Gå til innhold

Er det mulig at en gresk bartender faktisk liker en på ordentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greske bartendere har også følelser. Men de har også en annen kultur enn oss, og det å flørte med turister er en del av jobben. 

Anonymkode: 3acef...595

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det korte svaret NEI!
Det lange svaret, Tja selv en gresk bartender er vel på ett eller annet tidspunkt ute etter kjærlighet. Vil ikke slike mennesker også være mer ute etter en tradisjonell gresk kvinne? Ikke en norsk karrierekvinne som strengt talt ikke trenger menn?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De gjør det for mer tips. 
De gjør det fordi de tror norske kvinner er horer og derfor lette å få i seng.

De er ikke nødvendigvis fra Kreta/Hellas heller, ofte albanere eller algeriske. Som sier de er greske.

Har vært x antall ganger på Kreta, så vet fra lokale hvordan det er.  Ikke flørt med de, du mister anseelse og respekt. 

Anonymkode: dbcd8...166

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (15 minutter siden):

Det korte svaret NEI!
Det lange svaret, Tja selv en gresk bartender er vel på ett eller annet tidspunkt ute etter kjærlighet. Vil ikke slike mennesker også være mer ute etter en tradisjonell gresk kvinne? Ikke en norsk karrierekvinne som strengt talt ikke trenger menn?

De fleste greske eller «greske» bartendere over 20 har en kone hjemme. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei….. Jehovas vitner er også hyggelige når de banker på døren….. 

Anonymkode: 9c39f...2e8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han følger ikke mange skandinavere nei? Men hvor mange av dine tidligere flørter og ONS har du på vennelisten din? 

De fleste jeg har møtt på ferie og hatt kortvarig flørt med sletter jeg etter hjemkomst... 

Anonymkode: 2251c...3d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna.

Opplevde det samme. Dessverre ble det et ONS, bare min 2. gang med (uheldig) sex. Jeg gråt da jeg dro, det bleknet fort og jeg skjønte det ikke kunne ha blitt noe. 

Anonymkode: 17bef...86f

AnonymBruker
Skrevet

Mulig? Ja 

Trolig? Nei 

2 løsninger: Knip igjen og se om han fortsetter å holde kontakten med deg. 
Eller kjør på, med utgangspunkt i at han er en kamaki ( google det) og heller bli positivt overrasket om han ikke er det. Husk kondom. 

Anonymkode: 7e69f...e1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 31 var jeg og en venninne på Lesvos, som er en vakker gresk øy, og vi kom i kontakt med en italiensk kelner som var kanskje fem til 8 år eldre enn meg, veldig sjarmerende, og som jobbet på tavernaen som tilhørte hotellet der vi bodde.

Han la sin elsk på meg (selv om jeg var mørkhåret) og inviterte oss inn på kjøkkenet etter stengetid, lagde deilig hjemmelaget mat til oss og spanderte drikke.

En natt kjørte vi rundt på scooter etter at barene og restaurantene var stengt, og han tok meg med på steder jeg aldri hadde sett hvis jeg ikke var der med en lokal.

Han kom ned på stranden flere dager der jeg og min venninne lå, og ga meg små gaver han hadde laget av fine steiner og skjell.

Den dagen vi skulle reise, ga han meg to kassetter han hadde spilt inn med gresk/ italiensk popmusikk og gresk folkemusikk, og så hadde han skrevet en lang kjærlighetserklæring til meg.

Ombord på bussen til flyplassen, satt også tre norske damer som var ca 10 år eldre enn meg med bleket hår, og en av de gråt og tviholdt på en kassett, som var helt make til den jeg hadde fått av kelneren.

Jeg spurte om å få se på kassetten , og det viste seg at denne fyren hadde sjarmert flere enn meg, og hadde laget mange kassetter han leverte ut til damer.🤣

Jeg hadde kjæreste hjemme i Norge så jeg verken kysset eller hadde sex med han, men gav han kun en klem, og tok det hele som en uskyldig flørt.

Han sa at hvis det ble slutt mellom meg og kjæresten, så ville han komme til Norge sporenstreks, fordi han hadde aldri møtt noen som var så snill og søt som meg, og hadde de vakreste brune øynene han noensinne hadde sett.

Anonymkode: 6d9f1...d9a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste greske eller «greske» bartendere over 20 har en kone hjemme. 

Virkelig ikke. Greske menns gjennomsnittsalder for første ekteskap er 32 - 33 år.

Anonymkode: 4cb45...373

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da jeg var 31 var jeg og en venninne på Lesvos, som er en vakker gresk øy, og vi kom i kontakt med en italiensk kelner som var kanskje fem til 8 år eldre enn meg, veldig sjarmerende, og som jobbet på tavernaen som tilhørte hotellet der vi bodde.

Han la sin elsk på meg (selv om jeg var mørkhåret) og inviterte oss inn på kjøkkenet etter stengetid, lagde deilig hjemmelaget mat til oss og spanderte drikke.

En natt kjørte vi rundt på scooter etter at barene og restaurantene var stengt, og han tok meg med på steder jeg aldri hadde sett hvis jeg ikke var der med en lokal.

Han kom ned på stranden flere dager der jeg og min venninne lå, og ga meg små gaver han hadde laget av fine steiner og skjell.

Den dagen vi skulle reise, ga han meg to kassetter han hadde spilt inn med gresk/ italiensk popmusikk og gresk folkemusikk, og så hadde han skrevet en lang kjærlighetserklæring til meg.

Ombord på bussen til flyplassen, satt også tre norske damer som var ca 10 år eldre enn meg med bleket hår, og en av de gråt og tviholdt på en kassett, som var helt make til den jeg hadde fått av kelneren.

Jeg spurte om å få se på kassetten , og det viste seg at denne fyren hadde sjarmert flere enn meg, og hadde laget mange kassetter han leverte ut til damer.🤣

Jeg hadde kjæreste hjemme i Norge så jeg verken kysset eller hadde sex med han, men gav han kun en klem, og tok det hele som en uskyldig flørt.

Han sa at hvis det ble slutt mellom meg og kjæresten, så ville han komme til Norge sporenstreks, fordi han hadde aldri møtt noen som var så snill og søt som meg, og hadde de vakreste brune øynene han noensinne hadde sett.

Fy flate han der jobbet virkelig overtid med investeringene sine 😂 men det høres ut som du hadde en fin opplevelse for deg, bare sightseeingen i seg selv var jo stort ekstra. 

Anonymkode: ff86f...0fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et resultat av et forhold som startet med far på ferie og mor som jobbet med turister. Å sitte å synse over nett om akkurat denne bartenderen med såpass lite info om saken blir usaklig.

Men på generelt grunnlag så har bartendere lett for å bli noens ferieflørt. Det betyr at en bartender på populært feriested som liker å ha mange kortvarige flørter kan ha dette gjevnlig uten store anstrengelser. Det utelukker ikke at en bartender også kan bli forelsket og ønske et seriøst forhold.

Hva som er motivet til vedkommende vet ingen her på kvinneguiden. 

Anonymkode: f02ad...b63

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fy flate han der jobbet virkelig overtid med investeringene sine 😂 men det høres ut som du hadde en fin opplevelse for deg, bare sightseeingen i seg selv var jo stort ekstra. 

Anonymkode: ff86f...0fe

Det var ikke sightseeing som i å se på vakker natur og gamle flotte bygninger, men han tok meg med på et hotell på øya der alle bartendere og kelnere samlet seg etter stengetid, og han tok meg også med på det eneste diskoteket på øyen som heter 7-11, og der var det for det meste bare eldre greske menn, og i døren stod to tyske lesbiske tvillinger som var dørvakter.😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nå får jeg inntrykk av at du kanskje er endel eldre enn han TS? Isåfall nei han er ikke interessert. 

Anonymkode: e5f26...8b4

Hvordan kan du vite det? Jeg møtte selv en greker som bor i Tyskland. Han er 7 år yngre enn meg. Han er mer opptatt av å se meg enn jeg er å se han. Vil jeg skal besøke han i Tyskland og syns det er trist når jeg ikke kan. Møtte han på Kreta for noen år siden. Familien hans er derfra. Blir aldri meg og han da jeg har fått meg mann her i Norge. Han er også yngre enn meg 

Gratis skrev (2 timer siden):

Det korte svaret NEI!

Mange norske damer som har blitt sammen med en flott gresk mann. Ikke alle grekere ønsker en kvinne som ikke er selvstendige vet du. Ikke alle menn trenger enn hjelpeløs kvinne for å føle seg som en mann heller.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ts. Det er mange bra greske menn. Noen er bare ute etter sex også, men sånne menn finnes det i norge også. Ingen her kan vite om han er en av de bra eller ikke. Det må du selv finne ut av. Har en venninne som ble sammen med en gresk bartender da hun var 19 år. Han var på samme alder. Hun bodde i landet hans i et år så fikk hun hjemlengsel og flyttet tilbake til norge. Han har aldri glemt henne. Hun var hans store kjærlighet. De møttes mange år senere for ikke så lenge siden. Han ville så gjerne at det skulle bli dem to, men hennes følelser var ikke helt der. 

Tør du å satse ts? Er mange norske kvinner som bor med sin greske kjærlighet, enten i deres hjemland eller her i norge. Vet om flere flotte greske menn som er ordentlige og verdt å satse på. Følg hjertet ditt.

Endret av Sannhetsøkende
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 2f411...2d1

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Statistisk sett vil det ikke vare. Det vil også bli vanskelig med flytting, få jobb i det nye landet osv. Det viktigste er kanskje resistente bakterier. Hellas er et av landene med mest resistente bakterier. Dere har nok størst sjanse til å få det til å fungere om du flytter ned dit, og tester deg før hvert besøk til Norge 

Og det er 70 000 flere menn enn kvinner i fruktbar alder i Norge. Vi trenger ikke påvirke den skalaen enda mer feil vei. Da blir det bare mer rasisme osv

Teste for hva?

Anonymkode: 0e122...be5

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Teste for hva?

Anonymkode: 0e122...be5

ESBL, VRE og MRSA

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det mulig at en gresk bartender faktisk liker en på ordentlig?

Anonymkode: d5a22...85d

0%

Men det er mulig han liker deg nok for en one-nighter hvis det er det du er ute etter.

Anonymkode: da6b5...da6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

0%

Men det er mulig han liker deg nok for en one-nighter hvis det er det du er ute etter.

Anonymkode: da6b5...da6

Vås! 

Anonymkode: 4cb45...373

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...