AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli De sier hver livsfase har din sjarm. Men hvilken av barndommen, tenårene , voksenårene , middelaldrende og eldre, er overvurdert/ undervurdert? Anonymkode: 793d7...ef5
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Middelaldrende. Alle er så redde for å bli middelaldrende men dette er de beste årene. Gammel er ikke noe gøy vil jeg tro. Tenårene var ille men barndommen vakker. Vel, pensjonistårene blir deilig da. Men dette er mine golden years. Anonymkode: 052ea...fe6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli At ungdommen liksom skal være så fantastisk. Forstå meg rett, jeg hadde det ikke forferdelig som tenåring, men det var ikke så fantastisk som det påstås det skal være. Det var greit nok. Tjueårene var nok de morsomste årene. Var mye med venner, festet, tullet og lo mye. Førtiårene er årene da jeg føler jeg har landet. Funnet ut hvem jeg er og at det er greit å være den. Er tryggere i meg selv. Anonymkode: a3ff9...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Jeg har nesten kommet meg til 50 årene. Og synes alle faser er undervurdert, når man leser alt negativt. Synes alle livsfasene mine har vært veldig fine, med sine høydepunkt. Og det som har vært krevende er det jeg har vokst på. Anonymkode: 7f968...fb1 1
Stacy__ Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Jeg synes barndommen var den beste fasen i livet mitt, mens tenårene var tøffe. 1
Omine Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Det beste i livet mitt er unge barneår mens jeg gikk i barnehagen. Da skjønte jeg ikke så mye av livet ennå. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Vanskelig å svare på, men kanskje da jeg var typ 20-25, ung, naiv, attraktiv og levde et litt mer overfladisk liv. Savner litt å leve på timelønn, bo i kollektiv, flørte med kjekkaser og henge med venner hele tiden. Men som 40+ har jeg landet mer i meg selv og prøver nyte livet mer. Tror 50-årene er den gyldne tiden, så ser fram til det - da er ungene store, økonomien enda bedre og jeg bryr meg enda mindre om ting jeg ikke kan gjøre noe med 🤞🏻 Anonymkode: 71aff...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå