AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Så jeg har hatt blemmer i hånden som nå har gått mye bort/blitt mindre, men nå er huden der blitt hard? Så vanskelig å forklare for har ikke samme type følelse der heller som på vanlig hud/resten av hånden. Det er mest sannsynlig at jeg har Pomfolyx som holder på å gå bort, men lurte på om dette var vanlig når da blemmene går bort/tørker ut? Det er ikke vondt, klør litt av og til, men ellers ikke noe spesielt rundt det området. Prøver å ikke pirke for mye men er litt fascinert av dette 😅 Bruker også ofte fuktighetskrem 😄 Anonymkode: f5c06...26f
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Så jeg har hatt blemmer i hånden som nå har gått mye bort/blitt mindre, men nå er huden der blitt hard? Så vanskelig å forklare for har ikke samme type følelse der heller som på vanlig hud/resten av hånden. Det er mest sannsynlig at jeg har Pomfolyx som holder på å gå bort, men lurte på om dette var vanlig når da blemmene går bort/tørker ut? Det er ikke vondt, klør litt av og til, men ellers ikke noe spesielt rundt det området. Prøver å ikke pirke for mye men er litt fascinert av dette 😅 Bruker også ofte fuktighetskrem 😄 Anonymkode: f5c06...26f Smør med Repair fra Locobase. Så myker du opp huden. Anonymkode: 4f346...c97 1
Trish Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli (endret) Dette er jo helt normalt? Endret 25. juli av Trish 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Trish skrev (47 minutter siden): Dette er jo helt normalt? Mulig for deg, hvis du har opplevd noe lignende før - det har ikke jeg 😅 TS Anonymkode: f5c06...26f
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Smør med Repair fra Locobase. Så myker du opp huden. Anonymkode: 4f346...c97 Takk for tips, skal handle i morgen så kan se etter det da 😄 TS Anonymkode: f5c06...26f
Trish Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mulig for deg, hvis du har opplevd noe lignende før - det har ikke jeg 😅 TS Anonymkode: f5c06...26f Har både opplevd det selv og hørt andre snakke om det som verdens mest naturlige ting😊 Når man har hatt blemmer, blir huden tykkere slik at den skal tåle mer neste gang.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Herregud, træler? Det er jo verdens vanligste ting 🤣 Hlres ut som du aldri har "tatt i et tak" noen sinne. Får jo træler av å holde hardt i ting eller fysisk arbeid. Kan også få det av trening/vekter. Anonymkode: 09175...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå