Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kunne vært sammen med eller er sammen med, eller selv er en slik person, som ikke har noen særlig venner utenom forholdet, og generelt er lite sosial? 

Jeg er så redd for å aldri få kjæreste fordi jeg mistet bestevenninna mi for en stund siden, og jeg har få venner og bekjente utenom. 

Anonymkode: 1dec6...19b

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har vært gift med en i 30 år.🙂

Anonymkode: 3b369...b3b

• Liker 3
  • Hjerte 3
Gjest Linneah2013
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det noen som kunne vært sammen med eller er sammen med, eller selv er en slik person, som ikke har noen særlig venner utenom forholdet, og generelt er lite sosial? 

Jeg er så redd for å aldri få kjæreste fordi jeg mistet bestevenninna mi for en stund siden, og jeg har få venner og bekjente utenom. 

Tror ikke du skal bekymre deg for det, veldig mange i samme båt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har vært gift med en i 30 år.🙂

Anonymkode: 3b369...b3b

Blir det problemer siden han ikke har så mye sosialt liv kanskje utenom deg? 

AnonymBruker
Skrevet
Linneah2013 skrev (Akkurat nå):

Tror ikke du skal bekymre deg for det, veldig mange i samme båt

Hæ, er det sant? Jeg får inntrykka av at de fleste har en del venner, og hobbyer og foreninger de er med i og sånn? 

Gjest Linneah2013
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ, er det sant? Jeg får inntrykka av at de fleste har en del venner, og hobbyer og foreninger de er med i og sånn? 

Hvis du ser på sosiale medier så er alle vellykka mennesker i perfekte forhold i store hus 😀 Virkeligheten er ofte litt annerledes

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjæreste, barn og nær familie,men ingen venninner. 

Det er nok for meg. Orker ikke mas fra venninner også. 

Elsker og nyter alenetid når barna er hos faren og kjæresten er på jobb e.l.

Anonymkode: f3491...869

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja, jeg er en av de selv og er ikke akkurat jomfru og ukysset.

Har få venner, men de jeg har, er jævla gode. De er også med på å dra meg ut av døra for å potensielt møte fyrer ute på byen osv. Jeg er også veldig flink til å reise på kulturting i min by alene, som gjør at jeg ofte møter på nye folk - venner blir man kanskje ikke, men man bygger litt nettverk 

Anonymkode: 7539d...b74

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått venner siden jeg flyttet bort etter endte studier for mange år siden. Det går bra for min partner. Han har også få venner, men tidligere mange bekjente og festvenner i tillegg. 

Anonymkode: ea807...87c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har få/ingen venner. Jeg har mange venner. Jeg liker ham som han er.

Anonymkode: b3c8b...f92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kunne fint blitt sammen med noen som ikke har så mange venner. Jeg har ingen venner selv, så vi ville vært i samme båt uansett. 😂 Da hadde jeg i hvert fall hatt noen å finne på ting sammen med.

Anonymkode: 12740...b93

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40 og har venner, men svært sjelden/aldri tilbringer tid med de. Vi bor på ulike steder i landet og det er ikke enkelt å møtes, eller vi orker ikke.  Har faktisk ikke hatt besøk eller vært på besøk på 3 år, eller gjort andre ting sammen med de. Jeg vet at de er der, og de vet hvor de har meg. Kjæresten min har flere gode kompiser og jeg har møtt de alle. Han bryr seg ikke nevneverdig om mine venner ettersom jeg tilbringer tiden med han, hans familie og min egen. Jeg synes egentlig det er nok mennesker utenom jobb og andre forpliktelser. 

Anonymkode: 14718...ab1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ingen noen av oss, vi sitter hjemme helg etter helg og er ikke sosiale med noen på privaten 

Anonymkode: 4d587...aaa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Sånn ca 50% av Norges befolkning oppgir å være ensomme. Det er så ille at det er et folkehelseproblem. Så du har nok feil briller på. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lite aktiv på den sosiale fronten for tiden, jeg har 3 barn og fulltidsjobb, og rikelig nok med å holde følge der. I tillegg kommer jo trening og hobbyer, og hus og hjem. Egentlig aldri vært utpreget sosial, men jeg har venninner i samme båt. Så ikke så ofte vi møtes.

Mannen er supersosial, og er på besøk og har besøk av venner hele tiden. Tror egentlig han bare syns det er en fordel at jeg trives hjemme, slik han kan ta seg en tur på byen sammen med kompisene når det passer han. 

Anonymkode: e32d0...b52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen venner (alle er flyttet til andre byer og vi møtes aldri). Men, jeg har kjæreste. Det er håp for også :)

Anonymkode: 2a3f9...123

AnonymBruker
Skrevet

Føler så mye på dette selv. Det føles så tabu ut å ikke ha så mange venner. Jeg er pen og kler meg moteriktig osv. og jeg føler jeg skuffer folk når de innser at jeg ikke er så kul som jeg gjerne ser ut. Er oppegående osv. men er dårlig på det sosiale. Har også dårlig erfaring med falske venninner. Så har noen få men gode igjen. Jeg er også veldig redd for å bli litt dømt av en potensiell ny kjæreste. Kvinner skal jo liksom være så sosiale osv. jeg har ett barn da. 

Anonymkode: 10297...77a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vi har ingen noen av oss, vi sitter hjemme helg etter helg og er ikke sosiale med noen på privaten 

Anonymkode: 4d587...aaa

Er du lykkelig slik? Jeg har ingen venner og dater ikke fordi jeg føler jeg ikke har noe å tilby en kvinne da jeg ikke har et nettverk.

Anonymkode: 22812...b68

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvor mange venner må den du dater ha, for at du skal synes det er bra nok? 

Jeg har en del venner, men de fleste bor i andre landsdeler. Jeg er singel nå, men det er ikke dette med venner som gjør at forholdene mine ryker, heller at jeg faller for duster... jeg hadde ikke noe bedre hell med valg av kjærester da jeg var yngre, var ekstrovert og hadde masse venner. 

Anonymkode: 311f0...0c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er du lykkelig slik? Jeg har ingen venner og dater ikke fordi jeg føler jeg ikke har noe å tilby en kvinne da jeg ikke har et nettverk.

Anonymkode: 22812...b68

Men det er jo ikke nettverket ditt du skal tilby en kvinne , det kommer jo hun f eks med selv, evnt dere bygger ett sammen ☀️☀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...