Majer Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Jeg leste en studie som viser at særlig kvinner har økt sannsynlighet for å ha sex når de er i utlandet, særlig backpackere. Men hvor vanlig er det? Jeg har vært på en del venneturer til utlandet, og det har blitt litt klining, men tror ikke noen har hatt sex?
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Jeg har hatt sex med menn jeg har møtt i utlandet, ja. 3 - 4 ganger, som jeg kan huske over en strekning på mange år. Det rare er at han det ble seriøst med i etterkant, som jeg møtte på Rhodos, han hadde jeg faktisk ikke sex med under ferien der i det hele tatt. Det kom senere, etter at vi begynte å besøke hverandre hjemme og ble kjærester. Vi klinte litt på Rhodos, men ingen sex. Anonymkode: 265eb...b55
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Har flere venninner som har hatt en eller to ons på ferie eller backpacking i ung voksen alder, men jeg har ikke hørt "mye" om det. Altså, jeg kan telle på en hånd hvor mange venninner det gjelder som har snakket om dette. Jeg selv reiser ofte til syden, men har enn så lenge ikke hatt behov for noe ligging med ukjente der nei Anonymkode: 9ac7a...dcb 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Jenter/kvinner som har mulighet å ligge med attraktive menn gjør det på ferie. Så til de grader. Ikke uvanlig at de knuller en ny fyr hver kveld om de er på partyferie. Anonymkode: ba6ef...3cc 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Jeg har hatt. Vi bodde på hotell rett ved hverandre. Satt mange kvelder hvor vi pratet i timesvis først. Nå treffes vi hvert år og har kontakt via mail ellers. Vi bor i to forskjellige land. Anonymkode: 92a03...26a
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke uvanlig at de knuller en ny fyr hver kveld om de er på partyferie. Kilder på denne påstanden? Anonymkode: 9ac7a...dcb 7 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Kilder på denne påstanden? Anonymkode: 9ac7a...dcb Tipper det er en fjær som har blitt til 5 høns…. Jeg kjenner mange single damer, de aller fleste vil kjenne en mann godt før de går til sengs med vedkomne, men et par av de jeg kjenner kan finne på å ligge ned flere forskjellige menn de treffer på nett i uka, men disse damene tipper jeg er i stort mindretall Anonymkode: 3d937...2e8 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli Veldig vanlig, for begge kjønn. Anonymkode: 07463...888 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har hatt sex med menn jeg har møtt i utlandet, ja. 3 - 4 ganger, som jeg kan huske over en strekning på mange år. Det rare er at han det ble seriøst med i etterkant, som jeg møtte på Rhodos, han hadde jeg faktisk ikke sex med under ferien der i det hele tatt. Det kom senere, etter at vi begynte å besøke hverandre hjemme og ble kjærester. Vi klinte litt på Rhodos, men ingen sex. Anonymkode: 265eb...b55 Hvordan gikk det? Er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 394a5...955
AnonymBruker Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli Gidder virkelig ikke å ha sex i varmere strøk, med kjæreste eller som singel. Anonymkode: 39c0e...ecf 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #11 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jenter/kvinner som har mulighet å ligge med attraktive menn gjør det på ferie. Så til de grader. Ikke uvanlig at de knuller en ny fyr hver kveld om de er på partyferie. Anonymkode: ba6ef...3cc Jo, det er uvanlig… noen kvinner gjør dette, de fleste ikke Anonymkode: df3bc...cbd 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli Majer skrev (6 timer siden): Jeg leste en studie som viser at særlig kvinner har økt sannsynlighet for å ha sex når de er i utlandet, særlig backpackere. Men hvor vanlig er det? Jeg har vært på en del venneturer til utlandet, og det har blitt litt klining, men tror ikke noen har hatt sex? Vanlig på seksualitet forumet, ikke like vanlig ellers. Anonymkode: 28dc7...4b3 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan gikk det? Er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 394a5...955 Sikkert fått masse kjønnssykdommer med seg hjem på kjøpet Anonymkode: 07b8e...d42
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli Jeg har reist mye som singel jente og har aldri ligget med noen i utlandet. Har ikke behov for det, heller. Vil ikke være så nær med hvem som helst. Anonymkode: 1dba9...cbe 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 1.01): Hvordan gikk det? Er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 394a5...955 Nei. Det varte noen år, da. Anonymkode: 265eb...b55 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 20.04): Jenter/kvinner som har mulighet å ligge med attraktive menn gjør det på ferie. Så til de grader. Ikke uvanlig at de knuller en ny fyr hver kveld om de er på partyferie. Anonymkode: ba6ef...3cc Dette er bare løse påstander Anonymkode: 951f6...98c 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli Har hatt sex i nesten hvert land jeg har besøkt og ca 50% av andre kvinner/reisende jeg har møtt på mine turer har også hatt sex der. Jeg ligger ikke med hvem som helst, men er man sosial og litt lenger på samme sted kommer man i kontakt med mye nye mennesker og det er ikke uvanlig at man får lyst da. Anonymkode: 87070...23e
AnonymBruker Skrevet 28. juli #19 Skrevet 28. juli Hæ?! Har ikke dere et sånt verdenskart i kork på veggen der dere stikker inn ei nål for hver nasjonalitet dere har pult? Er det bare meg? Anonymkode: b997b...d57 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli Nå er jeg blitt 50 år. Vært mange turer alene og med venner i andre land /syden. Men aldri gjort det. Hatt muligheter Men syns vel det er noe av det billigste jeg vet om. Pratet med en kelner i Hellas på en tur, han fortalte hvor lettvint det var for de. De hadde nye damer hver dag. 🤮 Anonymkode: e3312...bd6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå