Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt på tur med i kjelleren etter å ha fulgt med litt mer enn vanlig på nyhetene i det siste. Sliter litt psykisk fra før, så nå kjenner jeg at jeg må veie opp med å lese koselige ting, rett og slett, så jeg kan klare å fortsette med å engasjere meg.

Så forespørselen er enkel:

Fortell om en eller flere koselige/fine ting som har hendt deg i det siste, smått eller stort! Det kan også være tips om koselige filmer, fine sanger eller serier.

Jeg kan starte:

Det er endelig passelig varmt i byen min! ❤️

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å våkne til fuglesang ♥️

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg klarte endelig å kjenne på ekte glede i dag. 

Jeg ble også usigelig trist fordi jeg merket hvor lenge siden det var sist… men

jeg kjente. På EKTE glede i dag. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

En fotsid kjole i mange varianter i rosa.

• Hjerte 1
Skrevet
Sugar&Spice skrev (17 timer siden):

Jeg klarte endelig å kjenne på ekte glede i dag. 

Jeg ble også usigelig trist fordi jeg merket hvor lenge siden det var sist… men

jeg kjente. På EKTE glede i dag. 

Oh, det er sjelden, men det kommer sånne 10 sekunders øyeblikk innimellom 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lur Venn skrev (På 26.7.2025 den 13.57):

Oh, det er sjelden, men det kommer sånne 10 sekunders øyeblikk innimellom 

Enig!

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg trenger å svømme jevnlig, men bassenget mitt er sommerstengt. Derfor drar jeg på hotell fredag for en kveldssvøm, middag, morgensvøm og frokost. Stort sett tomt basseng. 30 min hjemmefra🥰 Blir så fint! Gleder meg:hjerte:

Gjorde det samme for tre uker siden. Koste meg sånn!🥰

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg trenger å svømme jevnlig, men bassenget mitt er sommerstengt. Derfor drar jeg på hotell fredag for en kveldssvøm, middag, morgensvøm og frokost. Stort sett tomt basseng. 30 min hjemmefra🥰 Blir så fint! Gleder meg:hjerte:

Gjorde det samme for tre uker siden. Koste meg sånn!🥰

Det høres så deilig ut! Kos deg masse! Jeg har også lyst på en liten solotur, bare for å sove ut om ikke annet 😅

Skrevet
Stacy__ skrev (På 28.7.2025 den 23.25):

Det høres så deilig ut! Kos deg masse! Jeg har også lyst på en liten solotur, bare for å sove ut om ikke annet 😅

Takk♥️ Jeg dro alene i juli. Nå med Mann. Men tror det blir alene igjen snart også. Koste meg☺️

• Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (På 28.7.2025 den 23.25):

Håper du også får tur🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg holdt på å falle ned trappa sist uke, men en fremmed dame tok tak i meg og reddet meg fra å tryne ned trappa 😄 Føltes som i en film, hun må ha vært veldig sterk. Jeg liker meg ikke i store folkemengder og flere hadde dytta meg i skuldera mens de løp for å nå busser og tog på oslo S. Følte at jeg var på gråten, lang dag med skole og jobb. 

Fantastisk, tenker på det hver dag :strix: 

• Hjerte 4
Skrevet

Samboer og jeg dro spontant på nabolagsvinbaren i dag. Drakk vin med vind i håret og pledd på skuldrene🥰 Nå er jeg hjemme igjen med inne-ullbuksa på og lager cottage cheese-pizzaboller til middag.  Fredag:hjerte:

• Hjerte 2
Skrevet

Leste at de har en ny og veldig lovende medisin for Ahlzeimer. Den bremser utviklingen betydelig. Og den er ute nå, ikke i teorien bare. 

Det har aldri vært flere folk som har tilgang på rent vann som akkurat nå.

Og en liten dad joke på slutten av dagen :P 

Dont challenge Death to a pillow fight. Unless you`re prepared for the "reaper cushions! "

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Kjøpt en porsjonskabaret i ferskdisk i dag. Gleder meg til frokost:ninuskapus:

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (På 4.8.2025 den 22.55):

Jeg holdt på å falle ned trappa sist uke, men en fremmed dame tok tak i meg og reddet meg fra å tryne ned trappa 😄 Føltes som i en film, hun må ha vært veldig sterk. Jeg liker meg ikke i store folkemengder og flere hadde dytta meg i skuldera mens de løp for å nå busser og tog på oslo S. Følte at jeg var på gråten, lang dag med skole og jobb. 

Fantastisk, tenker på det hver dag :strix: 

Det er det beste, når noen hjelper med smått eller stort. På en dårlig dag blir jeg helt rørt av at folk holder opp døra for meg f.eks. ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg satt på bussen med treåringen her en lørdag. Han hadde fått en liten sjokolade som han syntes var utrolig god. Vi småpratet om løst og fast. Så så han meg inn i øynene og sa "jeg er glad i deg mamma". Da ble jeg glad, for det var første gang han sa det. 🥰

• Hjerte 7
Skrevet
Svartfugl skrev (1 time siden):

Jeg satt på bussen med treåringen her en lørdag. Han hadde fått en liten sjokolade som han syntes var utrolig god. Vi småpratet om løst og fast. Så så han meg inn i øynene og sa "jeg er glad i deg mamma". Da ble jeg glad, for det var første gang han sa det. 🥰

Så nydelig 🥰

Skrevet
Svartfugl skrev (På 10.8.2025 den 17.45):

Leste feil og trodde at du begynte å prate til en fremmed unge 😅

Skrevet
Hydrium skrev (På 8.8.2025 den 21.57):

Leste at de har en ny og veldig lovende medisin for Ahlzeimer. Den bremser utviklingen betydelig. Og den er ute nå, ikke i teorien bare. 

Det har aldri vært flere folk som har tilgang på rent vann som akkurat nå.

Og en liten dad joke på slutten av dagen :P 

Dont challenge Death to a pillow fight. Unless you`re prepared for the "reaper cushions! "

Er du en dad?:p

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Er du en dad?:p

En av personelighetene mine er en middelaldrende mann med en matchende humor 😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...