Queeny Skrevet fredag kl 21:05 #1 Skrevet fredag kl 21:05 Skal til Oslo om 2 dager og vi er sjeldent der og veldig glad i indisk og thaimat og ønsker å oppleve de beste plassene i Oslo, men vært en fordel at det ikke var så veeldig dyrt😇 Budsjettvennlig eller ikke, hva anbefales?😊
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:00 #2 Skrevet lørdag kl 07:00 Indisk: -Der pepperen gror. Ved Rådhusplassen https://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g190479-d9459585-Reviews-Der_Peppern_Gror_Radhusplassen-Oslo_Eastern_Norway.html -Jewel of India, Majorstua https://jewelofindia.no Anonymkode: 17eb8...868 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:04 #3 Skrevet lørdag kl 07:04 Jeg liker New Anarkali for indisk (og synes Der pepper'n gror har tapt seg). Plah og Ahaan er soleklart best thai, men på ingen måte billig. Rice Bowl har utmerket budsjett-thai, og jeg liker også thai-crossoveren på Südøst. Anonymkode: 354aa...680
Queeny Skrevet lørdag kl 08:41 Forfatter #4 Skrevet lørdag kl 08:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Indisk: -Der pepperen gror. Ved Rådhusplassen https://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g190479-d9459585-Reviews-Der_Peppern_Gror_Radhusplassen-Oslo_Eastern_Norway.html -Jewel of India, Majorstua https://jewelofindia.no Anonymkode: 17eb8...868 Takk for tips☺️
Queeny Skrevet lørdag kl 08:42 Forfatter #5 Skrevet lørdag kl 08:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker New Anarkali for indisk (og synes Der pepper'n gror har tapt seg). Plah og Ahaan er soleklart best thai, men på ingen måte billig. Rice Bowl har utmerket budsjett-thai, og jeg liker også thai-crossoveren på Südøst. Anonymkode: 354aa...680 Mener jeg leste "der peppern gror" hadde 2 spiseplasser? Hvilken av de mener du?😯 Takk for tips🙏
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:49 #6 Skrevet lørdag kl 08:49 Queeny skrev (5 minutter siden): Mener jeg leste "der peppern gror" hadde 2 spiseplasser? Hvilken av de mener du?😯 Takk for tips🙏 De har flere, jeg tenkte på den originale ved Rådhuset. Den på Bryn senter har alltid vært en kjip kjøpesenterbule, de i Bogstadveien og Bjørvika har jeg ikke prøvd. Synes ofte restauranter strever med å opprettholde kvalitet når de går fra trendsted til kjede. Anonymkode: 354aa...680
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:56 #7 Skrevet lørdag kl 08:56 Plah og ahaan for Thai. Har og hørt at Tuk Tuk skal være veldig bra, men jeg har ikke prøvd den selv. IndiSpice for indisk. Anonymkode: 8e79b...00b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:39 #8 Skrevet lørdag kl 10:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Plah og ahaan for Thai. Har og hørt at Tuk Tuk skal være veldig bra, men jeg har ikke prøvd den selv. IndiSpice for indisk. Anonymkode: 8e79b...00b jo da, men Plah og Ahaan er absolutt ikke rimelige Anonymkode: 2229d...c69
Queeny Skrevet lørdag kl 10:45 Forfatter #9 Skrevet lørdag kl 10:45 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): jo da, men Plah og Ahaan er absolutt ikke rimelige Anonymkode: 2229d...c69 Hva vil si rimelig og ikke rimelig?🤔
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:32 #10 Skrevet lørdag kl 12:32 Der pepper'n gror. Anonymkode: 0ca92...4e6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:38 #11 Skrevet lørdag kl 13:38 Queeny skrev (2 timer siden): Hva vil si rimelig og ikke rimelig?🤔 Plah er et "fine dining" sted med en smaksmeny til 2.500 for maten og en evt vinmeny kommer i tillegg.. Ahaan er mer avslappet og billigere, men det blir fort over 1000 bare for maten. Du skriver at det er en fordel at det ikke er for dyrt, så tror ikke de to stedene passer. Anonymkode: d3f94...5bc 2
PostmannPat Skrevet lørdag kl 13:48 #12 Skrevet lørdag kl 13:48 Indisk; - Der pepper’n Gror (Rådhusplassen) - Jewel of India - New Anarkali - Masala Politics (tasting menyen er fantastisk god!) - Mehfel (har dog ikke vært der siden de fikk nye eiere, så litt usikker hvordan det er nå)
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:51 #14 Skrevet lørdag kl 17:51 Mantra by Mr India i Dronningens gate Anonymkode: 8f2cc...e08 1
visp Skrevet lørdag kl 17:56 #15 Skrevet lørdag kl 17:56 All indisk mat smaker stort sett det samme. Tror det er ett fett hvor du går.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:26 #16 Skrevet lørdag kl 20:26 Jeg har spist på mange indiske/pakistanske restauranter i Oslo gjennom årene men den soleklart beste er Lahori Dera på Grønland. Er overhodet ikke en fancy restaurant men maten er fantastisk. Jeg oppdaget stedet etter at jeg skjønte at det var der mine indiske og pakistanske venner, går om de vil spise ute/hente take-away. Anonymkode: 75a27...a0d 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:47 #17 Skrevet søndag kl 05:47 Jeg er ikke så glad I indisk så kan ikke hjelpe der, men når jeg skal ha thai blir det alltid yaya's. Anonymkode: b1a0c...241
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:35 #18 Skrevet søndag kl 08:35 Punjab tandoori på Grønland. Fantastisk garlic kylling med nan til under 200 f.eks.. Rice Bowl for thai eller NamFah. Anonymkode: b4143...4fe 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:36 #19 Skrevet søndag kl 19:36 Om 1230 kr for 8 retter er greit, vil jeg anbefale Happolati - asiatisk vri på norske råvarer. Anonymkode: 07ce2...ca9
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:40 #20 Skrevet søndag kl 21:40 New Delhi på tjuvholmen liker jeg best. det stedet har ikke den "rare" ettersmaken som de andre indiske stedene, synes jeg. den smaken av at de ikke har gjort alt etter boken 🤫 riktignok noen år siden jeg prøvde dem ut. Anonymkode: 0ef08...254
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå