Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en i nesten 3 mnd. Vi hadde det så koselig sammen, var gøy å finne på ting med han. Vi gikk turer, tok badstu, badet osv. Men jeg fant ut at jeg ville ikke ha noe forhold, blant annet pga at han har barna sine veldig lite, noe jeg synes er spesielt. Men det er en annen historie. Skulle ønske han var jente og vi kunne vært venninner😉 Han vet ikke om han vil kun være venn, det blir en omstilling siden vi har vært mye intim.. Men det føles nesten nå som å ha mistet en bestevenn. De få venninne jeg har har aldri tid å finne på ting. Det er ikke så lett for meg å finne noen jeg har god kjemi med. Savner noen å kunne gjøre aktiviteter med.. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: f4eb0...8fe

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det at han har barna sine lite skulle bety så mye. Ihvertfall om du ikke vet noe om grunnen? Siden du ikke sier noe om det, er det vel ingen spesiell grunn.. og da tenker jeg det er en fordel for deg, så har han mer tid til deg. 

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det at han har barna sine lite skulle bety så mye. Ihvertfall om du ikke vet noe om grunnen? Siden du ikke sier noe om det, er det vel ingen spesiell grunn.. og da tenker jeg det er en fordel for deg, så har han mer tid til deg. 

De aller fleste føler vel at en mann som ikke bryr seg nok om barna sine er en turn-off

Anonymkode: 6e576...795

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fryktelig kjipt for folk å bli friendzoned, så jeg forstår godt at han synes det er vanskelig å gå bakover å "bare være venner".

Jeg skjønner følelsene du sitter med, men that's the part of the dating game. Det beste er å gå andre veien, altså å være venner først. 

Anonymkode: e764d...681

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (5 minutter siden):

Jeg vet hvorfor han ikke har de så mye. Han har en fortid, og kan derfor ikke ha de så mye for han trenger å bruke tid på seg selv for å ikke falle tilbake..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De aller fleste føler vel at en mann som ikke bryr seg nok om barna sine er en turn-off

Men ts går jo ikke inn på hvorfor han ikke har barna sine så mye, det å ikke ha så mye kontakt med barna sine er jo ikke ensbetydende med at han ikke bryr seg. 

Husk at verden er komplisert, ikke svart-hvitt

Anonymkode: e764d...681

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og du vet årsaken til at han har barna lite? 

Anonymkode: 4cdd9...3a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det vel mer turn off med foreldre som ruser seg foran barna? Så bra at han velger å ha mindre samvær for å ta vare på seg selv, og ikke falle tilbake.

Anonymkode: d523d...21d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet hvorfor han ikke har de så mye. Han har en fortid, og kan derfor ikke ha de så mye for han trenger å bruke tid på seg selv for å ikke falle tilbake..

Da kan du ikke bruke lite samvær med barna avgjøre ditt forhold til han.. Det er kanskje fortiden hans du frykter? Det er i så fall mye mer forståelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...