AnonymBruker Skrevet 25. juli #41 Skrevet 25. juli Det er jævlig varmt, folk har sex og vinduer står åpne i varmen. Det får du bare finne deg i, Karen! Ta det heller som et kompliment om noen mot all formodning trodde det var du som omsider fikk deg noe. Anonymkode: 4e10c...13d 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli #42 Skrevet 25. juli Du får gi dem ei vifte og be dem lukke vinduet. Anonymkode: 79b17...c5a
AnonymBruker Skrevet 25. juli #43 Skrevet 25. juli Det var nok en engangs hendelse . Folk har vinduene oppe i sommervarmen. Hva skal du gjøre? Enten si ifra eller tåle det. Anonymkode: cc218...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #45 Skrevet 25. juli Men kan ikke folk ha sex uten å innvitere alle med via høye lyder? Seriøst, hvor vanskelig er det? 😵💫😵💫 "Jeg klarer ikke å være lydløs. Sex er ikke det samme uten lyd!" Hallo! Da får du pule med vinduet igjen på en godværsdag. Anonymkode: 85f5d...90f 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli #46 Skrevet 25. juli Det har skjedd her i nabolaget og, her har tenåringene vår stått å skreket i kor, da blir det raskt stille Barn tåler for øvrig litt lyd, de er jo i trygge omgivelser med dere foreldre så at noen har seg litt er ikke noe som vil traumatisere barna så lenger dere voksne ikke blir helt i fra dere da... Anonymkode: d5dbf...036 3
Wilma89 Skrevet 25. juli #47 Skrevet 25. juli Vi la en anonym litt humoristisk lapp i naboens postkasse. Tenker at man bør tåle det en gang i blant, men her var det til alle døgnets tider med vinduet på vidt gap. Ble bedre etter lappen. 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #48 Skrevet 26. juli Rop «Kom igjen, nå, du klarer det! Heia, heia» mens du klapper taktfast. Anonymkode: 9e0bd...4ea 1
Majer Skrevet 26. juli #49 Skrevet 26. juli Man skal ikke tvinge andre til å ha sex med seg. Ved å bli tvunget til å lytte er man indirekte med på samleiet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #50 Skrevet 26. juli Du verden hvilke «problemer» enkelte har Anonymkode: 21683...5f8
AnonymBruker Skrevet 26. juli #51 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 0.08): Hvis dette er første gangen hadde ikke jeg sagt noe. De glemte å lukke vinduet, kan skje de fleste. Anonymkode: 8744a...97f Lukke vinduet, når det er tropenetter? 😂 TS er for sart til å bo tett på andre. Kjøp deg enebolig o flytt ut av byen, hvis du ikke tåler at andre lever. Anonymkode: cc6de...b7f
AnonymBruker Skrevet 26. juli #52 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lukke vinduet, når det er tropenetter? 😂 TS er for sart til å bo tett på andre. Kjøp deg enebolig o flytt ut av byen, hvis du ikke tåler at andre lever. Anonymkode: cc6de...b7f Jeg lukker vinduene når jeg skal ha sex nå, svett blir man likevel 😂 bare å hoppe i dusjen etterpå (jeg er helt enig i at TS er for sart da) Anonymkode: 7d8cb...81a
AnonymBruker Skrevet 27. juli #53 Skrevet 27. juli Til en del av dere som gjør narr av ts’ problem: Problemet er ikke at naboene har sex, men at de gjør andre til ufrivillige vitner. Det er ikke så morsomt å sitte og forsøke å holde en samtale gående med gjester f eks mens naboene stønner og hyler. Anonymkode: 443ce...514 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #54 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Til en del av dere som gjør narr av ts’ problem: Problemet er ikke at naboene har sex, men at de gjør andre til ufrivillige vitner. Det er ikke så morsomt å sitte og forsøke å holde en samtale gående med gjester f eks mens naboene stønner og hyler. Anonymkode: 443ce...514 Nettopp. Dette var også veldig overdreven hyling, det var hyling ifra ho. Heldigvis skjedde det ikke igjen. Anonymkode: 819f7...835
AnonymBruker Skrevet 27. juli #55 Skrevet 27. juli Lukk vinduet til ungen på 12 da. Og sett på høylytt vifte i varmen. Ungen har vel hatt seksualundervisning på skolen og ser vel humor i det. Anonymkode: 26226...722
AnonymBruker Skrevet 27. juli #57 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 8.17): Rop «Kom igjen, nå, du klarer det! Heia, heia» mens du klapper taktfast. Anonymkode: 9e0bd...4ea 🤣 Anonymkode: 3e323...b44
AnonymBruker Skrevet 27. juli #59 Skrevet 27. juli Det går an å tenke litt på omgivelsene og ha forståelse for at mange synes det er ukomfortabelt å høre andre ha sex. Men det er fort gjort å glemme å lukke vinduene i varmen. Og ærlig talt, ALLE tåler ti minutter med støy, t o m på natta. Og det kommer fra meg, som synes alle skal respektere lov om Helligdagsfred. Anonymkode: 3e323...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå