Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står de sender bekreftekseskode til whats app...jeg har aldri hatt det.. hva nå?? Tlf nr de skriver ( delvis sladdet) stemmer med mitt..

Anonymkode: 70963...f99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

noen?

AnonymBruker
Skrevet

Du skal få opp flere alternativer enn whatsapp - får du ikke det? 

Anonymkode: 9073d...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå testet å bytte passord, og får ikke opp noe beskjed om whatsapp - OG JEG HAR WHATSAPP....

Jeg bruker PC til å bytte passord, er logget inn på kontoen min, går inn på "innstillinger og personvern" fra menyen oppe i høyre hjørne, velger personvernssenter - velger vanlige personvernsinnstillinger - velger så administrer i kontosenter - og trykker da på endre passord i menyen som dukker opp. Fikk en bekreftelseskode på epost og passordet kunne byttes.

Det at meta har gjort det vanskelig å bytte passord er det ingen tvil om, men sånn er det når man kan bruke samme konto på forskjellige platformer som i utgangspunktet ikke er laget av samme selskap.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har nå testet å bytte passord, og får ikke opp noe beskjed om whatsapp - OG JEG HAR WHATSAPP....

Jeg bruker PC til å bytte passord, er logget inn på kontoen min, går inn på "innstillinger og personvern" fra menyen oppe i høyre hjørne, velger personvernssenter - velger vanlige personvernsinnstillinger - velger så administrer i kontosenter - og trykker da på endre passord i menyen som dukker opp. Fikk en bekreftelseskode på epost og passordet kunne byttes.

Det at meta har gjort det vanskelig å bytte passord er det ingen tvil om, men sånn er det når man kan bruke samme konto på forskjellige platformer som i utgangspunktet ikke er laget av samme selskap.

ok, får prøve på pc etterpå da👌

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skal få opp flere alternativer enn whatsapp - får du ikke det? 

nei. ikke når jeg prøver på tlf hvertfall.  Skal teste pc når jeg kommer hjem. Aldri opplevd dette før.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

nei. ikke når jeg prøver på tlf hvertfall.  Skal teste pc når jeg kommer hjem. Aldri opplevd dette før.

Om du ser på AnonymBruker koden min, så ser du at jeg er samme person som den som prøvde å bytte passord på PC for å teste :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

prøvde på pc nå, kommer bare rett til at jeg skal få kode på whats app...  hva gjør jeg nå? husker ikke passordet så om jeg blir logget ut :S 

AnonymBruker
Skrevet

nå kom jeg så langt at jeg fikk kode på mail, men når jeg tastet inn denne, kom det igjen opp at jeg skulle sjekke kode på whats app.... har lastet ned dritten igjen, men kommer fortsatt ikke noen kode der...jizes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...