Gå til innhold

Hvilket treningsprogram følger dere og hvor ofte bytter dere program?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt hjelp, tror jeg tenker for komplisert. 

Anonymkode: cedf3...f86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har betalt meg til treningsprogram via coach og ett fitness team 2 ganger i livet.

Følger de 4 forskjellige planene jeg fikk litt sånn rundt og på gangs, bytter typ hver 3-4 måned :)

AI kan også lage ett treningsprogram for deg om du er flink til å beskrive hva du ønsker å oppnå -og her er det viktig å være presis om du skal få noe bra program. 

Anonymkode: 0b669...865

AnonymBruker
Skrevet

Det gjøres etter hva jeg føler for, og sesong. Jeg har stor tro på at den beste treningen for deg, er den som er lystbetont. 

Bruker ChatGPT en del. Den har lært hva jeg liker, og hva jeg er inne i akkurat nå. Så jeg snakker gjennom hvordan uka mi er, og så finner vi sammen en plan for de neste 7 dagene. 

Akkurat nå er jeg inne i en periode med langdistanseløping, og fartslek i fjell. Men med en og annen styrkeøkt med fokus på store muskelgrupper. 

Er det hektisk på jobb går jeg gjerne over til intervall-programmer, ofte kortintervaller på bane og i motbakke, med variasjon. Finner noe på nett, og følger et program noen uker. 

I vinterhalvåret finner jeg løpingen tyngre, og går ofte over til programmer jeg finner på nett, som jeg kan gjøre innendørs. Favorittene er Pamela Reif, Chloe Thing (liker shred - challenges). Også tar jeg en runde med 12 ukers BBG program med Kayla innimellom. 

Anonymkode: 4dd84...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...