Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta på pillen for ca. en måneds tid siden, i håp om å bli gravid. Jeg hadde tydelige eggløsningssmerter ca. 2 uker etter siste mens, og vi hoppa på, i håp om å få det til. På mandag skulle jeg hatt mensen, og da den fortsatt ikke kom, steg håpet mitt, litt for hver dag, noe jeg begeistret fortalte samboer, som også er ivrig. Men jeg ville vente til helgen med å teste meg, for å få et så sikkert svar som mulig. Men idag merket jeg altså litt småblødninger. Ikke direkte friskt blod, mer lyserødt og slimaktig. Jaja, vi får prøve igjen, jeg hadde egentlig ikke regna med det skulle gå så kjapt likevel etter pille-slutt, men alle har jo lov å håpe :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Lykke til neste gang da - men du, hvis ikke det blir no' mer av blødningen så kan du jo ta en test. Noen får en mensliknende blødning selv etter å ha blitt gravid - det skjedde meg! ;)

:)

Skrevet (endret)

Jeg ville også tatt en test hvis jeg ikke fikk mer blødning.

Men lykke til uansett :)

Endret av Yamaha
Skrevet

Takk for svar, men det var nok tante rød som meldte sin ankomst, ja... Men jeg har jo nettopp slutta på pillen, så jeg kan vel ikke akkurat forvente at det skulle klaffe så raskt heller. Men det er vel bare å fortsette å prøve...

Gjest Gjest
Skrevet

Er du helt sikker på at det var mensen du fikk?

Jeg hadde det nemlig akkurat slik og det viste seg at jeg var gravid. Jeg fikk en liten blødning tre uker etter forrige mens, og trodde at mensen bare var veldig uregelmessig så kort tid etter pilleslutt. Etter en ukes tid ble puppene veldig ømme, og jeg tok en test som var positiv.

Mange har slike festeblødninger, så hvis blødningen var veldig mye kortere enn mensen vanligvis er, burde du drøye litt og så ta en test hvis det ikke kommer noe mer.

Skrevet

Ja, jeg tror det bare er vanlig mens jeg har, den er i alle fall akkurat lik slik den pleier å være, normal blødning med normal farge. Jeg blir svært overrasket hvis jeg tester om noen dager, og den viser seg å være positiv :) Men hvis jeg opplever noe unormalt i forbindelse med denne mensen, så skal jeg teste, bare for å være sikker.

Skrevet

Jeg fikk en blødning en uke etter IKM med slim og sånn som du beskriver.. Jeg hadde en SA. Testa positivt dagen før blødningen.

Skrevet

Det kan jo godt ha vært en tidlig spontanabort du hadde siden du mener du var litt forsinka. Det er veldig vanlig og oppleves omtrent som mensen. Men blodet kan være litt mer slimete, det dannes vel mer slimhinne i livmora i starten av en graviditet.

Lykke til neste gang !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...