Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Min eks. har med seg datteren vår på 3 år på lang reise og sammen med sin egen sønn. Siden jeg savner henne er eksen vært flink å ringe med slik at jeg kan snakke med henne og sender bilder og videoer av dem. Men han sender masse bilder av sin egen sønn som jeg ikke har behov for, helt fint med noen bilder her og der. Hvordan si til at han skjønner at ikke alle bildene av sin egen sønn som jeg trenger å få bilde av?

Anonymkode: b2777...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe da ? du ksn jo bare lagre de du er interessert i å overse resten..  tullete å skulle si noe om det.. ville heller syns det var hyggelig å se at både hun og broren koser seg.. Hadde jeg vært han og jeg hadde fått en sånn mld du hsr tenkt her hadde jeg slutta å sende deg noe som helst 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenk deg om nå. Hva om situasjonen var motsatt, og du fikk beskjed om å "slutt å send bilder av ungen din, er ikke interessert I den". Vis litt takt og tone. 

Anonymkode: 1837f...713

Skrevet (endret)

Den sønnen er jo faktisk broren til din datter! Tenk så hyggelig for datteren din etterhvert, at du har bilder av henne og broren. Kanskje dette er den eneste broren datteren din får? Han vil bli viktig for henne i fremtiden. Vær raus og inkluderende. Da gjør du det beste for datteren din.  

Endret av FrkSolsikke
  • Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...