Gå til innhold

Normalt med hard hud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg har hatt blemmer i hånden som nå har gått mye bort/blitt mindre, men nå er huden der blitt hard? Så vanskelig å forklare for har ikke samme type følelse der heller som på vanlig hud/resten av hånden.

Det er mest sannsynlig at jeg har Pomfolyx som holder på å gå bort, men lurte på om dette var vanlig når da blemmene går bort/tørker ut?

Det er ikke vondt, klør litt av og til, men ellers ikke noe spesielt rundt det området. Prøver å ikke pirke for mye men er litt fascinert av dette 😅 Bruker også ofte fuktighetskrem 😄

Anonymkode: f5c06...26f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så jeg har hatt blemmer i hånden som nå har gått mye bort/blitt mindre, men nå er huden der blitt hard? Så vanskelig å forklare for har ikke samme type følelse der heller som på vanlig hud/resten av hånden.

Det er mest sannsynlig at jeg har Pomfolyx som holder på å gå bort, men lurte på om dette var vanlig når da blemmene går bort/tørker ut?

Det er ikke vondt, klør litt av og til, men ellers ikke noe spesielt rundt det området. Prøver å ikke pirke for mye men er litt fascinert av dette 😅 Bruker også ofte fuktighetskrem 😄

Smør med Repair fra Locobase. Så myker du opp huden. 

Anonymkode: 4f346...c97

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Dette er jo helt normalt?

Endret av Trish
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trish skrev (47 minutter siden):

Dette er jo helt normalt?

Mulig for deg, hvis du har opplevd noe lignende før - det har ikke jeg 😅

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Smør med Repair fra Locobase. Så myker du opp huden. 

Anonymkode: 4f346...c97

Takk for tips, skal handle i morgen så kan se etter det da 😄

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mulig for deg, hvis du har opplevd noe lignende før - det har ikke jeg 😅

TS

Har både opplevd det selv og hørt andre snakke om det som verdens mest naturlige ting😊

Når man har hatt blemmer, blir huden tykkere slik at den skal tåle mer neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, træler? Det er jo verdens vanligste ting 🤣 Hlres ut som du aldri har "tatt i et tak" noen sinne. Får jo træler av å holde hardt i ting eller fysisk arbeid. Kan også få det av trening/vekter. 

Anonymkode: 09175...b3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...