AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Ser du på de som er født på slutten av 1970 tallet som gamle? Anonymkode: df15b...b63
Perfume Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli 🤭 Ja, jeg er født i 1979 og er nå 45. Snart 46 👀 Men det er vel relativt om du spør noen på 65 eller 25 vil jeg tro...? Vi er jo bare midtveis...
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Man er jo det for en 20 åring men ikke for en 80 åring😂 men ingen er så eller ser så gamle ut som de du gikk i klassen til😂 Anonymkode: a04e4...b14
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Nei. Bare litt eldre enn meg. Jeg er født i 82. Synes ikke vi er gamle enda. Synes foreldregenerasjonen begynner å dra litt på årene da 😄 Vi er i vår andre ungdom 🥳💃🕺 Anonymkode: 6f6b2...e78 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Selvfølgelig er de gamle, jeg er født i 1974, og er eldgammel...😜 For et merkelig spørsmål 🙃 Anonymkode: aa0c9...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Ja de kan være besteforeldre å tenker eldrehjemmet next lizzm Anonymkode: 46932...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli tja, jeg er født i 1971 og jeg føler meg ikke alltid som noen ungdom lengre Anonymkode: 1f20c...e72 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli Nei. Jeg er født på begynnelsen av 70-tallet. Men jeg skjønner at de som er født etter tusenårsskiftet ser på meg som gammel, den er grei. Anonymkode: 6eaf3...12f
AnonymBruker Skrevet 25. juli #11 Skrevet 25. juli Jeg føler meg ikke gammel, er født i ‘74 og merker ikke så mye til alderen synes jeg. Litt mindre ork har jeg for tiden, men det relaterer jeg til hormonelle endringer og skal starte hormonterapi snarlig, for å være litt i forkant av overgangsalder. Synes det blir veldig feil egentlig å kalle noen gammel, og kanskje også føle seg gammel, selv før overgangsalderen. Idag vet vi mye om hvordan gå en god aldring i møte, og jeg bruker de tipsene som er relevant for meg. Dvs for min del; å passe på livsstil, vekt, hormoner, muskler, og å føle seg vel. Anonymkode: 78b5b...639
tussi84 Skrevet 25. juli #12 Skrevet 25. juli Jeg tenker ikke at de som er født på slutten av 70 tallet er gamle, men de er heller ikke unge. Jeg ville kalt det godt voksne, og siden jeg er 84 modell selv så tilhører jeg den generasjon. Jeg tenker at ved 65/70 års alder da begynner man å bli gammel, men jeg tenker at når du har passert 75 så er du gammel. Jeg tror derimot at en som er i tenårene eller som er unge voksen, ville sett på meg som gammel.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli Det spørs jo helt på kontekst, og selvfølgelig også litt når på 70-tallet man er født. De er jo åpenbart ikke "gamle mennesker", de er middelaldrende, men om de kan betegnes som gamle eller ei spørs selvfølgelig hva vi snakker om. De er ikke blant "de gamle" på jobben min. De er blant "de gamle" i min foretrukne fritidsaktivitet. Anonymkode: 0a921...8dc
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Middelaldrende. Anonymkode: 21e2c...00d Hater det ordet. Vil heller bruke godt voksne. Anonymkode: df15b...b63 1 1
Peanut Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli «Godt voksen» brukes jo iflg diverse forsikringsselskaper på dem over 60 år… Da jeg var barn og ungdom syntes jeg aldri folk over 40 var gamle, for meg var de voksne. Gammel synes jeg man er fysisk når man er over 80 og psykisk når man ikke lenger kan være barnslig 1
Rhodiola Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #18 Skrevet 25. juli Jeg blir stadig minner på at jeg er gammel her på KG,tenk,jeg er født på 50 tallet..Når folk født på 70 tallet omtales som gamle,hva er jeg da? Eldgammel og klar for gamlehjemmet?😨 Anonymkode: 1c8f3...6a9 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli Ja, det gjør jeg. De er gamle nok til å være foreldrene mine. Anonymkode: c2190...55f 1
PrivatiserAlt Skrevet 26. juli #20 Skrevet 26. juli Ungdommen forsvinner fort i 30 årene. Plutselig har du gått fra å være ung voksen og kul, til å bli middelaldrende. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå