AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Min gutt skal være med en kompis til Spania. De skal bo i huset til familien til kompisen. Guttene er 17 år. Jeg lurer på om jeg skal spørre foreldre om jeg skal vippse penger til mat? Jeg regner med at guttene kommer til å spise en del ute( lunsj på stranda, og middag ute om kvelden)og det betaler han selv. Skal jeg vippse foreldrene eller spørre først? Anonymkode: 31d2b...be9
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Du spør de hvordan dere skal gjøre det med betaling for mat. Om de ønsker at du vippser på forhånd, eller om de ønsker at du vippser de når ferien er slutt. Anonymkode: 0f759...f61 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Jeg vippset penger, men synes det var utrolig vanskelig å vite hva som er pssse! Anonymkode: c5aa4...4ab
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg vippset penger, men synes det var utrolig vanskelig å vite hva som er pssse! Anonymkode: c5aa4...4ab Akkurat. Jeg vet ikke hvor mye. Min gutt er ikke en av de som spiser mest 😉 Anonymkode: 31d2b...be9
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Akkurat. Jeg vet ikke hvor mye. Min gutt er ikke en av de som spiser mest 😉 Anonymkode: 31d2b...be9 Men noe mat spiser han vel på en uke tror du ikke? Jeg ville og sendt med raust med lommepenger så han kan betale for seg Anonymkode: 42e59...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå