Cid Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli (endret) Min hyllest til den legendariske Ronja tråden som ble stengt nylig Denne tråden vil handle om det samme bare at det ikke vil bli regnet som avsporing lenger siden tråden ligger på sosial prat 😛 Jeg kan starte. Endret 3. august av Cid 2 1
Cid Skrevet 25. juli Forfatter #2 Skrevet 25. juli Tror dere at Ronja har delt snopet sitt i varme sommeren? 1
jukkapalme Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Cid skrev (2 timer siden): Tror dere at Ronja har delt snopet sitt i varme sommeren? Neppe! Og hun er nok føre var og har kjøleelementer i veska si så ikke godtesnopet smelter. 1 1
Cid Skrevet 26. juli Forfatter #4 Skrevet 26. juli Håper at de som var aktive i den originale tråden finner denne.
Cid Skrevet 26. juli Forfatter #6 Skrevet 26. juli Lur Venn skrev (1 minutt siden): Er det noen som har lyst på godtesnopp Følger det med to drops?
Lur Venn Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Cid skrev (Akkurat nå): Følger det med to drops? Kremfylte nøtter
Cid Skrevet 26. juli Forfatter #8 Skrevet 26. juli Lur Venn skrev (5 minutter siden): Kremfylte nøtter Kanskje @Frøkenfryden eller @Fighter83 vil ha.
jukkapalme Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Lur Venn skrev (17 minutter siden): Er det noen som har lyst på godtesnopp Cid skrev (16 minutter siden): Følger det med to drops? Lur Venn skrev (15 minutter siden): Kremfylte nøtter dere to, ass!
Cid Skrevet 26. juli Forfatter #10 Skrevet 26. juli jukkapalme skrev (9 minutter siden): dere to, ass!
Lur Venn Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli Cid skrev (4 timer siden): Kanskje @Frøkenfryden eller @Fighter83 vil ha. Tror de er mer på mokkabønner og M&M
Cid Skrevet 26. juli Forfatter #12 Skrevet 26. juli Lur Venn skrev (15 minutter siden): Tror de er mer på mokkabønner og BD&SM 1
Fighter83 Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli Lur Venn skrev (7 timer siden): Er det noen som har lyst på godtesnopp Aaaabsolutt🏆 Tar helst malaco blanding, alle peacemerkene av jordbær/lakris og noen kritt takk🙋🤩
Cid Skrevet 26. juli Forfatter #15 Skrevet 26. juli Fighter83 skrev (1 time siden): Aaaabsolutt🏆 Tar helst malaco blanding, alle peacemerkene av jordbær/lakris og noen kritt takk🙋🤩
Fighter83 Skrevet 26. juli #16 Skrevet 26. juli Cid skrev (Akkurat nå): Nom nom nom 🤩 Beste bursdagsgavene jeg får inneholder disse posene👏 Malaco blandingen er kun fruktgelene inni posen. Fås i løsvekt 😍
Cid Skrevet 26. juli Forfatter #17 Skrevet 26. juli Fighter83 skrev (2 minutter siden): Nom nom nom 🤩 Beste bursdagsgavene jeg får inneholder disse posene👏 Malaco blandingen er kun fruktgelene inni posen. Fås i løsvekt 😍 Fikk lyst på en pose selv nå, liker godt lakrisene Har du bursdag i dag?
Cid Skrevet 26. juli Forfatter #18 Skrevet 26. juli Fighter83 skrev (4 minutter siden): Nom nom nom 🤩 Beste bursdagsgavene jeg får inneholder disse posene👏 Malaco blandingen er kun fruktgelene inni posen. Fås i løsvekt 😍 Denne du tenker på? 1
Fighter83 Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli (endret) Cid skrev (18 minutter siden): Denne du tenker på? Yes👍 Mallorca blanding var navnet ja😅 Lett å glemme! Jeg har bursdag på kongens dag😅 Får i det minste mye flagging🤣 Endret 26. juli av Fighter83
Lur Venn Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli Fighter83 skrev (10 timer siden): Aaaabsolutt🏆 Tar helst malaco blanding, alle peacemerkene av jordbær/lakris og noen kritt takk🙋🤩 Hva med en mandelstang😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå