AnonymBruker Skrevet 27. juli #21 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 21.36): Inspirert av litt ulike tråder; hvor ofte gjør dere ting som dette: - vasker inni kjøkkenskap? Tar en hylle i ny og ne. Ingen faste intervaller, men alt blir nok vasket minst en gang I året. - vasker bak badekar/dusjkabinett? Vi har ikke dusjkabinett, og badekaret er innmurt, så ikke aktuelt. - vasker dyner og puter? lufter dyner og puter regelmessig, men de vaskes ikke. Jeg har levert dyner til rens, men da har det vært en grunn, som barn som har kastet opp i senga. - vasker tekstiler i stuen? gardiner vaskes minst en gang i året. Vi har ikke gardiner på stua, men i andre rom. Det hender vi henger opp julegardiner, og de vaskes også før de pakkes vekk. Lufter ullpledd, og putter fleecepledd i vaskemaskin når jeg føler for det. Ellers er det lite tekstiler på stue og kjøkken. - renser oppvaskmaskinen? vet ikke, ikke min oppgave - renser gulvtepper? vi har ikke gulvtepper, men noen matter i gangen og på kjøkkenet som vaskes etter behov, minst en gang i året. - vasker tak og vegger? sjelden, men tørker over begge deler med en tørr klut 1-2 ganger i året. Opplever at man har temmelig ulik standard når det gjelder denne typen vasking. Jeg gjør det innimellom, men sikkert langt fra ofte nok i forhold til andres standarder. Så hva gjør du? Anonymkode: 66433...81d Anonymkode: 4cf7d...b55
Aristoteles Skrevet 29. juli #22 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 21.36): Inspirert av litt ulike tråder; hvor ofte gjør dere ting som dette: - vasker inni kjøkkenskap? Hvert halvår - vasker bak badekar/dusjkabinett? Ukentlig (enkelt å ta av frontlisten på kabinettet) - vasker dyner og puter? Sjeldnere - men lufter dem ofte. - vasker tekstiler i stuen? Hvert halvår for gardiner, pynteputer etc. Årlig for trekk på sofa og stoler. - renser oppvaskmaskinen? Annenhver måned. - renser gulvtepper? Årlig. - vasker tak og vegger? Årlig. Opplever at man har temmelig ulik standard når det gjelder denne typen vasking. Jeg gjør det innimellom, men sikkert langt fra ofte nok i forhold til andres standarder. Så hva gjør du? Anonymkode: 66433...81d
jegerrinne Skrevet 29. juli #23 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 21.36): Inspirert av litt ulike tråder; hvor ofte gjør dere ting som dette: - vasker inni kjøkkenskap? 1 gang i året, kjøleskap 1gang i mnd - vasker bak badekar/dusjkabinett 1 gang i mnd - vasker dyner og puter? 2 ganger i året - vasker tekstiler i stuen? gardiner når de blir skiftet 3 til 5 ganger i året, pledd litt opp og ned - renser oppvaskmaskinen? tar og vasker filter en gang i uka, sender gjennom rens 1 gang i mnd - renser gulvtepper? har ikke - vasker tak og vegger? 2 ganger i året, til jul og våren Anonymkode: 66433...81d
AnonymBruker Skrevet 29. juli #24 Skrevet 29. juli Kjøleskap noen ganger i året og når det er behov . Alle kroker og kriker en gang i måneden bade og kjøkkenet er jeg ekstra nøye med . Flere ganger i uka å vasker der. Vindu pusser jeg også ofte da jeg bor ved sjøen og mye salt legger seg på. Anonymkode: 9084d...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå