Lassie Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 Er det noen som har teksten på Gaute Ormåsens nye sang "Kjærlighet er mer enn forelskelse"? Hva synes dere om den nye skiva til Gaute? Syner på norsk, på dialekta si, og ganske annerledes enn vi er vant til.. Selv falt jeg for "Kjærlighet er mer enn forelskelse" med en gang jeg hørte den - det er også den eneste jeg har hørt av de nye sangene hans. Kan nok hende jeg falt litt ekstra for sangen fordi han synger på dialekt, - er ikke så langt unna min dialekt, så jeg føler vel nesten jeg er "heme att" når jeg hører på sangen Men synes teksten er fin også, da..
Sun Mei Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Länken är borttagen då vi fått rapporterat att det är virus på sidan som länkas till. /Furstina (moderator) Endret 25. mars 2006 av Furstina
*Shira* Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Länken borttagen /Furstina (moderator) Dialekten er veldig sjarmerende og teksten er også fin. Veldig enkel melodi, men den blir finere og finere for hver gang jeg hører den. Endret 25. mars 2006 av Furstina
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes faktisk også at det er en fin sang.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #7 Skrevet 25. mars 2006 Forstår ikke hva en gutt på knapt 20 år kan fortelle meg om kjærlighet og forelskelse som jeg ikke vet fra før. Han ser fjern ut og som en hvilken som helst annen skolegutt. Hvem er han, liksom.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mars 2006 #8 Skrevet 25. mars 2006 En forferdelig sang, med elendig oppbygd tekst og nødrim i slutten av hver linje, sunget av en som tydeligvis ikke klarer å treffe en tone siden de har brukt data til å få det reint (litt sånn Cher-feeling innimellom der... do you believe osv). Eneste positive er at han synger på dialekta si. Men da kunne han vel klart å rime også...
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #9 Skrevet 25. mars 2006 Han er vel som alle andre b-artister som hadde vært absolutt nada uten idol, hverken mer eller mindre.
Gjest Sukkerert Skrevet 25. mars 2006 #10 Skrevet 25. mars 2006 Så ham såvidt på tv i går. Leste gjennom teksten nå. Den er enkel, men har et fint budskap, mener jeg. Han har forstått det.
Lassie Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2006 Norton Antivirus oppdaget virus da jeg gikk inn på den siden med teksten, så det anbefales ikke å åpne linken!
Lassie Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. mars 2006 Jepp, vet ikke hva slags virus det er, holder på å fjerne det nå. Men jeg hadde siden oppe ganske lenge, så det kan være derfor altså.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 31. mars 2006 #14 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har hørt hele cd'n hans og er overasket over hvor bra det er.. Tekstene er mye bedre enn de fleste vi hører på engelsk, det er jo sikkert vanskelig å skrive på norsk. Synes både singelen og cd'en er dritbra jeg.. Dessuten Har han ikke brukt noen hjelpemidler i studio, for deg som påstår det.. Jeg kjenner nemlig produsenten hans..
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2006 #15 Skrevet 31. mars 2006 En forferdelig sang, med elendig oppbygd tekst og nødrim i slutten av hver linje, ← Sier meg enig der; latterlig tekst.
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 31. mars 2006 #16 Skrevet 31. mars 2006 Til Bjørnsdatter: Vet du ikke hvem Gaute er eller?? Har aldri hørt en eneste sur tone fra han!! Cd'n er helt konge.. den har fått bra anmeldelser også..
Søtpotita Skrevet 31. mars 2006 #17 Skrevet 31. mars 2006 Utruleg dårleg tittel på sangen, og for ikkje å nemna tittelen på plata... Latterleg Men sympatisk fyr
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. mars 2006 #18 Skrevet 31. mars 2006 Til Bjørnsdatter: Vet du ikke hvem Gaute er eller?? Har aldri hørt en eneste sur tone fra han!! Cd'n er helt konge.. den har fått bra anmeldelser også.. ← Nei, aldri hørt en sur tone på skive, det er det jeg sier: Tekniske hjelpemidler!!!!! Det HØRES!
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #19 Skrevet 5. april 2006 Er det noen som har teksten på Gaute Ormåsens nye sang "Kjærlighet er mer enn forelskelse"? Hva synes dere om den nye skiva til Gaute? Syner på norsk, på dialekta si, og ganske annerledes enn vi er vant til.. Selv falt jeg for "Kjærlighet er mer enn forelskelse" med en gang jeg hørte den - det er også den eneste jeg har hørt av de nye sangene hans. Kan nok hende jeg falt litt ekstra for sangen fordi han synger på dialekt, - er ikke så langt unna min dialekt, så jeg føler vel nesten jeg er "heme att" når jeg hører på sangen Men synes teksten er fin også, da.. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå