Linneah2013 Skrevet lørdag kl 06:05 #21 Skrevet lørdag kl 06:05 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vel, alle vet at skandinaviske kvinner foretrekker eksotiske menn fra Afrika, Midtøsten, sør Amerika, Hellas, Italia, Tyrkia, Spania osv. Antar mannen din er fra et av disse landene. Han finner seg nok lett ny dame. Skandinaviske kvinner er ikke vanskelige å be hvis mannen ikke ser etnisk skandinavisk ut Anonymkode: ffa75...6a1 Rart du sier det, for hvor enn man snur seg, ser man en norsk mann med ei utenlandsk dame, så det går kanskje begge veier da.. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:56 #22 Skrevet lørdag kl 06:56 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Min mann hadde for trang forhud og måtte til slutt skjære den vekk. Jeg har mista all lyst på han etter det. Den føles annerledes, den kan ikke runkes skikkelig og jeg kjenner lite til at han knuller meg. Vi har vært sammen i 26 år, hatt et fantastisk sexliv helt til han måtte under kniven. Fælt å si det men nå gremmes jeg nesten om jeg må se eller ta på den. Er så lei meg, men klarer ikke å tvinge meg selv og late som. Hva ville dere gjort? Anonymkode: f009b...b0e Hæ? Mannen her hadde trang forhud og opererte vekk, de snittet vekk en liten del på ene siden.. Merker ingen forskjell bortsett fra at han har det bedre og ikkenrivner og blør under sex. Krever mer å runke og suge enn før pga følsomheten der mange er veldig følsom er vekke. Men går fort med sex! Anonymkode: 2812d...e9c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:53 #23 Skrevet lørdag kl 07:53 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vel, alle vet at skandinaviske kvinner foretrekker eksotiske menn fra Afrika, Midtøsten, sør Amerika, Hellas, Italia, Tyrkia, Spania osv. Antar mannen din er fra et av disse landene. Han finner seg nok lett ny dame. Skandinaviske kvinner er ikke vanskelige å be hvis mannen ikke ser etnisk skandinavisk ut Anonymkode: ffa75...6a1 Han er norsk Anonymkode: f009b...b0e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:01 #24 Skrevet lørdag kl 08:01 Flink~Pike skrev (10 timer siden): Nei ikkje omskjært, medisinsk fjernet. Det heter fortsatt å omskjære. Han er omskåret og det er en vel en vanesak. Du må kanskje finne noen nye stillinger etc, ikke vet jeg. man kan selvfølgelig runke noen uten forhud. Det gjør jeg nesten hver dag 😊 Anonymkode: 5ed27...080 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:03 #25 Skrevet lørdag kl 08:03 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vel, alle vet at skandinaviske kvinner foretrekker eksotiske menn fra Afrika, Midtøsten, sør Amerika, Hellas, Italia, Tyrkia, Spania osv. Antar mannen din er fra et av disse landene. Han finner seg nok lett ny dame. Skandinaviske kvinner er ikke vanskelige å be hvis mannen ikke ser etnisk skandinavisk ut Anonymkode: ffa75...6a1 😂😂😂😂 Bitter much?? Anonymkode: 5ed27...080
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:07 #26 Skrevet lørdag kl 08:07 Fortsatt omskåret ja, men det var av medisinske grunner, alt er fjernet, ingenting som sklir😅 Anonymkode: f009b...b0e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:07 #27 Skrevet lørdag kl 08:07 Kjenslene ligger vel så mye oppi hodet som mellom beina. Anonymkode: 23edf...8ed
Soft mann Skrevet lørdag kl 08:56 #28 Skrevet lørdag kl 08:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Mannen her hadde trang forhud og opererte vekk, de snittet vekk en liten del på ene siden.. Merker ingen forskjell bortsett fra at han har det bedre og ikkenrivner og blør under sex. Krever mer å runke og suge enn før pga følsomheten der mange er veldig følsom er vekke. Men går fort med sex! Anonymkode: 2812d...e9c Skjærte dei vekk der strengen er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå