AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Har nå mista 8kg siste mnd. Har hatt et mål om å gå ned litt o vekt i sommer, men ikke så mye så fort. Men hetebølgen gjør at vekta flyr av uten like. Svetter døgnet rundt + vanskelig å få i seg nok mat. Anonymkode: 1942e...cbf 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Åååå hvordan mister du matlysten? Jeg vil også miste den. Motsatt her. Altfor sulten. Anonymkode: fe06d...1c1 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Åååå hvordan mister du matlysten? Jeg vil også miste den. Motsatt her. Altfor sulten. Anonymkode: fe06d...1c1 samme her. og vil bare ha salt potetgull hele tiden. og is. har akkurat nå brukt 1 time på å lure på om jeg kjøpe en is. det som holder meg igjen er jo at jeg allerede har spist for mye siste uka og usunt! 🥲🥲 Anonymkode: 1a664...ab0 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Åååå hvordan mister du matlysten? Jeg vil også miste den. Motsatt her. Altfor sulten. Anonymkode: fe06d...1c1 Bare tanken på matlaging / butikkturer i denne varmen er nok til å spise mindre for min del. Anonymkode: 1942e...cbf 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Motsatt her, legger bare på meg.... Vanskelig å trene i varmen, men har prøvd av og til Spiser masse godteri og frukt, blir også mye alkohol og brus, som igjen er sukker, kalorier osvosv.. Anonymkode: fab13...d6d 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Jeg har gått litt opp siste 5-6 ukene, helt bevisst. Har spist i litt kalorioverskudd og ligget på ca 1.8 gram protein pr kg kroppsvekt. Trent utrolig bra hele sommeren. Kjørt jevnt 3 tunge/intense og 1 lett styrkeøkt hver uke sommeren igjennom. Mange år siden jeg har følt meg (vært) så sterk og i god form som nå. Anonymkode: 2c264...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Jeg har spist i kaloriunderskudd hver dag, med ikke lite nok til sparebluss heller, og vært i mye aktivitet, men vekta står bom fast selv om den fløy ned i mai og juni. Så jeg tror varmen har motsatt effekt på meg, at kroppen tviholder på både mat og væske (er nesten ikke på do). Går egentlig bare og håper på et skikkelig svopp ned i vekt når varmen avtar. Anonymkode: 7e623...27e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Har aldri rast ned i vekt i hele mitt liv.. Legger bare på meg mer og mer; og spiser bare mer og mer i varmen Deprimerende. Gleder meg til høst. Anonymkode: 268ec...5e5 2 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Har gått opp fra 92 til 98 på 2 ukers ferie. 🙈 Anonymkode: 6375b...681 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Aner ikke, men antar jeg dessverre har gått ned.. Vanskelig å få spist nok i varmen.. Pleid å ligge på ca 47-48 kg og er 158 cm høy (jobber mye for å holde vekten). Anonymkode: f6cfd...07e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Spiser mindre, og føler meg litt matlei, men går opp i vekt, dessverre, fordi: - kjøper vanlig ost i stedet for mager fordi det er jo ferie - og blir litt knekkebrød/rundstykker med smør og ost siden jeg ikke orker lage mat - og ekstra ost siden den er så goood Og så dellig salt spekeskinke! - drikker masse, så varierer vann og sukkerfri brus med vanlig saft med sukker i - potetgull! Deilig med salt i varmen. - kjeks på stranda, is, salte nøtter, vin. Mindre mat, men mye mer kalorier. Anonymkode: 95186...978 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Jeg er dritkvalm og har ikke orket mat. Eneste jeg har klart å spise er frukt. Viser seg at jeg har fått for lite salt og har dermed erstattet frukt og grønnsaker med cola og Snickers. Litt salt i den. Til gjengjeld spiser jeg ikke så ofte nettopp fordi jeg blir fornøyd. Bra i magen er jeg og. Ikke gått ned noen ting til tross for 800 kalorier dagen av frukt og middag. Anonymkode: 4e2fc...9a6
AnonymBruker Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er dritkvalm og har ikke orket mat. Eneste jeg har klart å spise er frukt. Viser seg at jeg har fått for lite salt og har dermed erstattet frukt og grønnsaker med cola og Snickers. Litt salt i den. Til gjengjeld spiser jeg ikke så ofte nettopp fordi jeg blir fornøyd. Bra i magen er jeg og. Ikke gått ned noen ting til tross for 800 kalorier dagen av frukt og middag. Anonymkode: 4e2fc...9a6 Kvern salt på vannmelom. Det er kjempegodt. Anonymkode: caec3...871 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Jeg mister også matlyst i varmen og går vanligvis noe ned i vekt på sommeren. Det spørs jo også litt da - drar jeg på reise så blir det gjerne en del mat pga mange måltider ute, mer alkohol, mer kos. Men når jeg sitter hjemme og svetter... i dag har jeg bare spist to egg. Jeg er bare så matlei og giddalaus. Eneste jeg har litt lyst på, er øl og potetgull. Anonymkode: 26d5f...063 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg mister også matlyst i varmen og går vanligvis noe ned i vekt på sommeren. Det spørs jo også litt da - drar jeg på reise så blir det gjerne en del mat pga mange måltider ute, mer alkohol, mer kos. Men når jeg sitter hjemme og svetter... i dag har jeg bare spist to egg. Jeg er bare så matlei og giddalaus. Eneste jeg har litt lyst på, er øl og potetgull. Anonymkode: 26d5f...063 Jeg høyner med tre egg og et glass hvitvin så langt i dag. Tre liter vann i tillegg. Har null matlyst. Anonymkode: 43222...160
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 22.47): Aner ikke, men antar jeg dessverre har gått ned.. Vanskelig å få spist nok i varmen.. Pleid å ligge på ca 47-48 kg og er 158 cm høy (jobber mye for å holde vekten). Anonymkode: f6cfd...07e Sannheten på bordet i dag. Veide meg hos legen og hadde gått ned 1,5 kg 🥺 Anonymkode: f6cfd...07e
AnonymBruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli Gått ned 3 kg i juli. Har spist (vann)is nesten hver dag, men ellers mest salat. Eneste varmmat jeg har spist er grillmat. Siste jeg har hatt lyst på er å sette ovn og stekeplate på og øke varmen i boligen enda mer. Anonymkode: e6cb7...968 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 14.45): Har nå mista 8kg siste mnd. Har hatt et mål om å gå ned litt o vekt i sommer, men ikke så mye så fort. Men hetebølgen gjør at vekta flyr av uten like. Svetter døgnet rundt + vanskelig å få i seg nok mat. Anonymkode: 1942e...cbf Kjenner jeg blir misunnelig, nå. Skulle gjerne gått ned 20 kg, men det er pokker så vanskelig, selv om jeg går på dyre slankemedisiner som koster 100,- om dagen. Anonymkode: ba3e7...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå