AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:09 #1 Skrevet fredag kl 09:09 Jeg er 14+1 uker på vei med tvillinger, og de siste dagene har jeg kjent noe rart i underlivet/bakdelen. Det er vanskelig å beskrive helt, for jeg klarer ikke å plassere smerten nøyaktig. Det kjennes ut som det kommer fra rumpa, eller området mellom rumpa og vagina. Jeg merker det spesielt når jeg sitter, reiser meg, eller snur meg i sengen – og noen ganger stråler det litt oppover. Jeg har ikke hemoroider, og føler meg ellers fin. Er litt plaget med luft i magen, men føler jeg har det ganske greit under kontroll. Er det noen som kjenner seg igjen eller vet hva dette kan være..? Anonymkode: 4ed0e...30f
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:15 #2 Skrevet fredag kl 11:15 Kryss fingrene for at det ikke er bekkenet ditt som begynner å skape problemer allerede. Anonymkode: e9ac1...aed 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:46 #3 Skrevet fredag kl 11:46 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kryss fingrene for at det ikke er bekkenet ditt som begynner å skape problemer allerede. Anonymkode: e9ac1...aed Håper ikke det.. Er det normalt så tidlig? Anonymkode: 4ed0e...30f
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:53 #4 Skrevet fredag kl 11:53 Hør med jordmoren din? Anonymkode: 84150...12e
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:20 #5 Skrevet fredag kl 12:20 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Håper ikke det.. Er det normalt så tidlig? Anonymkode: 4ed0e...30f Det er hormonelt betinget, så Noen får symptomer på bekkenproblemer veldig tidlig. Kan også like gjerne være ligamentene som strekker seg da, så ikke nødvendigvis bekkenet. Anonymkode: e9ac1...aed
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:05 #6 Skrevet fredag kl 15:05 Jeg fikk bekkenplager omtrent før jeg fikk en positiv test, så det kan absolutt være mulig. Anonymkode: 14be2...8ce 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:15 #7 Skrevet fredag kl 19:15 Jeg fikk bekkensmerter tidlig. Men de varte noen uker før det gikk over, så fortvil ikke. Nå er jeg 35 uker og har ikke vært plaget med bekkensmerter på kjempelenge. Anonymkode: b97b7...831
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:12 #8 Skrevet søndag kl 07:12 Husker samme smerte, fikk det rundt uke 16, det var begynnelsen på bekkenløsning og låsning. Anonymkode: b8171...a5d
katties Skrevet søndag kl 09:01 #9 Skrevet søndag kl 09:01 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 13.46): Håper ikke det.. Er det normalt så tidlig? Anonymkode: 4ed0e...30f Jeg fikk det Ifor fullt i uke 8, uten tvillinger...var er jeg kjenner som fikk det i uke 3, som var hvordan hun fant ut hun var gravid. Endret søndag kl 09:02 av katties
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå