Nillelila Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Jeg er gravid uke 9+0 idag. Forrige uke, når jeg var 7+6 fikk jeg påvist BO(tom fostersekk). I mårra skal jeg inn igjen til kontroll og medisinsk abort. Men jeg gruer meg litt. Er det noen som har opplevd at fosteret gjemte seg så lenge og plutselig bare dukket opp på ultralyd undersøkelsen? Legen var ganske sikker på at det er blighted ovum (OB), med tanke på regelmessig syklus hos meg og en fostersekk som målte 19mm, noe som tilsier at jeg er kommet såpass langt i svangerskapet at man burde se noe inni fostersekken. Hcg nivå var på 19000. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Det høres ut som en BO dessverre. Anbefaler abort slik at du blir ferdig med det, og ikke får komplikasjoner av å vente. Du kan sjekke ut babyverden sitt forum, der er det flere erfaringer med spontanabort og BO Anonymkode: 00947...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Du får ta sjekken, men ved 9 uker skal du ha en sprellende baby i magen på UL… ikke vanskelig å finne da. Begynner å få størrelse. Er det tomt er det dessverre BO Veldig trist i såfall, husk at sorgen er naturlig, også skuffelsen over egen kropp… enda man ikke kan noe for naturens brutale gang. Da er det bare en ting positivt å huske: du ble gravid, da er det STOR sjans for at du får baby snart Verre å ikke bli gravid egentlig. Det var min trøst da vi mistet første etter 13 uker. Har nå to friske fine jenter😊 Anonymkode: 4d11c...d97
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Den er død for lenge siden. Bare å få den ut. Anonymkode: 84ccc...59b
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Ved 9+3 så min lille baby ut som en liten bamsemums. Så dersom de ikke ser noe som helst så høres dette veldig lite lovende ut. Anonymkode: dbada...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå