AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Jeg er glad i å jogge / løpe og i den forbindelse har jeg et problem jeg håper noen vet om en løsning på. Jeg pleier å løpe rundt 8-12 km og etter at jeg er ferdig med å løpe, tøye ut og dusje og skal slappe av er det vanskelig å roe ned kroppen. Hjertet slår relativt fort (pulsen varierer, men jeg har målt den et par ganger og da har den vært på rundt 80-100) og jeg svetter, noen ganger så mye at jeg må vaske meg og skifte en gang til. Dette er 30-60 min etter at jeg er ferdig med å løpe. Er dette normalt? Og er det noen som har noen tips? Anonymkode: e5953...7dc
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Har du hatt det slik hele tiden, eller er dette noe nytt? Jeg hadde det slik da jeg var nybegynner og startet for hardt/ikke hvilte nok, og jeg hadde det slik da jeg var overtrent. Anonymkode: 13307...5d9
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Pleier å løpe sakte (jogge ned) på slutten. Foretrekker å sette meg ned i treningsklær med et stort glass vann, og roe ned før dusj. Og ofte gjør jeg litt i hagen/inngangspartiet før jeg går inn, eller tar unna litt i huset. Aldri rett fra spurt til dusj. Anonymkode: fb6cc...e93 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Etter-svette er ikke så uvanlig. Jeg venter alltid en halvtimes tid før jeg dusjer om jeg løper, spesielt når det er varmt. Anonymkode: a4948...856 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli TS her. Tusen takk for svarene. Jeg har vel egentlig alltid vært sånn. Vet ikke egentlig om jeg er overtrent heller, men det med å prøve å vente litt før jeg dusjer eller jogge ned på slutten av treningen kan jeg kanskje prøve. Takk for tipset Anonymkode: e5953...7dc
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli Øk lengden og gå de siste 20 minuttene. Man skal egentlig alltid trene seg ned igjen etter trening. Anonymkode: 2859f...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå