er dessverre mange på KG med ulike forstyrrelser. Anonymkode: eea76...c12 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:39 #7 Skrevet i går, 17:39 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det er rotete og jeg endte opp med to rabatter som også gir et rotete inntrykk. Er dessverre mange på KG med ulike forstyrrelser. Anonymkode: eea76...c12 Ja det har du rett i🤣🤣🤣 Anonymkode: 66f4f...133
AnonymBruker Skrevet i går, 17:44 #8 Skrevet i går, 17:44 Du «kjøper» jo ulike boozters med poeng du samler. Anonymkode: de5f5...9a0
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du «kjøper» jo ulike boozters med poeng du samler. Anonymkode: de5f5...9a0 Ikke nødvendigvis, jeg fikk et par rabatter uten å ha kjøpt noe tidligere. Anonymkode: eea76...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå