Rebecca30 Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Jeg vet at oksytocin gjør at man føler nærhet etter sex, men for meg føles det som om sex uten kondom, noe jeg kun har hatt med mannen min, gir en helt spesiell effekt. Sæden hans har en direkte og fantastisk virkning for det skaper en sterk tilknytning, demper stress og gir ro i kroppen. Så snart han har kommet i meg, får det meg til å smelte innvendig, og det gir nesten en ruslignende følelse. Kanskje litt mye informasjon, men blandingen av mannens og kvinnens kroppsvæsker har en utrolig virkning, måtte bare dele det, lol. 1 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Ikke sæden spesielt, selv om det også er fint. Men generelt nærhet, hudkontakt, flørt og orgasmer. Anonymkode: adb5d...5f9
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Nei. Liker å få sprut i meg jeg, men det har ingenting med "nærhet" å gjøre for meg å gjøre. Anonymkode: 00263...42b
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Nei, sæden gir kun merarbeid. Gris og søl, løpe på do om kapp med gravitasjonen. Gammel sæd lukter heller ikke godt. Hadde vært veldig greit om man slapp sæden i det hele tatt, at det kun kom når målet var faktisk forplantning. Anonymkode: 86053...79f 3 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Kan forstå at sex i et langvarig og trygt forhold oppleves mer nært og intimt enn sex i et kortere/useriøst forhold. Men nei, selve sæden har ingenting med saken å gjøre. Vi brukte kondom i en periode etter fødsel, og det var akkurat like deilig som uten. Og ekstra digg for meg at jeg kunne bare sovne rett etterpå uten å måtte fly på badet og vaske og styre. Anonymkode: 4c099...5b4
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Nei ikke sæden. Men sex. Klem. Nærhet gjør det med meg. Jeg merker godt på både humør og kropp når vi har hatt sextørke. Anonymkode: 7fe8d...733
Lur Venn Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli Skjønner hva du mener, det føles intimt og spesielt å dele noe som har vært inni kroppen hans 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #12 Skrevet 25. juli Ja, selv om det er klinete. Jeg føler meg litt hans, om det gir mening? Anonymkode: e1558...aac 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli Nei , det er bare stress etterpå , ekkelt å sove naken også når det stadig renner ut av meg 🙈 Anonymkode: d0bc4...18e 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, sæden gir kun merarbeid. Gris og søl, løpe på do om kapp med gravitasjonen. Gammel sæd lukter heller ikke godt. Hadde vært veldig greit om man slapp sæden i det hele tatt, at det kun kom når målet var faktisk forplantning. Anonymkode: 86053...79f Enig, det er helt grusomt. Men jeg er heldig da, for vi bruker kondom❤️ Anonymkode: 8a266...213 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli Nei, absolutt ikke. Høres ut som et innlegg skrevet av en mann, de pleier gjerne å forherlige denne evinnelige sæden sin som om det var noe guddommelig. Det gir bare søl! Og unger da, når man vil det. Men først og fremst søl i de fleste tilfeller, og gammel sæd som renner ut dagen derpå lukter virkelig høgg og gammal moro. Å gå på dametoalettet på jobben mandags morgen når alle har "hatt seg litt" i helgen er ingen fornøyelse, det lukter gammel morro, dvs sæd og underliv i toalettrommet. Sæd har en funksjon når det kommer til forplantning, men ellers er den bare i veien og helt ubrukelig. Anonymkode: fb114...3f7 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Høres ut som et innlegg skrevet av en mann, de pleier gjerne å forherlige denne evinnelige sæden sin som om det var noe guddommelig. Det gir bare søl! Og unger da, når man vil det. Men først og fremst søl i de fleste tilfeller, og gammel sæd som renner ut dagen derpå lukter virkelig høgg og gammal moro. Å gå på dametoalettet på jobben mandags morgen når alle har "hatt seg litt" i helgen er ingen fornøyelse, det lukter gammel morro, dvs sæd og underliv i toalettrommet. Sæd har en funksjon når det kommer til forplantning, men ellers er den bare i veien og helt ubrukelig. Anonymkode: fb114...3f7 ..-og som dermed passer best i et kondom. Anonymkode: 8a266...213
AnonymBruker Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei virkelig ikke 😅 Anonymkode: 77d3f...f38 Dette Virkelig ikke😅 Anonymkode: 9bdfc...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #18 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 17.49): Å gå på dametoalettet på jobben mandags morgen når alle har "hatt seg litt" i helgen er ingen fornøyelse, det lukter gammel morro, dvs sæd og underliv i toalettrommet. Nå er jeg veldig nysgjerrig på hvor du jobber, på et utested ? Anonymkode: 34bfd...79a 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #19 Skrevet 3. august Jeg elsker at han kommer inni meg. Spesielt om morgenen før jobb. Da kjenner jeg han inni meg gjennom dagen, jeg er konstant våt av sæden og at jeg er kåt. Veldig deilig. Jeg ber han som oftest fylle meg opp igjen idet vi kommer inn døren og lager middag sammen. Elsker at vi begge er glad i sex. Anonymkode: ec3f4...2e4 5
AnonymBruker Skrevet 3. august #20 Skrevet 3. august Dama mi elsker det. Pleier og få orgasme når jeg spruter i henne. Anonymkode: f2d1c...cb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå