Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en kvinne på 30 år og det er over med samboeren min (43). Vi leier en leilighet sammen, men per nå så camper jeg hos moren min. Jeg har det vondt som er naturlig etter et brudd, men problemet er at jeg ikke får lagt alt bak meg med en gang. Oppsigelsestiden på leiekontrakten er tre mnd… så jeg vet at jeg må tilbake på et tidspunkt. Ofte har vi hatt slike krangler før, men sett hverandre og endt opp tilbake igjen… denne gangen er nok ikke det tilfellet. Jeg har vanskelighet for å se en person jeg har hatt en tidligere relasjon med, og føler at dette er tortur egentlig. 
jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre i denne situasjonen. Dette er mitt første samboerskap, men vondt er det 

hilsen rådvill kvinne 30

Anonymkode: bb466...af5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er en kvinne på 30 år og det er over med samboeren min (43). Vi leier en leilighet sammen, men per nå så camper jeg hos moren min. Jeg har det vondt som er naturlig etter et brudd, men problemet er at jeg ikke får lagt alt bak meg med en gang. Oppsigelsestiden på leiekontrakten er tre mnd… så jeg vet at jeg må tilbake på et tidspunkt. Ofte har vi hatt slike krangler før, men sett hverandre og endt opp tilbake igjen… denne gangen er nok ikke det tilfellet. Jeg har vanskelighet for å se en person jeg har hatt en tidligere relasjon med, og føler at dette er tortur egentlig. 
jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre i denne situasjonen. Dette er mitt første samboerskap, men vondt er det 

hilsen rådvill kvinne 30

Anonymkode: bb466...af5

Last ned Tinder og snakk med andre 

Anonymkode: 88e72...2ec

AnonymBruker
Skrevet

1. Har dere i hvert fall sagt den opp nå? Slik at det er 3 måneder fra 1. august?

2. Spør samboeren om dere kan komme til en avtale hvor du slipper eller betaler redusert husleie de 3 månedene hvis du flytter ut. Jeg hadde faktisk ikke klart å bo i 3 måneder med noen i en slik situasjon.

Anonymkode: 09c27...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...