Gjest gotthard Skrevet 23. mars 2006 #1 Del Skrevet 23. mars 2006 ok, la oss nå si jeg sitter på en kafe eller ser ei dame i kassa på rimi, hun har nydelige øyne og er så utrolig....meg.... at jeg begynner nesten og svette der jeg står. så jeg: A: går bort til henne og sier " hei, ville bare si at du faktisk har utrolig nydelige øyne" før jeg går videre (i håp om at hun stopper meg?) B:gjør som over, og 5 min etterpå kommer typen hennes løpende med balltre. C:ser på henne og tenker på henne lenge før jeg skuffet innser at hverden er ikke skap for at jeg skal få henne. noen kvinner ville vel likt at jeg kom bort og sa det for så og gå videre, trur dagen deres ville blit mye bedre da. andre ville vel slengt lit dritt eller sendt alt av muskler på døra de, mens andre igjen ville set rart på meg og himla med øynene mens de snudde seg bort og trudde at med det forduftet jeg for godt. hva ville du gjort om jeg kom bort til deg i butikken eller noe og sa du har så pene øyne? alle kvinner skulle hat buttons som det sto "jeg liker komplimanger fra fremede" på eller noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 23. mars 2006 #2 Del Skrevet 23. mars 2006 Da jeg jobba på en dagligvarebutikk en sommer var det flere menn som kom med komplimenter mens jeg satt i kassa, det var hyggelig det og jeg takka for komplimentene. Men jeg må innrømme at jeg ble litt flau, iallefall når køen var lang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 23. mars 2006 #3 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg ville blitt litt flau, fordi jeg ikke er vant til å få komplimenter i det hele tatt men hadde satt stor pris på det. Det hadde sikkert gjort hele uka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #4 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jeg fikk en gang høre at "øynene dine og blikket ditt oser av sex" Kjente ikke typen så det var litt merkelig Jeg stod på jobb, så vi var edru alle sammen Endret 23. mars 2006 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. mars 2006 #5 Del Skrevet 23. mars 2006 "øynene dine og blikket ditt oser av sex" ← Hadde ledd godt og lenge om noen sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #6 Del Skrevet 23. mars 2006 Hadde ledd godt og lenge om noen sa det. ← Ja var litt småmerkelig at en vilt fremmed kar kom bort å sa det.. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 24. mars 2006 #7 Del Skrevet 24. mars 2006 tenker mer på og ikke hentyde til sex i første setning jeg da men, lit gammeldags slik. er bare noen ganger jeg ser ei utrolig fin dame som jeg har lyst til og si det til hu, ikke for og prøve meg direkte, mere for og bare ha sakt det. for ca to år siden gikk jeg oppåver karl-johan da ei dame gikk forbi meg og sa mens hun paserte meg "du har en utrolig rå rommpe". gikk og smilte i mange dager av det gitt men har lit panikk for at enkelte vil reagere negativt, derfor jeg spørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 24. mars 2006 #8 Del Skrevet 24. mars 2006 okey, om noen hadde kommet bort å sagt at jeg hadde pene øyne, jeg hadde blitt glad, smilt mitt bredeste smil og takket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #9 Del Skrevet 24. mars 2006 tenker mer på og ikke hentyde til sex i første setning jeg da men, lit gammeldags slik. er bare noen ganger jeg ser ei utrolig fin dame som jeg har lyst til og si det til hu, ikke for og prøve meg direkte, mere for og bare ha sakt det. for ca to år siden gikk jeg oppåver karl-johan da ei dame gikk forbi meg og sa mens hun paserte meg "du har en utrolig rå rommpe". gikk og smilte i mange dager av det gitt men har lit panikk for at enkelte vil reagere negativt, derfor jeg spørr. ← :kys_2: Du er søt du! Jeg tror de fleste kvinner ville reagert positivt på noe sånt. Men skulle du mot formodning få en negativ tilbakemelding, da vil jeg si du har vært så uheldig å komme bort i en svært usikker person. Er nok noe sjenert og tilbakeholden selv. Ville aldri stoppet en fyr etter en sånn kommentar, det ville jeg ikke turt. Men jeg har aldri vært så usikker at jeg har glemt å takke for komplimentet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 24. mars 2006 #10 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg ville i alle fall reagert positivt - kvinner lever også lenge på koselige komplimenter:) Og i større grad alle andre steder enn ute på byen (der ofte komplimentene brukes som agn til å få en eller annen dame på kroken;) ) (... selv om en kanskje selv er så full at en tror på alt folk lirer ut av seg... he he... ute på byen altså....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #11 Del Skrevet 24. mars 2006 Og i større grad alle andre steder enn ute på byen (der ofte komplimentene brukes som agn til å få en eller annen dame på kroken;) ) ← Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 24. mars 2006 #12 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg ville i alle fall reagert positivt - kvinner lever også lenge på koselige komplimenter:) Og i større grad alle andre steder enn ute på byen (der ofte komplimentene brukes som agn til å få en eller annen dame på kroken;) ) (... selv om en kanskje selv er så full at en tror på alt folk lirer ut av seg... he he... ute på byen altså....) ← Enig! ← Må si meg enig her. Jeg hadde nok satt mer pris på et kompliment andre steder enn på byen. Litt avhengig av hvordan budskapet ble presentert kan det hende jeg hadde sendt alt av muskler etter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 24. mars 2006 #13 Del Skrevet 24. mars 2006 Det har skjedd en gang eller to at en vilt fremmed har kommentert noe ved meg i det jeg passerte, eller kommet bort til meg et eller annet sted. For eksempel har jeg fått komplimenter for mitt røde hår, og for smilet mitt. Det varmer alltid utrolig godt helt inni det innerste av meg. Så jeg synes GJERNE du kan si sånt, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. mars 2006 #14 Del Skrevet 24. mars 2006 Ja, berre sei det. Alle blir glad for sånne kommentarar, og så er det vel verdt eit forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 24. mars 2006 #15 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg hadde blitt utrolig flau, men også veldig glad. Er ikke så vandt til å få komplimenter, så det ville jeg virkelig satt pris på, og takket pent! Selv om jeg hadde vært rød som en tomat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #16 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg hadde satt stor pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 25. mars 2006 #17 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg tror jeg hadde satt pris på det jeg også, det spørs litt på hvem som hadde sagt det og hvordan det blir sagt liksom! (Det virker kanskje overfladisk å tenke på utseende, men første inntrykket betyr mye for meg..) Kan du ikke vente til det blir tomt for folk i kassa, gå bort og spørre om hun ikke kan hjelpe deg med å finne noe og så si det? Da virker det liksom ikke så skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 25. mars 2006 #18 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg hadde blitt veldig glad, men også litt flau. Men det hadde kommet an på hvem som sa det. Ikke fullt så gøy hvis en halvgammel slesk gubbe sier det liksom. Men hvis det var en ung, normalt kjekk en så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #19 Del Skrevet 25. mars 2006 Ja, ja og atter ja jeg ville likt det :D Problemet mitt er at jeg syns for få er flinke til å si fra om sånt. Jeg får ofte blikk, men det er ytterst sjelden at noen tørr å faktisk si det de tenker på denne måten blir jo jeg litt usikker og, lurer på hvordan dette henger sammen og med konsekvensen av at man tror ikke så mange syns noe veldig om en. Så hadde enda bare menn vært flinkere til å si det de tenker! Jeg hadde blitt kjempe glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
v2rocket Skrevet 26. mars 2006 #20 Del Skrevet 26. mars 2006 ok, la oss nå si jeg sitter på en kafe eller ser ei dame i kassa på rimi, hun har nydelige øyne og er så utrolig....meg.... at jeg begynner nesten og svette der jeg står. så jeg: A: går bort til henne og sier " hei, ville bare si at du faktisk har utrolig nydelige øyne" før jeg går videre (i håp om at hun stopper meg?) B:gjør som over, og 5 min etterpå kommer typen hennes løpende med balltre. ← I stedet for å vise din interesse først bør du sørge for å vekke hennes interesse før du viser din. Viser du din interesse først vet hun at hun må avvise deg dersom hun ikke er interessert. Dersom du klarer å vekke hennes interesse først vil ikke hun tenke på å avvise deg. Dette er en stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå