AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Har en diskusjon på gang. Vi finner to forklaringsmodeller, - nr.1. I dag i motsetning til på nittitallet er sensorer idag så nøyaktige at det bremses 99999% før det i det hele tatt blir en låsning. (glem nå det tallet😀) - nr.2 Det låses så ofte(10/15 ganger pr.sekund/isch, slik at det ses utenfra at hjulene likevel triller hele tiden, fordi øynene ikke klarer å oppfatte så mange/hurtige låsninger. Hva pokker er riktig her? Anonymkode: 738ac...15d
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli En blanding av begge deler avhengig av underlag. Og, ja, 100% er 1 på en skala fra 0 til 1, så det tallet ditt gir absolutt ingen mening. Anonymkode: 094ec...17e
Schmuhu Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Moderne ESP lignende systemer klarer faktisk også å gjenkjenne overstyring og understyring og da kan hver hjul bremses individuelt. Schmuhu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå