Perine Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli En dansk kvinne snublet på en oversvømt gate i Danmark og fikk kloakkvann på seg. Det gikk ille, for hun fikk en voldsom infeksjon og havnet i koma. Det blir jo svært sjelden slike konsekvenser, men likevel greit å være klar over at faren er der. Hun troede bare, hun havde slået sit knæ – otte dage senere lå hun i koma - TV 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Perine skrev (På 25.7.2025 den 10.01): En dansk kvinne snublet på en oversvømt gate i Danmark og fikk kloakkvann på seg. Det gikk ille, for hun fikk en voldsom infeksjon og havnet i koma. Det blir jo svært sjelden slike konsekvenser, men likevel greit å være klar over at faren er der. Hun troede bare, hun havde slået sit knæ – otte dage senere lå hun i koma - TV 2 Blodforgiftning og andre infeksjoner etter kontakt med forurenset vann er ikke uvanlig. Er jo dette som gjør at mange dør i u-land. Anonymkode: 11723...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Når vi hadde flom her i fjor, så brukte vi lange regnstøvler for å gå i vannet og ba alle naboene om å gjøre det samme, for på veien utenfor her fløt det av bæsj, så flomvannet hadde oversvømt kloakksystemet. Flere hus nedi veien fikk kjellerene fulle av kloakk. Når det er flom, så bare regn med at kloakken kommer til å bli full og at det kommer til å blande seg med flomvannet. Anonymkode: 799d2...5b1
Perine Skrevet 26. juli Forfatter #4 Skrevet 26. juli Jeg vet ikke helt om jeg heller hadde koblet influensalignende symptomer så lenge etter fallet, med kloakkvannet, men ville nok ha fulgt nøye med på såret som oppsto i fallet. Jeg hadde et uhell med kloakk i kjelleren i påsken, men fikk heldigvis rask og god god hjelp. Etterpå måtte jeg kaste en del ting, men var veldig nøye med å ikke få noe på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå