AnonymBruker Skrevet 28. juli #81 Skrevet 28. juli Flytt for deg selv og få enda dårlige økonomi? Anonymkode: 33d7e...3d9 1
Seff Skrevet 29. juli #82 Skrevet 29. juli Brunello skrev (På 27.7.2025 den 20.55): Dette er selvsagt en helt utenkelig situasjon for meg. I ts tilfelle og mange andre man leser om her inne dreier det seg om total mangel på økonomisk kontroll. Når en liten og kortvarig reduksjon av inntekt medfører total havari i privatøkonomien, er det gjort store feil i prioriteringene og vurderingene. Jeg ville selvsagt ha hjulpet til om hun trengte tannlege for å avverge smerte. Nå kjenner ikke jeg til forhistorien til TS her, men faktum er at det av ulike grunner finnes mange lavtlønnede her i landet. Samfunnet hadde ikke gått rundt uten folk i lavtlønnsyrker, og alle kan ikke være høytlønnede, i full jobb og sykdomsfri til enhver tid. Det er fint for dem som oppnår å ha det sånn, men det kan virke som at det skorter på andre ting hos mange av dem, deriblant empati og forståelse for at livet ikke alltid tar den retningen der alt går på skinner. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #83 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 23.33): Jeg syns det er rart å kjøpe planter, tv benk og lamper når man ikke har sko å gå med. Samboer er kanskje sær, men prioriteringene dine er også rare. Og har dere ikke råd til å sitte med huset, ja da må der faktisk selge nå, ikke om noen år. Anonymkode: d56bb...8b9 👆 Anonymkode: ed5c6...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå