AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Jeg har vært på div datingsider i to år og vært på MANGE dater. Det som har gjentatt seg er at de er interessert men så er de ikke klare for et forhold, eller så har det vært med «bad guys», som jeg blir tiltrukket av enda jeg vet de ikke et bra for meg. Vært i et forhold som nesten tok knekken på meg og hatt bare dårlige erfaringer…. Ingen jeg har vært på første date med har bedt meg på ny date der og da. MEN i dag traff jeg en jeg bare hadde chattet med et par dager. Syntes ikke han var så kjekk når jeg satte meg ned men etter tre timer syntes jeg han var helt nydelig. Rolig, reflektert, voksen, vi hadde mye å prate om og selv i de minuttene hvor ingen sier noe, og det ofte blir veldig kleint, var det bare helt greit. Han ba meg med på konsert på lørdag og han var bare så utrolig fin! Når jeg kjørte hjem bare smilte jeg. Da jeg kom hjem sendte jeg han en melding hvor jeg skrev at det var den fineste daten jeg har vært på og han svarte det samme. Så vi skal treffes igjen på lørdag. Nå er jeg bare redd for at jeg skal få ødelagt det her på et vis…. Og er redd for at det er noe galt med meg fordi jeg føler så mye etter bare en date. Men han var liksom alt jeg har ønsket meg. Jeg har falt slik for et par andre også men de har ikke gjengjeldt følelsene sånn. Er jeg «gal» fordi jeg reagerer slik etter bare tre timer? Kan man falle så pladask? Jeg er godt voksen og var i et forhold i over 20 år før jeg ble singel så dette er nytt for meg…. Jeg blir så redd for å bli skuffet igjen…. 😔 Anonymkode: 266cb...a91 1 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Du er betatt. Pust med magen. Fint å få den sommerfugl følelsen vel? Anonymkode: 03671...a9b 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er betatt. Pust med magen. Fint å få den sommerfugl følelsen vel? Anonymkode: 03671...a9b Ja, det kjennes så bra! Bare det varer…. Det ligger liksom en demper der, for jeg tenker automatisk at dette sikkert går til helvete dette også. Anonymkode: 266cb...a91 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Så utrolig koselig. I en datingtid som ofte kan føles kald og overfladisk, er dette så fint å lese. Nyt følelsen, den er ikke farlig ❤️ Anonymkode: bb3ea...768 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Da vi begynte å chatte på en datingside endte vi opp med en 3 timers telefon samtale før vi møttes. Da vi møttes smalt det for oss begge. Det var som sjelene våre kjente hverandre fra før. Nå, 1 1/2 senere har vi kjøpt hus sammen og er forlovet. Stol på det instinktet der du ikke kjenner på murring. Alle andre forhold jeg har vært i har det vært en murring og uro som til slutt har fått meg til å gå. Med forloveden har det aldri skjedd. Han er som å komme hjem ❤️ Anonymkode: abe9e...172 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Jeg kjente også på den følelsen etter kun første date. Vil kalle det betatt. Vi var begge fornøyd med daten og har truffet hverandre flerer ganger siden. Den følelsen har bare blitt mer og mer forsterket. Anonymkode: 495ae...8e9 1
Måneskinn Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er jeg «gal» fordi jeg reagerer slik etter bare tre timer? Nei du har truffet noen som du er "på nett" med, om vi kan si det sånn. Helt enig med #5 som sier at du skal stole på det instinktet der du ikke kjenner på murring av noe slag. Har også hatt sånne dater der ting bare føles så fint - og det er deilig. Har også hatt min del av rare dater, men når man finner noen som er så bra så bare hold på følelsen. Lykke til ❤️ 1
Mardina Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kjente også på den følelsen etter kun første date. Vil kalle det betatt. Vi var begge fornøyd med daten og har truffet hverandre flerer ganger siden. Den følelsen har bare blitt mer og mer forsterket. Anonymkode: 495ae...8e9 Samme her ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Ts her. Jeg har nå vært på date nr. 2 med denne mannen, dvs fra lørdag til søndag. Var på konsert og jeg sov over. Vi har snakket en del om det, at det bare er «noe» der og vi føler det begge to. Savner han allerede og det er bare noen timer siden jeg dro. Han sier han kjenner på akkurat det samme. Jeg har, som sagt, vært på utallige dater og har flere ganger opplevd lovebombing men dette er ikke slik i det heletatt. Nå sitter jeg bare å tenker at det nesten er for godt til å være sant. Er utrolig glad, men samtidig litt redd for at denne «bobla» sprekker. Anonymkode: 266cb...a91 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Å bli forelsket på første dater er fullt mulig, det har skjedd med meg også. Dessverre var det ikke gjengjeldt, og hjertet mitt ble knust. Nå chatter jeg med en fra Sverige, blant annet, men tror ikke at jeg kommer til å tørre å treffe han, fordi han sier at han er forelsket i meg - uten at vi har møttes. Han sier at jeg er vakker osv, og at jeg er den han har ventet på. Men, det er et stort men der for meg. Anonymkode: 0fb8d...005 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Jeg hadde en flokk med sommerfugler i magen med hjem etter første date med mannen min. Sendte melding til venninna mi da jeg kom hjem om at nå har jeg funnet HAN. Og jeg forelsker meg aldri, så hun skjønte at dette var stort. Å forelske meg i og bli sammen med han var så uhyre enkelt og naturlig. Som om det alltid skulle bli akkurat sånn. Magefølelsen min sa at dette bare stemte, og jeg har aldri angret på at jeg turte å lytte og stole på den. Men jeg var likevel LITT tilbakeholden. Altså bare litt forsiktig. Sa til han at dette ville jeg ikke forhaste. Han var enig. Vi visste jo at vi skulle være sammen resten av livet, så vi hadde all verdens tid til å bli kjent. Så lytt til magefølelsen, men ingen grunn til å forhaste noe, er mitt tips. Bli bestevenner, i tillegg til kjærester. Og lykke til ❤️ Anonymkode: ce7a6...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å bli forelsket på første dater er fullt mulig, det har skjedd med meg også. Dessverre var det ikke gjengjeldt, og hjertet mitt ble knust. Nå chatter jeg med en fra Sverige, blant annet, men tror ikke at jeg kommer til å tørre å treffe han, fordi han sier at han er forelsket i meg - uten at vi har møttes. Han sier at jeg er vakker osv, og at jeg er den han har ventet på. Men, det er et stort men der for meg. Anonymkode: 0fb8d...005 Hardt vær står sjeldent lenge på, så godt mulig bobla sprekker, men nyt den ihvetfall så lenge den varer❤️ Anonymkode: 32329...fad
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Ts her. Tenkte jeg ville komme med en liten oppdatering. Jo! Det går an å forelske seg på første date! 🥰 Jeg traff han på lørdag, og ble over til søndag. Traff han på mandag og på tirsdag fikk vi sneket oss til hele ti minutter sammen mens jeg var på jobb. 😂 I dag fikk jeg blomster på døra og vi savner hverandre veldig. Har ikke mulighet til å treffe hverandre før på søndag. Ja! Dette går fort men vi kjenner begge at dette bare er riktig. Det er som om vi har kjent hverandre i mange år, og når vi er sammen vil jeg bare holde rundt han og han føler akkurat det samme. Skulle tro vi var fjortiser men vi er jo gamle. 😊 Anonymkode: 266cb...a91 4
-Missi- Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli Så koslig🥰 Jeg har opplevd det flere ganger og den ene gangen ble det et 6 års forhold og et barn ut av det. Er sånn med han jeg dater nå og. Absolutt de "komme hjem" følelsen og jeg føler meg så trygg og komfortabel med han. I tilegg til konstant kåt 🤭alle veldig gode tegn på at dette er en å satse på. Han føler det samme tilbake. Som han sa sist han ringte "du får meg til å føle meg som en tenåring" 🤭og akkurat sånn er det☺️ Vi er også godt voksne med lange forhold bak oss begge to. Jeg i slutten av 30 års og han i starten av 40 åra☺️ Når man vet så vet man ☺️👌❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #15 Skrevet 30. juli Jeg nærmer meg 40 og er i akkurat samme situasjon. Har vært betatt mange ganger, forelsket noen ganger, men alltid med "noe" som ikke var helt perfekt. Jeg tenkte det var normalt, at alle må jobbe og tåle ting i et forhold. Denne gangen er det eneste som føles rart at ingenting føles rart. Jeg falt hodestups for den fantastiske mannen allerede på første date, og han falt like hardt for meg. Etter 4 dates er vi klare for å møte hverandres familier. Han føles ut som jeg er hjemme, får meg til å føle meg både trygg, komfortabel og ufattelig sexy, og det er full klaff både intellektuelt, emosjonelt og seksuelt. Alt er så enkelt og naturlig. Har aldri opplevd noe lignende, er helt satt ut av hvor fort det går samtidig som det føles ut som vi har kjent hverandre lenge. Det er en nydelig følelse og jeg nyter å føle meg som en tenåring igjen. Håper dere gjør det samme. Bare dere vet hvor riktig det er for dere. ❤️ Anonymkode: b9769...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #16 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg nærmer meg 40 og er i akkurat samme situasjon. Har vært betatt mange ganger, forelsket noen ganger, men alltid med "noe" som ikke var helt perfekt. Jeg tenkte det var normalt, at alle må jobbe og tåle ting i et forhold. Denne gangen er det eneste som føles rart at ingenting føles rart. Jeg falt hodestups for den fantastiske mannen allerede på første date, og han falt like hardt for meg. Etter 4 dates er vi klare for å møte hverandres familier. Han føles ut som jeg er hjemme, får meg til å føle meg både trygg, komfortabel og ufattelig sexy, og det er full klaff både intellektuelt, emosjonelt og seksuelt. Alt er så enkelt og naturlig. Har aldri opplevd noe lignende, er helt satt ut av hvor fort det går samtidig som det føles ut som vi har kjent hverandre lenge. Det er en nydelig følelse og jeg nyter å føle meg som en tenåring igjen. Håper dere gjør det samme. Bare dere vet hvor riktig det er for dere. ❤️ Anonymkode: b9769...2a7 Ts her Ja, bra beskrevet. Det føles som «hjemme»…. Andre dagen vi traff hverandre ble vi enige om å slette Facebook dating. Og bare konsentrere oss om hverandre. Det tror jeg er veldig viktig. Å hoppe i det med begge bena. Satse litt. Ikke bare sveipe videre i tilfelle det dukker opp noen bedre. Jeg har opplevd lovebombing tidligere men dette her er noe helt annet. Det er ikke en drøss med meldinger hver dag, det er noen få, og det er handlinger. Han vil planlegge fremover, sette av tid. Dette er noe helt nytt for meg og jeg har vært på MANGE dater det siste året! Nå kjennes det bare ut som at alt har falt på plass. Vi er så heldige! 😊 Anonymkode: 266cb...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå