Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal man i det hele tatt få et forhold med en mann som hater å jakte? Jeg må jakte på han (han har jakta litt men han hater å jakte, følte jeg ghosta han) også skal det bare gå en vei nå? 

Anonymkode: e7bf8...15c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde du var en mann som hater å jakte, og gikk inn for å skrive at det er bra, siden kvinner misliker å bli jaktet på. Så feil kan man ta altså 😛 

Men må man jakte på hverandre? Hva med å bare bli kjent på normalt vis?

Anonymkode: 8cd30...04d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan skal man i det hele tatt få et forhold med en mann som hater å jakte? Jeg må jakte på han (han har jakta litt men han hater å jakte, følte jeg ghosta han) også skal det bare gå en vei nå? 

skal ikke bare gå en vei, nei. Men mange menn i dag er veldig tafatte...  

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trodde du var en mann som hater å jakte, og gikk inn for å skrive at det er bra, siden kvinner misliker å bli jaktet på. Så feil kan man ta altså 😛 

Men må man jakte på hverandre? Hva med å bare bli kjent på normalt vis?

Anonymkode: 8cd30...04d

Trodde også det samme.  Men, det er mange kvinner som liker å bli jaktet på (hvert fall litt) - det signaliserer jo at noen vil ha deg, hva er galt i det?  Og man blir jo kjent underveis, OM det går begge veier

Anonymkode: 032f9...b86

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler som moden mann så viser jeg interesse, men om jeg ikke føler det er sånn ca samme interessen tilbake, da gidder jeg ikke. Det må være gjensidig! 

Sånne dumme spill er for barn. 

Anonymkode: 7a442...cd7

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får overlate slike menn til damer som det er litt tak i.

Finn deg heller en som vil jakte på deg. 

Anonymkode: f63b1...a1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler som moden mann så viser jeg interesse, men om jeg ikke føler det er sånn ca samme interessen tilbake, da gidder jeg ikke. Det må være gjensidig! 

Absolutt ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

det signaliserer jo at noen vil ha deg, hva er galt i det?

Det meste.

De fleste menn vil ha meg. Jeg vil bare ha de jeg vil ha. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det fælt å ikke være så ettertraktet som du trodde?

Anonymkode: 4e70f...3f1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det meste.

De fleste menn vil ha meg. Jeg vil bare ha de jeg vil ha. 

Ok. 

Anonymkode: fd2a1...ba0

Skrevet

Det hadde vært pluss i boka for min del.😊

• Liker 1
Skrevet

Hvordan oppfører man seg hvis man vil bli jaktet på? En jeger prøver å få tak i et offer som prøver å komme seg vekk, og kanskje det betyr 'ikke viser interesse', når det er snakk om dating..? Prey og Hunter er begrep som blir brukt seksuelt, trolig romantisk også, uten at jeg har satt meg inn i betydningen. Men det høres ikke så veldig attraktivt ut å skulle prøve seg på noen som ikke viser interesse tilbake.. hvis det er det som er problemet. Hvis ghosting var en måte å vekke interesse.. huff.. Er det derfor flere jeg har blokkert har lagd nye brukere her og der for å prøve seg igjen? Djisuss..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme her.

Jeg forventer at om en dame/jente har interesse, så tar hun initiativ å viser det tydelig. Å «jakte» damer er helt uinteressant.

Fun fact. Både min eks-samboer og hun som er min kone i dag, var de som tok initiativ og på den måten starten relasjonen. 

Anonymkode: 41e9e...c17

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tro hvor mange damer som har gått glipp av drømmemannen med å spille uinteressert.

Men flest orker ikke jakte.

Får man ikke klare signaler gir vi opp å prøver ei anna i stedet 

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...