AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Er det virkelig sånn enda? I en alder av 40 og 50, at man må spille kortene riktig? Jeg har nylig gått ut av et langt ekteskap. Elsker å endelig ha tid til bare meg, få være meg og prioritere meg. Men selvsagt glad for ukene med ungene også (50/50). Jeg vil ikke ha en ny mann med det første. Vil finne ut ting med meg selv først. Men så savner jeg jo sex, det har jeg savnet mens jeg var gift også. Så etter å ha kommet i kontakt med en eldre mann har vi tatt en der trimmturer sammen. Jogging og sykling. Kjemien er god og også tiltrekningen. Han har vært veldig fra starten. Men kompliment og oppmerksomhet. Så jeg skjønte tidlig at han ønsket noe mer enn en treningsvenn. Men han vet også hva jeg ønsker. Men i går skjedde det altså. Vi hadde sex, masse digg sex. Og hele tiden både under veis og etterpå, snakket han om hvor digg jeg var, når vi skulle møtes igjen etc. Jeg drar på ferie søndag så vi snakket om at vi måtte treffes i dag fredag også. Jeg dro hjem og sov forid det følte litt rart å skulle sove der, selv om han ville. Men så kommer fredagen og brått hørere jeg nesten inne ting fra han. Han svarer kort og uten oppfølgingsspørsmål som kunne holdt samtalen i gang. Jeg fikk tidlig flashback til omgangstiden. Men når kvelden kom og han enda ikke hadde sagt noe om å møtes til tross fra flere hint fra meg, tenkte jeg at han kanskje også trenkte mer bekreftelse fra meg. For det kunne da umulig være et av disse spillene vi hadde i ungdommen. Så jeg spurte rett ut om han ville ha besøk. Og ble avvist. Han var sliten etter en lang dag og skulle legge seg. Skjønner at jeg er "dumpa". Ikke noe som gjør at jeg får lyst å spipe eller noe sånt. Mange fisk og jeg rakk så vidt å ta en kikk på denne. Men hvorfor gjør menn sånn? Han hadde jo fått meg i seng, hvorfor bable masse svada om at vi skal møtes videre og ta det rolig. At jeg er så digg at han ikke får nok av meg etc. Hva er vitsen? Er det bare for å våre kuk? Hilsen voksen og newbie på sjekkemarkede. Anonymkode: d427c...119 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Jeg hadde jo pult han uannsett om han ikke ville møtes dagen etterpå. Hvorfor hive så mange på alt dette svadaet? Det hadde vært helt perfekt og digg egentlig. Å bare ha god sex også kunne vi begge dra derfra med full forståelse av hva den andre ønsket videre. Men mannfolk må bare fucke med hodene våre også 🤨🤔 Anonymkode: d427c...119 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det virkelig sånn enda? I en alder av 40 og 50, at man må spille kortene riktig? Jeg har nylig gått ut av et langt ekteskap. Elsker å endelig ha tid til bare meg, få være meg og prioritere meg. Men selvsagt glad for ukene med ungene også (50/50). Jeg vil ikke ha en ny mann med det første. Vil finne ut ting med meg selv først. Men så savner jeg jo sex, det har jeg savnet mens jeg var gift også. Så etter å ha kommet i kontakt med en eldre mann har vi tatt en der trimmturer sammen. Jogging og sykling. Kjemien er god og også tiltrekningen. Han har vært veldig fra starten. Men kompliment og oppmerksomhet. Så jeg skjønte tidlig at han ønsket noe mer enn en treningsvenn. Men han vet også hva jeg ønsker. Men i går skjedde det altså. Vi hadde sex, masse digg sex. Og hele tiden både under veis og etterpå, snakket han om hvor digg jeg var, når vi skulle møtes igjen etc. Jeg drar på ferie søndag så vi snakket om at vi måtte treffes i dag fredag også. Jeg dro hjem og sov forid det følte litt rart å skulle sove der, selv om han ville. Men så kommer fredagen og brått hørere jeg nesten inne ting fra han. Han svarer kort og uten oppfølgingsspørsmål som kunne holdt samtalen i gang. Jeg fikk tidlig flashback til omgangstiden. Men når kvelden kom og han enda ikke hadde sagt noe om å møtes til tross fra flere hint fra meg, tenkte jeg at han kanskje også trenkte mer bekreftelse fra meg. For det kunne da umulig være et av disse spillene vi hadde i ungdommen. Så jeg spurte rett ut om han ville ha besøk. Og ble avvist. Han var sliten etter en lang dag og skulle legge seg. Skjønner at jeg er "dumpa". Ikke noe som gjør at jeg får lyst å spipe eller noe sånt. Mange fisk og jeg rakk så vidt å ta en kikk på denne. Men hvorfor gjør menn sånn? Han hadde jo fått meg i seng, hvorfor bable masse svada om at vi skal møtes videre og ta det rolig. At jeg er så digg at han ikke får nok av meg