AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Til hvem og i hvilken sammenhenger sender du hjerteemojii i meldinger? Anonymkode: 5d24e...8b4
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Der det føles naturlig. Alle kan ha glede av et hjerte. Eneste unntaket er kanskje sjefen. He he Jeg bruker det ikke så mye med familie, men litt med venner/kollegaer. Anonymkode: 3c12b...092 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Kjæreste, venner og familie. Hjerter er bare hyggelig ❤️ Anonymkode: 81125...ca6
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Til hvem og i hvilken sammenhenger sender du hjerteemojii i meldinger? Anonymkode: 5d24e...8b4 Deg, vel! Boop! ❤️ Anonymkode: f9ee9...9ff 1 4
Jdz Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Er ganske raus med hjerter selv, men kanskje mer restriktiv til kollegaer og profesjonelle relasjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli De fleste. Kommer an på hva samtalen handler om. Men er det noe hyggelig eller fint kan jeg fint sende hjerte ♥️ Anonymkode: f4543...2e6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Mest til mannen, lite til andre. Smiley med hjerteøyne når noen deler noe søtt (mest snap). Eller et hjerte om noen har gjort noe fint for meg. Men aldri i profesjonelle sammenheng. Og aldri til mannlige venner/bekjente, tror jeg. Anonymkode: b4940...95a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Kan sende til omtrent alle. Både flørten min, venninner, kompiser, foreldre, tantebarn, kolleger, sjefen, naboene, kattepasser... Rett før ferien sendte jeg hjerteemoji til bestevenninnes samboer, han fikset en gave til henne fra meg. Den siste hjerteemojien er sendt til de som eier leiligheten jeg leier i syden nå, som takk for at de fikset sjåfør til meg. Sendte til en nabo fordi jeg fikk låne parkering, sendte til en kollega som svar på en snap av en nydelig utsikt, en annen kollega som ønsket meg god ferie, sjefen som flyttet ett møte for meg. For meg kan hjerteemojien f.eks være en "tusen hjertelig takk", en dypere takk enn tommel opp. Anonymkode: 46dde...ba9
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Stort sett alle, hvis konteksten er riktig for meg. Kan sende til sjefen som ønsker meg god bedring, til 12-åringen som sier god natt over sms når hun sover borte og så videre. Anonymkode: 410b2...529 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Svært få til vanlig. Ved kondolanser,eller feks sykdom i deres nære familie, kan jeg sende et til de fleste. Anonymkode: 6f96d...3ac
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli Så ofte jeg kan, problemet er vel ikke at det er for mye kjærlighet i verden ❤️ Anonymkode: b561b...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli En del - i private meldinger - der det passer. Men aldri i jobbsammenheng. Anonymkode: 20976...b41
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli Til de fleste nesten, sånn privat. Ikke i jobb relasjoner. Anonymkode: 97cf4...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå