Gå til innhold

Tenner ikke på han lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vel, alle vet at skandinaviske kvinner foretrekker eksotiske menn fra Afrika, Midtøsten, sør Amerika, Hellas, Italia, Tyrkia, Spania osv. Antar mannen din er fra et av disse landene. Han finner seg nok lett ny dame. Skandinaviske kvinner er ikke vanskelige å be hvis mannen ikke ser etnisk skandinavisk ut

Anonymkode: ffa75...6a1

Rart du sier det, for hvor enn man snur seg, ser man en norsk mann med ei utenlandsk dame, så det går kanskje begge veier da..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min mann hadde for trang forhud og måtte til slutt skjære den vekk. Jeg har mista all lyst på han etter det. Den føles annerledes, den kan ikke runkes skikkelig og jeg kjenner lite til at han knuller meg. Vi har vært sammen i 26 år, hatt et fantastisk sexliv helt til han måtte under kniven. Fælt å si det men nå gremmes jeg nesten om jeg må se eller ta på den. Er så lei meg, men klarer ikke å tvinge meg selv og late som. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: f009b...b0e

Hæ? Mannen her hadde trang forhud og opererte vekk, de snittet vekk en liten del på ene siden.. Merker ingen forskjell bortsett fra at han har det bedre og ikkenrivner og blør under sex. Krever mer å runke og suge enn før pga følsomheten der mange er veldig følsom er vekke. Men går fort med sex!

Anonymkode: 2812d...e9c

Skrevet

Vel, alle vet at skandinaviske kvinner foretrekker eksotiske menn fra Afrika, Midtøsten, sør Amerika, Hellas, Italia, Tyrkia, Spania osv. Antar mannen din er fra et av disse landene. Han finner seg nok lett ny dame. Skandinaviske kvinner er ikke vanskelige å be hvis mannen ikke ser etnisk skandinavisk ut

Han er norsk

Skrevet
Flink~Pike skrev (10 timer siden):

Nei ikkje omskjært, medisinsk fjernet. 

Det heter fortsatt å omskjære.

Han er omskåret og det er en vel en vanesak. Du må kanskje finne noen nye stillinger etc, ikke vet jeg. 

man kan selvfølgelig runke noen uten forhud. Det gjør jeg nesten hver dag 😊

Anonymkode: 5ed27...080

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂😂

Bitter much??

Anonymkode: 5ed27...080

Skrevet

Fortsatt omskåret ja, men det var av medisinske grunner, alt er fjernet, ingenting som sklir😅

Skrevet

Kjenslene ligger vel så mye oppi hodet som mellom beina.  

Anonymkode: 23edf...8ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Mannen her hadde trang forhud og opererte vekk, de snittet vekk en liten del på ene siden.. Merker ingen forskjell bortsett fra at han har det bedre og ikkenrivner og blør under sex. Krever mer å runke og suge enn før pga følsomheten der mange er veldig følsom er vekke. Men går fort med sex!

Anonymkode: 2812d...e9c

Skjærte dei vekk der strengen er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...