etc. Hva er vitsen? Er det bare for å våre kuk? Hilsen voksen og newbie på sjekkemarkede. Anonymkode: d427c...119 Spillet tar aldri slutt uansett alder - dessverre Og det virker som det blir verre og verre i datingverden Anonymkode: ec75a...b33 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Menn gjør mange forskjellige ting. Jeg møtte både vinglete og seriøse menn da jeg var singel. Tenker ikke på det som spill eller ikke spill, men som kjemi og hvor åpne de er for et forhold. Tar ingenting personlig. Det tar uansett lang tid før man vet om nan virkelig vil investere i en person. Har blitt ghostet av folk, ds tenkte jeg, flaks at jeg fikk vite det om dem tidlig. Anonymkode: 55186...169 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn gjør mange forskjellige ting. Jeg møtte både vinglete og seriøse menn da jeg var singel. Tenker ikke på det som spill eller ikke spill, men som kjemi og hvor åpne de er for et forhold. Tar ingenting personlig. Det tar uansett lang tid før man vet om nan virkelig vil investere i en person. Har blitt ghostet av folk, ds tenkte jeg, flaks at jeg fikk vite det om dem tidlig. Anonymkode: 55186...169 Men det er jo et spill fra hans side. Han må jo ha trodd at dette måtte til for å få meg i seng. Jeg forstår bare ikke vitsen med så mye bekreftelse også etterpå, bare for å gosthe meg dagen etterpå. Det er jo bare latterlig. Anonymkode: d427c...119 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli Gikk selv ut av et langvarig ekteskap på nesten 30 år. Venninnen min var også singel (hadde vært det lenge) og sånn hun holdt på med flørting på FB, Snap, Tinder m.m. ble jeg helt sjokkert. Spill hele tiden, ghosting, situation ships, flørting med flere menn samtidig, men hun sa at slik er det i datingverden nå. Kunne ikke stole på intensjonene til mannfolka heller, sa hun. Har derfor bestemt meg for å bare være singel en stund, ikke laste ned datingapper og ta ting som det kommer. Vil ikke ha ONS og er likevel litt mettet på mannfolk nå etter ekteskapet. Anonymkode: ec75a...b33
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er jo et spill fra hans side. Han må jo ha trodd at dette måtte til for å få meg i seng. Jeg forstår bare ikke vitsen med så mye bekreftelse også etterpå, bare for å gosthe meg dagen etterpå. Det er jo bare latterlig. Anonymkode: d427c...119 Du vet ikke hva han tenkte. Og det er mange måter å tolke ting på. Da jeg ble ghosta av en jeg lå med og hadde prata mye med, tenkte jeg, "jeg tror han hadde angst". Så jeg gikk videre med livet mitt og fant en ny mann (som jeg har vært med i flere år nå). Da dukka faktisk den første opp igjen og sa ting som jeg tolka som bekreftelse på at han ikke hadde takla livet sitt. Jeg sa, lykke til videre, og det var det. Han sa, er du sint på meg, jeg sa nei, vi er ferdig med det. Han var ikke klar, så jeg fant en som var klar. Jeg tror på at det man utstråler, vil man til slutt tiltrekke. Noe av det første mannen min sa til meg, var, ingen date andre, ingen spill, vær så snill. Vær lojal mot meg. Anonymkode: 55186...169
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vil ikke ha en ny mann med det første. Vil finne ut ting med meg selv først. Men så savner jeg jo sex, Vi hadde sex, masse digg sex. Så jeg spurte rett ut om han ville ha besøk. Og ble avvist. Han var sliten etter en lang dag og skulle legge seg. Anonymkode: d427c...119 Hva er problemet? Du fikk akkurat det du var ute etter. Anonymkode: 13181...0a8
Beloved Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er problemet? Du fikk akkurat det du var ute etter. Anonymkode: 13181...0a8 Hun gjorde jo ikke det - hun ville ha sex på fredag også, og fikk det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Jeg opplever datingmarkedet som utrolig kynisk nå, stor forskjell ift da jeg var ung. Og det verste er at etter noen år som singel, etter å ha vært med noen menn i den tiden, så har jeg endt opp med å bli kynisk selv også. Investerer ikke like mye følelser i det lenger, og går heller ikke inn for å få følelser heller. Nemlig fordi det kyniske datinglivet som er skapt, fører oss alle dit. «Next!» er liksom greia, etter å ha prøvd den som sto først i køa. Det er rett og slett trist at det har blitt slik, men møter en på nok skuffelser, så havner vi dit alle sammen, kvinner som menn. K50 Anonymkode: 840c2...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå