Gjest så lei meg Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 Jeg tror at den jeg er så forelsket i, bare er blitt borte. Vi har kjent hverandre i totalt 3 år, de siste som mer enn bare venner. Jeg har følt noe har skjedd, men det er faktisk ikke en grunn til at han skal være sint på meg. Feilen ligger ikke hos meg ihvertfall. Men uansett, istedet for å bare si hva det eventuelt er, eller si hade, så svarer han ikke. Og er blitt "borte" Fælt å si det, at han kan finne på noe slikt, men det kan han nok. Tilbake sitter jeg. Med spørsmål og en helt forferdelig grusom følelse. Det kjennes helt råttent. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men jeg trengte vel å få det ut. Og kunne jeg fått noen trøstende, eller kloke ord så hadde det være fint. At det er mulig å gjøre noe sånt :cry:
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #2 Skrevet 23. mars 2006 Hvorfor er du så sikker på at feilen ikke ligger hos deg? Hvis du ikke vet hvorfor så kan det jo være hva som helst...
Gjest Enestående mor Skrevet 23. mars 2006 #3 Skrevet 23. mars 2006 Uansett hvilken side "feilen" ligger på så er det vondt å ha det sånn. Skjønner godt at du vil ha en grunn, men det er ikke lett å få en person i tale hvis h*n ikke svarer på henvendelser eller tar kontakt. Håper du får det oppklart og ønsker deg lykke til
Gjest NastyNice Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Huff... Noen ganger tror man at man kjenner en person, helt til noe sånt skjer. Det er forferdelig, men man kommer seg gjennom det. Prøv å hold det opptatt med ting, for å ikke tenke på han. Husk å pleie deg selv, menn kommer og går... Selv om du kanskje ville ha nettopp han, har du resten av livet foran deg til å finne noen som matcher bedre. Dersom du vil ha noen da. En klem fra meg, tenkt på at det er vår nå! Så mye mer å okkupere seg med!
Seigdama Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Du får trøste deg med at det er bare du som vet hva han går glipp av.
Gjest gotthard Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 hae det slik jeg og, plutselig har jeg mistet kontakten med en god venninde, svarer ikke på meldinger og kommer med dårlig unnskyldninger for og ikke møtes. helt greit at hun ikke vil ha mer med meg og gjøre, men jeg skulle gitt mye for og vite hvorfor.
Seigdama Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Vi mennesker er rett og slett feige. I frykt for å såre den andre parten blir vi heller tause og lar være å si hva som er "galt". Det vi ikke tenker over er at det tausheten sårer mer enn sannheten.
Gjest lurer på Skrevet 25. mars 2006 #8 Skrevet 25. mars 2006 Takk alle sammen for gode ord!!! Enda godt man kan lufte ting her inne Ja, dette er ikke mye fint. Og det verste er, at jeg faktisk vet at det ikke er "min feil" at han gjør dette. Han bruker denne "bli borte"taktikken av to grunner, det ene er evnt å straffe, det andre er rett og slett når han ikke gidder - da gidder ikke han. Uten tanke for hvordan stillheten eller usikkerheten plager andre. Hvorfor en sånn person i det hele tatt kan være verdt mine bekymringer lurer jo selvfølgelig jeg og på Og ja, klart jeg ønsker en ny mann - men man tror jo ikke man klarer å få de samme følelsene igjen
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #9 Skrevet 25. mars 2006 hae det slik jeg og, plutselig har jeg mistet kontakten med en god venninde, svarer ikke på meldinger og kommer med dårlig unnskyldninger for og ikke møtes. helt greit at hun ikke vil ha mer med meg og gjøre, men jeg skulle gitt mye for og vite hvorfor. ← Og ja, det verste er å ikke vite. Det beste er tross alt å få et ærlig svar.. Det som er ille, er at mange som ikke gir ærlige svar og bare kommer med dårlige unnskyldninger, gjør det ikke fordi det er vanskelig for dem å tenke seg at vedkommende blir såret av det..det er rett og slett fordi DE ikke gidder å ta drittjobben med å gjøre det. Og at de muligens syns det er ubehagelig med brudd, fint å ha noen på gress etc. Hadde ønsket de hadde opplevd det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå