Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva som feiler meg, men jeg har aldri greid å si hverken «Glad i deg» eller «I love you» tilbake til mine nærmeste. De sier det ofte til meg, men jeg bare for det ikke til å si det tilbake.

Jeg er jo selvfølgelig glad i dem og viser det gjennom handling, men har aldri fått det til å si det høyt.

M27

Anonymkode: bbcb8...dfb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stress med det. Du kan svare "Ditto" :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde det sånn lenge, gjennom forhold i voksenlivet. Man må bli trygg nok på seg selv, vite at om man sier det og er sårbar og likevel kan bli dumpet, så tåler man det. Man må tørre å være svak og sårbar. Ps: øvd deg på å si det høyt når du er alene. 😁 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du alltid slitt med det eller er det noe nytt? Hva gjorde du når du var mindre da?

Anonymkode: 5214c...a02

AnonymBruker
Skrevet

Man MÅ jo ikke si det. Noen viser det med handlinger og det er like mye verdt. 

Anonymkode: b7423...459

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du alltid slitt med det eller er det noe nytt? Hva gjorde du når du var mindre da?

Har nok sagt det når jeg var mye yngre. Forholdet mellom foreldrene mine ble ganske anspent når jeg var ganske ung, så har jo hatt tanker om det kan ha vært en mulig årsak. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har nok sagt det når jeg var mye yngre. Forholdet mellom foreldrene mine ble ganske anspent når jeg var ganske ung, så har jo hatt tanker om det kan ha vært en mulig årsak. 

Er ikke umulig, kan relatere til noe lignende. Hadde en mor som var krevende og som tenåring når jeg begynte å kutte kontakt så ble hun enda verre og det var ikke måte på hvor glad hun var i meg, det var et slags pressmiddel nærmest. Fikk heldigvis kuttet henne ut til slutt men den glad i deg biten ble litt fucket opp for min del.

Uansett, for min del endret det seg når jeg fikk barn, etter det så ble glad i deg standard hver dag til alle tider. Dine nærmeste skjønner nok at du er glad i de uten at du sier det men kjæreste og barn trenger å høre slikt, men det er en tilvenningssak. Da må bare blir vant til det når den tiden kommer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg viser bare fingeren.

Anonymkode: 9e49d...20d

Skrevet

Jeg klarer ikke å si elsker deg så du er ikke alene med å ikke klare å si ordene

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor si I love you? Er du engelsk?

Anonymkode: e56fb...3f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor si I love you? Er du engelsk?

Anonymkode: e56fb...3f3

Har en ganske internasjonal familie, ja 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg både elsker og er glad i, men føles "kleint" å si det. Vet ikke hvorfor 

Anonymkode: 70ac1...98b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde flere ganger å si "jeg elsker deg" til eksmannen,men ble bare "glad i deg". Skjønte etterhvert at jeg ikke elsket ham.

Sier heller ikke dette til barna, bare "glad i deg" 

Synes ordet "elsker" er for sterkt

Kjæresten min har sagt 1 gang at han er glad i meg og skal heller si fra om det forandrer seg😁 Han viser kjærlighet i handling og jeg setter mer pris på det.

Jeg sier det av og til kjæresten,men prøver heller å vise det i handling (som han) siden han ikke liker å snakke om sånt. Skriver det derimot på kort og meldinger til han, det liker han😄

Anonymkode: 3b967...65e

Skrevet
visp skrev (7 timer siden):

Ikke stress med det. Du kan svare "Ditto" :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Prøvde flere ganger å si "jeg elsker deg" til eksmannen,men ble bare "glad i deg". Skjønte etterhvert at jeg ikke elsket ham.

Sier heller ikke dette til barna, bare "glad i deg" 

Synes ordet "elsker" er for sterkt

Kjæresten min har sagt 1 gang at han er glad i meg og skal heller si fra om det forandrer seg😁 Han viser kjærlighet i handling og jeg setter mer pris på det.

Jeg sier det av og til kjæresten,men prøver heller å vise det i handling (som han) siden han ikke liker å snakke om sånt. Skriver det derimot på kort og meldinger til han, det liker han😄

For sterkt? Hva kan man elske mer enn barna sine da?  

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
k4ren skrev (3 timer siden):

For sterkt? Hva kan man elske mer enn barna sine da?  

Elsker barna, men for sterkt å si det

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 10.23):

Elsker barna, men for sterkt å si det

Det sier jeg til dem hver dag, og de svarer igjen med samme mynt, eldste er myndig 🫣

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å si til sønnen og samboeren min at jeg er glad i dem ❤️ Moren min har jeg aldri hatt noe nært forhold til, men vi skriver det til hverandre nå og da. 

Anonymkode: 77039...cf9

AnonymBruker
Skrevet

Aldri sagt elsker deg til nær familie eller venner. Kun kjæreste, ungen og katta🥰

Anonymkode: abac6...0cc

AnonymBruker
Skrevet

Min far sier "æidæau". 

Anonymkode: 14415...810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...