AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Jeg har ikm imorgen og siste uken vært en del kvalm, urolig i magen, svimmel, utrolig sliten, andpusten på tur, hetetokter, vonde pupper, også hadde jeg murringer dag 20 og 21 hvor jeg var HELT overbevist om at mensen kom, men ikke en eneste dråpe blod hittil. Pleier å spotte før mensen. Føler meg også bare rar i magen. Nå ikveld føler jeg litt at kroppen min vil spy selv om jeg ikke er sånn kvalm. Bare litt uggen og sure oppstøt. La meg i sengen nå og føler magen er helt stram og ubekvem når jeg puster ut. Puppene er ømme på nippelen men mest også bare stive/harde/litt mer sånn følelse av at de svir i brystvevet. Har ikke flere fester så gidder ikke å kjøpe før jeg er noen dager over ikm. Så ville høre deres symptomer bare for gøy 😊 Anonymkode: 41c73...7d6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Har vert gravid 4 ganger, ved ikm var det omtrent null nada symptom. Men dette er jo selvfølgelig veldig individuelt Anonymkode: 1c081...dab
Karmelia Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Da jeg var gravid testet jeg positivt 11 dpo. Testen på 11dpo var ekstremt svakt positiv 😅 trodde først jeg så syner. Men den ble sterkere 12 dpo ❤️ I et par dager før testen og etter kjente jeg sensitive brystvorter, stikninger i livmoren rundt ikm (ligamentsmerter), murringer i livmoren (ikke like sterkt som ved mensen), murringer i ryggen og mer utflod enn vanlig. Holder på å prøve på nr 2 nå 🙂. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Gravid for 5. gang (2 barn, 1 missed abortion, 1 graviditet som skjedde med spiral, og nå denne). Mine symptomer på ikm har kun vært ømme pupper. Mitt eldste barn var ikke et planlagt prosjekt, og ved ikm ante jeg ikke at jeg var gravid, men mitt eneste symptom da jeg fant ut av graviditeten var ømme pupper. I resten av graviditenene har jeg hatt surt oppstøt før ikm, men ikke på en sånn måte at det var et absolutt tegn, og ømme pupper fra ikm og noen uker utover. Anonymkode: f3415...e89
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Det første jeg merket var merkelig luktesans og smak og sykt ømme pupper! Anonymkode: d9f63...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå