Gå til innhold

Hva skjedde nå? Alt ble plutselig vått.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Håper på litt fine svar her, for jeg er skikkelig forvirret. 

I natt fikk jeg ikke sove og vibratoren var tom for strøm, så forsøkte å komme med den manuelt, men det fungerte ikke. Endte opp med å ha sex med mannen min, vi kom begge. 

Nå tok jeg meg en omgang med womanizeren min, altså, klitorisstimulator, ingenting var vaginalt. Akkurat i det jeg kommer, så begynner det å renne store mengder væske i fra meg. Typ gjennombløt på to sekunder og det er også vått på lakenet. Orgasmen i seg selv var ikke særlig kraftig og jeg ble så vippet av pinnen at den forsvant. Jeg hadde akkurat vært på do. Væsken er tyntflytende og luktfri. Hva søren er dette her? Kan jeg squirte uten å bli vaginalt stimulert? Og burde ikke det kjennes bedre ut?  Hjelp 😂😂

Anonymkode: 63f11...fdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du squirtet ja. Det er visst ikke uvanlig med Womanizer. 

Skrevet

Du har squirtet. Gratulerer, du er nå på next level.

AnonymBruker
Skrevet

Wow, men søren da, det var jo ingen opptur en gang, trodde det skulle være helt amazing 😂😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Wow, men søren da, det var jo ingen opptur en gang, trodde det skulle være helt amazing 😂😂

Er nok fordi du ble så forfjamset at den ble litt ødelagt. Neste gang lar du det bare stå til 😅

Anonymkode: f3f76...446

AnonymBruker
Skrevet

Jeg squirter også, men føler nesten ingen orgasmefølelse når det skjer. Skuffende, men menn elsker det

Anonymkode: 0a58e...287

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan være det også, men ikke nødvendigvis. Min kjæreste squirter slik du beskriver (det blir veldig vått, men uten noen voldsom orgasmefølelse), men noen ganger også når hun kommer. Da er det visst en svært kraftig orgasme. Hun rister kraftig i hele kroppen og "mister det" i noen sekunder før hun er svært lykkelig og ganske sliten etterpå.

• Liker 1
Skrevet
Doolittle skrev (34 minutter siden):

Det kan være det også, men ikke nødvendigvis. Min kjæreste squirter slik du beskriver (det blir veldig vått, men uten noen voldsom orgasmefølelse), men noen ganger også når hun kommer. Da er det visst en svært kraftig orgasme. Hun rister kraftig i hele kroppen og "mister det" i noen sekunder før hun er svært lykkelig og ganske sliten etterpå.

Ganske likt min opplevelse med min kjæreste også. God beskrivelse!

• Hjerte 1
Skrevet

Dama squirter ca 5-10 sekunder før orgasmen kommer, så det er standard opptakt til noe stort. Hun spruter ikke, men flommer skikkelig. Hos oss er det bare del av orgasmen, men det blir gjerne kraftig når det slippes løs der nede.

AnonymBruker
Skrevet

Sist ang det skjedde med meg så gikk vannet mitt :P

Anonymkode: 7d41d...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle sammen 🥰 Jeg er forsatt litt satt ut. Jeg har bikket 40 år, og trodde ikke dette egentlig var noe jeg var "i stand" til.  Har som sagt alltid trodd man måtte inn vaginalt for å oppnå dette. Jeg vet ikke om jeg er glad for at det skjedde eller ikke, for hele opplevelsen var bare weird, og jeg er egentlig overlykkelig for at jeg var alene når det skjedde 😂 

Jeg har lagt bak meg noen kjipe år i samlivet med null sexlyst, men for noen uker siden ble den skrudd på for fullt igjen. Dette her føles litt som next level ja, selv om jeg er usikker på hvor takknemlig jeg er for dette nyoppståtte fenomenet 😆

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være en cyste da…

Anonymkode: d4088...32b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det aner meg at det du "gjør feil" er at du ikke er forberedt.....

Du må fokusere på å virkelig nyte orgasmen din ----

Elsk "squirten " din 

NYT den 

M@ster.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan jo være en cyste da…

Anonymkode: d4088...32b

Nei, det tror jeg ikke. Er ikke lenge siden jeg var hos gynekolog og jeg har ikke noe symptomer på at det skulle være noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
Master1 skrev (1 time siden):

Det aner meg at det du "gjør feil" er at du ikke er forberedt.....

Du må fokusere på å virkelig nyte orgasmen din ----

Elsk "squirten " din 

NYT den 

M@ster.

Ja, du har nok rett i det. Jeg var jo ikke forberedt i det hele tatt. Dette var rett og slett en veldig rar opplevelse. Blir en spennende tid fremover, mannen min vet jo ingenting om det heller 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, du har nok rett i det. Jeg var jo ikke forberedt i det hele tatt. Dette var rett og slett en veldig rar opplevelse. Blir en spennende tid fremover, mannen min vet jo ingenting om det heller 😆

ELSk 

Squirten din 

NYT den 

Overask mannen din ...Eller Meg...Skratter

Elsker squirt...

Nydelig det

M@ster.

• Liker 1
Skrevet

Få ting som er vakrere enn ei deilig fitte som squirter...

Namme nam

M@ster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...