AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:13 #1 Skrevet fredag kl 18:13 Har dere erfaring av botox for å få litt løft på øyebryn? Har litt tunge øyelokk og ser etter alternativer uten operasjon. Vil se litt mer opplagt ut. Anonymkode: 79cc5...671
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:15 #2 Skrevet fredag kl 18:15 Daglig ansiktsyoga og guasha har fullstendig blitt kvitt mine tunge øyelokk! (Og gitt meg en definert kjeve for første gang i mitt liv) Anonymkode: c7b26...ed1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:19 #3 Skrevet fredag kl 18:19 For meg hjalp det lite, tror jeg har for tunge lokk, så sparer til operasjon. Anonymkode: 949a3...3ae
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:23 #4 Skrevet fredag kl 18:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Daglig ansiktsyoga og guasha har fullstendig blitt kvitt mine tunge øyelokk! (Og gitt meg en definert kjeve for første gang i mitt liv) Anonymkode: c7b26...ed1 Høres bra ut! Verdt å prøve tenker jeg. Ts Anonymkode: 79cc5...671
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:29 #5 Skrevet fredag kl 18:29 Botox gir et lett løft ved tunge øyelokk, da settes det litt over brynene samtidig som du tar «sinnarynken» eventuelt. For min del åpner det blikket, jeg ser mindre hoven ut. Ingen som noengang har sett at jeg har brukt litt botox av og til. Anonymkode: ba878...024 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 20.29): Botox gir et lett løft ved tunge øyelokk, da settes det litt over brynene samtidig som du tar «sinnarynken» eventuelt. For min del åpner det blikket, jeg ser mindre hoven ut. Ingen som noengang har sett at jeg har brukt litt botox av og til. Anonymkode: ba878...024 Hei! Jeg tok botox for første gang nå for 4 dager siden.. jeg ønsket i utgangspunktet ikke å ta mellom øynebryna, kun i panna, men behandleren min anbefalte meg å ta begge plasser.. tok kun halv dose, dvs jeg tok en dose på 2 områder . Men det mellom brynene plager meg litt, jeg kan ikke rynke de, hvis jeg prøver ser jeg helt teit ut og øyelokkene henger mer om jeg forsøker, i tillegg virker det som områder mellom øynebryna er blitt større 🤪 jeg kan fortsatt rynke pannen.. kan det være at hun har satt mer i området jeg ikke ville behandle og mindre der jeg faktisk ville ha? Jeg vet jo at det ikke har full effekt enda, så er rett og slett litt stressa.. blir her stuck med rare bryn i 3 mnd? Vil mye heller ha et lite løft, og hun satte botox over øyenbrynene også, så kan det fortsatt hende de får et løft? Hun satte totalt 6-7 stikk tror jeg Det blir nok min første og siste gang med botox, liker ikke følelsen i det hele tatt, og liker heller ikke hvordan jeg ser ut faktisk.. Anonymkode: aecca...db0 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg tok botox for første gang nå for 4 dager siden.. jeg ønsket i utgangspunktet ikke å ta mellom øynebryna, kun i panna, men behandleren min anbefalte meg å ta begge plasser.. tok kun halv dose, dvs jeg tok en dose på 2 områder . Men det mellom brynene plager meg litt, jeg kan ikke rynke de, hvis jeg prøver ser jeg helt teit ut og øyelokkene henger mer om jeg forsøker, i tillegg virker det som områder mellom øynebryna er blitt større 🤪 jeg kan fortsatt rynke pannen.. kan det være at hun har satt mer i området jeg ikke ville behandle og mindre der jeg faktisk ville ha? Jeg vet jo at det ikke har full effekt enda, så er rett og slett litt stressa.. blir her stuck med rare bryn i 3 mnd? Vil mye heller ha et lite løft, og hun satte botox over øyenbrynene også, så kan det fortsatt hende de får et løft? Hun satte totalt 6-7 stikk tror jeg Det blir nok min første og siste gang med botox, liker ikke følelsen i det hele tatt, og liker heller ikke hvordan jeg ser ut faktisk.. Anonymkode: aecca...db0 Effekten ser du etter to uker, ikke fire dager... Men du er sannsynligvis blitt i overkant opptatt av eget speilbilde og ser ting som alltid har vært der, men som du ikke har lagt merke til tidligere. Anonymkode: dc8d1...059
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 20.15): Daglig ansiktsyoga og guasha har fullstendig blitt kvitt mine tunge øyelokk! (Og gitt meg en definert kjeve for første gang i mitt liv) Anonymkode: c7b26...ed1 Har du link(er) til gode øvelser? Anonymkode: 467d2...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå