Tyl Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Har fjernet en del forhud nylig. Er det normalt at det er så hovent? Skulle smøre med hvit vaselin på stingene, men er umulig å få forhuden tilbake så eg kan smøre der.. Er ingen smerter.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Bare pass på at den forhuden du har igjen ikke gror fast. Du må ta forhuden tilbake mange ganger i løpet av dagen. Om du ikke klarer det så hadde jeg tatt kontakt med lege. Jeg har vært igjennom at forhuden grodde fast og det vil du IKKE. Anonymkode: ea75e...949
Tyl Skrevet 25. juli Forfatter #3 Skrevet 25. juli Ok. Skjedde det når det var hovent? Utførte det i går..
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Enten er du omskåret og da er det ingen forhud igjen, eller så har du gjort en frenulumsplastikk og kuttet i strengen. Man fjerner ikke litt forhud. Uansett helt normalt at de ter hovent når du ble operert i går. Anonymkode: 5bb81...b1b
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Tyl skrev (3 timer siden): Har fjernet en del forhud nylig. Er det normalt at det er så hovent? Skulle smøre med hvit vaselin på stingene, men er umulig å få forhuden tilbake så eg kan smøre der.. Er ingen smerter. Dette problemet kontakter du helsevesenet om. Anonymkode: d3e61...3af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå